luni, 1 iulie 2013

Masca APIVITA de fata hidratanta si revitalizanta cu floare de cactus (Prickly Pear) - REVIEW

In general, produsele APIVITA imi plac foarte mult ca si ingrediente/efecte. Unele mai mult decat altele, cum  e si firesc. Daca tot am deschis cutia... Pandorei ;) cu mastile de fata ale acestei companii, azi va voi povesti despre masca de fata hidratanta si revitalizanta cu floare de cactus.



CE SPUNE PRODUCATORUL:

A se utiliza pentru:
  • In rutina de ingrijire de toamna
  • Primele riduri
  • Hidratare
  • Ten normal/ten uscat

Cu 92% ingrediente naturale;
Floarea de cactus, cunoscuta drept "noua aloe vera", are rol de hranire si revitalizare a tenului, imbunatatind fermitatea acestuia;
Germenii de grau si untul de shea dau pielii suplete si o catifeleaza;
Uleiul esential de lavanda calmeaza iritatiile si are proprietati relaxante .

Inovatie exclusiva: APIVITA inlocuieste apa in gama express gold cu infuzia de ceai pentru a imbunatati proprietatile antioxidante.

Nu contine ingrediente care ar putea avea efecte daunatoare asupra sanatatii dumneavoastra sau mediului.
Nu contine: Parabeni, siliconi sau propilenglicol.

Se aplica intr-un strat bogat si uniform pe ten, evitand zona ochilor. Se lasa masca 10 minute, apoi se clateste fata cu apa din abundenta.
A se folosi de 1 - 2 ori pe saptamana sau de cate ori este nevoie.

INGREDIENTE:
Aqua**, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Behenyl Alcohol, Butyrospermum Parkii*, Neopentyl Glycol Diheptanoate, PEG-100 Stearate, Laureth-9, Glyceryl Stearate, Arachidyl Alcohol, Chamomilla Recutita Flower* Extract, Triticum Vulgare Germ Oil, Opuntia Ficus-Indica Extract, Allantoin, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Camellia Sinensis Leaf*, Helianthus Annuus Seed Oil, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Lavandula Angustifolia Oil*, Aqua, Arachidyl Glucoside, Panthenol, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Glycyrrhetinic Acid, Hydrogenated Polyisobutene, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phospholipids, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Acrylates Copolymer, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Parfum
** Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea water 
* Certified organic cultivation

PAREREA MEA:
E o masca ok pentru tenul meu mixt. Ca si grad de hidratare/hranire, este medie fata de luxurianta masca cu laptisor de matca sau cea cu miere de la Apivita. 
Nu stiu de ce ma asteptam sa fie transparenta, dar este de culoare alba. Consistenta este usoara insa nu curge, cumva asemanatoare unui iaurt crema. O aplic pe fata, gat si decolteu si o spal dupa cca 20 de minute. Imi simt tenul hidratat intr-o oarecare masura dar dupa un sfert de ora simt nevoia sa aplic crema de fata, ceea ce inseamna ca nu imi este suficienta pentru zonele foarte deshidratate (obraji).




Are un miros neutru, nu am avut niciun fel de reactii neplacute la aplicarea ei (usturime sau roseata) desi contine ulei esential de lavanda, blamat de multa lume pentru efectele citotoxice - le puteti gasi la un "google search" distanta! Nu as avea curaj sa o aplic vara prea des, mai ales din cauza untului de shea care in combinatie cu tenul meu mixt ar putea "sari in aer", respectiv masca mi-ar putea bloca porii si sa te tii "eruptii" cutanate de aici...
Asa cum am mai zis, Apivita nu este singura companie care foloseste in loc de apa extractul de ceai (unele game cosmetice utilizeaza chiar suc de aloe), dar dincolo de reclama un pic poleita, ma bucur de gama lipsita de parabeni, propilenglicol si siliconi (pe care ii agreez in creme si carora nu le vad rostul in masti).
Produsul contine doua masti a cate 8ml fiecare, mie fiecare dintre ele imi ajunge minim 2 utilizari. Dupa ce am aplicat-o prima oara, se sigileaza plicul si mascuta se pastreaza in stare perfecta in frigider!


Pentru tenul meu nu a fost cea mai fericita alegere, ma asteptam la niste efecte ceva mai profunde dar pentru un ten normal cred ca ar fi perfecta. Daca insa aveti ten sensbil, incercati mai intai sa faceti un test de toleranta (spun asta nu doar din cauza uleiului de lavanda ci si a parfumului).

  • Produsul: 3 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 4 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: la cat de mare este gama de masti Apivita, si luand in considerare ca sunt altele mult mai potrivite tenului meu, probabil foarte rar, de dragul varietatii !

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu