luni, 1 iulie 2013

Uleiul de dus SABON Green Valley - REVIEW

Pentru ca am ajuns de curand, prin bunavointa sotului meu ;), in magazinul Sabon din AFI, m-am aruncat intre aromele uleiurilor de dus, despre care am mai scris cat de mult imi plac. Si in timp ce "zanele" noastre mici alergau cat le tineau piciorusele, pe afara, sub privirile amuzate ale jumatatii mele, in linistea magazinului micut, mi-am rasfatat simturile si mintea pentru cateva minute bune!

Uleiul de dus care "m-a imbolnavit" prin aroma sa a fost Green Valley! Daca s-ar crea o linie intreaga de cosmetice pentru ingrijirea corpului, indiferent de ingrediente, as folosi-o pentru cum poate sa miroasa acest produs! Sa va spun despre ce este vorba:




CE SPUNE PRODUCATORUL:

Un săpun lichid unic ce conferă pielii hidratarea şi catifelarea de care are nevoie. Graţie conţinutului bogat în uleiuri esenţiale de măsline, avocado, jojoba şi germeni de grâu, produsul păstrează echilibrul de hidratare natural al pielii. Este îmbogăţit cu Omega 3, 6, 7, 9 şi cu vitaminele A, E.

 Uleiul de măsline este bogat în antioxidanţi cu rol protector şi hidratant. Uleiul de avocado şi cel extras din germeni de grâu ajută la regenerarea pielii, iar uleiul de jojoba o menţine catifelată.

 Prospeţimea notei de vârf a gamei de produse Green Valley este dată de frunzele verzi, în combinaţie cu extractele de lămâie siciliană si extractele de pepene, iar dulceaţa delicată este asigurată de aroma de măr. Lăcrămioarele şi zambilele reprezintă nota de mijloc şi conferă o aromă florală gamei, în timp ce extractul de mosc de la baza piramidei îi armonizează structura cu o atingere de senzualitate castă, curată şi luminoasă.


INGREDIENTE:



Aqua, Sodium Coceth Sulfate & Aqua & Sodium Sulfate & Coceth-2, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Cocamide Dea, Polyquaternium-11, Phenoxyethanol & Chlorphenesin & Sorbic Acid & Butylene Glycol & Benzoic Acid, Phenylbenzimidazole Sulfonic Acid, Methylchloroisothiazolinone & Methylisothiazolinone & Magnesium Chloride & Magnesium Nitrate & Aqua, Benzophenone-4, Olea Europaea (Olive) Husk Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.


PAREREA MEA:

Cand l-am desfacut, nu am simtit aroma de lamaie sau de pepene. Dar ce am remarcat au fost lacramioarele, zambilele si un miros de iarba proaspata. Mi-e greu sa va descriu mirosul acestui produs. Daca ati stat intr-o zi de primavara la munte, intr-o poiana de flori pe care tocmai a cazut roua, ati inchis ochii si ati "adulmecat" arabescul de arome care va invaluia, atunci acesta este Green Valley. Ce ma doare insa, este ca fiind un ulei de dus, mirosul nu persista pe corp. Dupa 30 minute eu nu il mai simt. Nu ma ajuta nici pielea mea uscata (este cunoscuta rezistenta scazuta a parfumurilor pe acest tip de piele). Urmatoare achizitie pe lista Sabon va fi cu siguranta Sorbetul Green Valley, pe care nu il aveau in magazin si al carui parfum sper sa reziste ceva mai mult... Imi pare rau ca nu exista varianta crema/unt cu un astfel de miros, poate cine stie, pe viitor ne va auzi si pe noi cineva de la Sabon! :)





Pompita dn imagine am achizitionat-o separat din magazin (sa fiu sincera am luat de fapt 2!), este foarte utila si puteti folosi doar jumatate de pompa pentru spalarea fetei sau a mainilor.

Restul calitatilor acestui produs, sunt similare celorlalte uleiuri (de Iasomie, de lavanda) pe care vi le-am descris. Nu usuca pielea, nu sunt nici extrem de hidratante, sunt exact ce imi doresc de la un astfel de produs!


Acum am un astfel de ulei la munca - il folosesc drept sapun lichid pentru maini, unul la bucatarie (intr-un flacon mai micut) si unul in baie, pentru ca pur si simplu le ador!

Il puteti gasi aici, la pretul de 53 lei pentru 500 ml. Nu uitati ca Sabon are deseori perioade de promotii si cu putina rabdare (asta daca nu sunteti ca mine si nu bateti maruntel din picioare cand va doriti ceva ;)), puteti sa il achizitionati cu reducere de pana la 40-50%

PS: daca va sunt cunoscute produse cu arome similare, v-as ruga mult sa imi dati un semn la comentarii. Voi merge intr-un suflet dupa ele! :)

  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: DA!
Revenire: mirosul sorbetului are o nota foarte puternica de mosc, deci voi ramane cu uleiul de dus! ;)
     
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

2 comentarii:

  1. Buna,

    Nu stiu daca ai incercat pana acum masca de fata pe baza de namol de la Sabon, dar iti recomand sa nu te apropii de ea...stiu ca sunt o firma cu produse cat de cat "naturale"... desi am unele dubii, insa masca asta cred are foarte multe chimicale! Am folosit-o o singura data si inca din primul minut am simtit ca imi arde pielea. A fost o experienta groaznica si din pacate am cautat review-uri despre ea dupa ce am cumparat-o....
    La capitolul masti as recomanda mastile Cattier (daca te intereseaza sa incerci)pe care le cumpar de pe www.biobeauty.ro.
    In alta ordine de idei, imi place foarte mult blog-ul tau! Keep up the good work, sau tine-o tot asa mai pe romaneste...

    Simona

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Simona! Multumesc mult pentru cuvintele frumoase! :) La blogurile de tipul asta, unde o postare poate sa iti ia cate 3-4 ore, sunt atat de binevenite incurajarile! Saru'-mana!

      Cat despre masca de namol, cred ca intuiesc ce te-a suparat: in MIJLOCUL listei de ingrediente gasesti parfumul, dupa care, surpriza... apare Hydroxycitronellal care este tot un ingredient parfumant (cel care da izul floral produsului). La o asemenea concentratie de parfum, o reactie adversa e destul de probabila pe un ten o idee mai sensibil. Multumesc pentru avertizare, chiar folosesc o masca de namol saptamanal, alta marca insa! ;)
      O sa ma uit cu siguranta si la Cattier!



      Ștergere