sâmbătă, 6 iulie 2013

Crema de baie vegan LUSH Mmmelting Marshmallow Moment - REVIEW

Lush e un alt brand considerat de top, vegan si foarte popular pe youtube. Preturile mi s-au parut destul de piperate avand in considerare ingredientele, dar pana la urma am cedat prea multelor review-uri pozitive. Stiti expresia aceea americana "curiosity killed the cat"? Sau pe cea de la noi "la pomul laudat sa nu te duci cu sacul"? Ei bine, mi s-au potrivit amandoua! ;)

Astazi, voi incepe sa scriu despre primul produs Lush pe care l-am incercat, foarte cunoscut si laudat, si anume Crema de baie vegan Mmmelting Marshmallow Moment. Parerea mea difera mult de ce am gasit pe Internet. Iata de ce:



CE SPUNE PRODUCATORUL:

Sarea de baie vegana Mmmelting Marshmallow este un deliciu pentru piele. Uleiul de migdale din compozitia sa iti va hidrata pielea, in timp ce esentele de musetel si galbene vor calma orice iritatii. Este potrivita pentru pielea sensibila sau uscata.

INGREDIENTE:

Bicarbonat de sodiu, Acid citric, Cacao - Unt, Laureth 4, Migdale - ulei, Apa, Musetel - Pudra, Nalba mare - Pudra, Galbenele - pudra, Mosc sintetic, Benzil cinnamate, Parfum, Colorant 45410, Colorant 14700, Colorant 17200

PAREREA MEA:

Oooook... Deci de la Mmmelting Marshmallow Moment asteptam multe: sa imi lase pielea hidratata. Sau hranita. Sau parfumata. Ceva care sa imi justifice cei 25RON pentru o baie. S-a intamplat ceva din toate astea? NU!



Produsul in sine miroase absolut minunat, floral, dulce, feminin. Daca il strecuram printre haine cred ca eram muuuult mai fericita. Atat timp cat a stat in punguta lui, cuminte, toata baia a mirosit superb! 

Citisem ca unele fete il taie in 2 si folosesc cate o jumatate per cada. Zis si facut. Am dat drumul la apa, am pus o parte din crema de baie si... am fost dezamagita. Rau. Apa se colorase vag in roz (si cand zig vag, atunci e VAG! ), mirosul nu prea era iar dupa ce am trecut mana prin apa nu am simtit ca ar avea vreun efect asupra pielii.



Buuuun. Am luat a doua parte din Mmmelting Marshmallow si am repetat procedura. Am asteptat sa se dizolve, am amestecat bine apa care devenise CEVA mai roz, CEVA mai parfumata si parca-parca simteam ceva pe piele. Ca un fel de pelicula fina (nu uleioasa). Fericita, m-am asezat rasufland usurata in cada, mirosul a fost placut dar nu atat de pregnant cat mi-as fi dorit, la iesire m-am clatit un pic cu dusul si asta a fost. Am avut pielea mai hidratata? Nu! A ramas mirosul pe corp? Nu. M-am uitat cu jale la pielea mea uscata si mi-am zis in gand: "bine macar ca nu a patat cada sa o frec o jumatate de ora!" Asta a fost unicul bonus... 


Apa, dupa dizolvarea intregului produs:



La capitolul produse pentru baie, LUSH nu m-a castigat. Cu niciunul si am testat cateva. Voi reveni si cu alte review-uri, din pacate nu am incercat Ro'S Argan sau Turkish Delight (aprox 98RON fiecare), dar fiind atat de "meeeh" in privinta celorlalte cosmetice cumparate de la ei, nu am mai simtit nevoia sa investesc pe moment in acest brand. Pentru cine a avut rezultate mai bune, poate merita, in cazul meu... no way! Daca am putut sa dau suma precizata pe un produs care contine in proportie majoritara, evident, bicarbonat de sodiu si acid citric si el sa nu faca nimic, atunci... Nu Lush, multumesc, deocamdata noi doi nu ne vom mai vedea! Am vrut, mi-am dorit sa avem o relatie fericita si nu, nu e vina ta, pur si simplu nu suntem facuti unul pentru celalalt!... :)))))

  • Produsul: 2 puncte din 5 
  • Ambalaj: 4 puncte din 5 
  • Calitate: 2 puncte din 5 (ingredientele sunt ok-ish, nu stiu cat de vegan e moscul sintetic si nu precizeaza provenienta parfumului)
  • L-as mai cumpara: nu!

     
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Un comentariu:

  1. Ro'Argan isi merita banii atat pentru senzatia de hidratare nelipicioasa cat si pt persistenta mirosului (daca iti place depinde, desigur, de tine). L-as pune impreuna cu Rose Jam (gel de dus) care apare undeva pana la Craciun sau pana la Halloween (azi am aflat) si mai au o chestie pt cada, dar eu nu o sa o cumpar. Sunt multumita de combinatia asta pt ca au acelasi tip de parfum :)......Nu-mi plac produsele lor de baie. Din categoria de par am o relatie de love-hate cu American Cream. Ah si Honey, I washed the kids e okeish. Cel putin nu-mi usuca pielea :))

    RăspundețiȘtergere