duminică, 7 iulie 2013

Masca APIVITA de ochi antirid cu struguri - REVIEW

In gama Apivita destinata ingrijirii tenului, exista si cateva masti destinate exclusiv pentru zona ochilor. Prima pe care am incercat-o a fost masca antirid cu struguri. Si pentru ca ne-am impacat foarte-foarte bine, in frigiderul meu exista in permanenta o astfel de solutie pentru situatii de urgenta si nu numai... O folosesc inainte de un eveniment special, dupa o perioada in care noptile nedormite au lasat ceva semne pe chipul meu (cearcane adanci si ochii rosii), vremea a fost agresiva si pielea este foarte uscata (a se traduce prina riduri care vor parea mai profunde din cauza deshidratarii tenului) sau pur si simplu pentru ca vreau sa ma rasfat!


CE SPUNE PRODUCATORUL:
Cu 94% ingrediente naturale;
  • Uleiul de struguri de samburi si ovazul ajuta la diminuarea liniilor de expresie si a ridurilor din jurul ochilor.
  • Bogata in ingrediente de hranire si hidratare ca orez, ulei de masline, propolis, unt de shea, masca aceasta imbunatateste elasticitatea pielii si catifeleaza zona sensibila din jurul ochilor.

A se utiliza pentru:
  • Fermitate si hranire a tenului
  • Efect anti-age
  • Primele riduri
  • Ochi obositi sau edem
Inovatie exclusiva: APIVITA inlocuieste apa in gama express gold cu infuzia de ceai verde pentru a imbunatati proprietatile antioxidante.

Nu contine ingrediente care ar putea avea efecte daunatoare asupra sanatatii dumneavoastra sau mediului.
Nu contine: Parabeni, siliconi sau propilenglicol.

Se aplica intr-un strat bogat si uniform pe ten, in zona ochilor. Se lasa masca peste noapte.
A se folosi de 2 - 3 ori pe saptamana sau de cate ori este nevoie.


INGREDIENTE:


Aqua** (Water**), Neopentyl Glycol Diheptanoate, Candelilla/Jojoba/Rice Bran Polyglyceryl-3 Esters, Butylene Glycol, Glycerin, Cocoglycerides, Magnesium Aluminum Silicate, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Vegetable Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Zea Mays (Corn) Starch, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Vitis Vinifera (Grape) Vine Extract, Ruscogenin, Neoruscogenin, Lupinus Albus Seed Extract, Escin, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Propolis Extract, Avena Strigosa Seed Extract, Lecithin, Olea Europaea (Olive) Leaf* Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Cera Alba* (Beeswax*), Glyceryl Linoleate, Panthenol, Sodium Phytate, Aqua (Water), Phenethyl Alcohol, Glyceryl Linolenate, Xanthan Gum, Cetearyl Alcohol, Arginine, Tocopherol, Caprylyl Glycol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Bisabolol, Camellia Sinensis Leaf*, Sodium Acrylates Copolymer, Polyglyceryl-10 Stearate, Phospholipids, Ethylhexylglycerin, Hydrogenated Polyisobutene, Sodium Stearoyl Lactylate, PEG-100 Stearate, Commiphora Myrrha Oil, CI 77891 (Titanium Dioxide)

** Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea water
* Certified organic cultivation

PAREREA MEA:

Este o mascuta buna, cu o formula bogata.  Nimic de reprosat pana aici. Dac-ar fi fost dupa mine,  i-as fi adaugat ceva cofeina/extract de cafea pentru a fi perfecta! Cu toate mofturile mele, se simte a doua zi dimineata ca pielea a fost hranita. Tenul este foarte destins in zona ochilor, catifelat la atingere si chiar arata "proaspat", daca vreti. La media mea de somn care nu depaseste 5 ore/noapte, credeti-ma pe cuvant, e mare lucru!

In plus, pe langa uleiuri (de struguri, de masline), unturi (shea), extracte de plante (de struguri, de masline, ovaz, ceai verde), mai contine pantenol, propolis, bisabolol, hidrateaza prin hialuronatul de sodiu si are actiune antioxidanta prin ceaiul verde si vitamina E. As putea continua cu laudele, cert e ca mie imi place formularea acestui produs si il consider mai mult decat suficient pentru a acoperi nevoi din cele mai variate ale tenului.



Consistenta este intre o crema si o lotiune, miros placut, ierbos. Nu am avut nicio reactie neplacuta, nu m-au usturat ochii desi la capitolul acesta nu stau foarte bine si cum utilizez ceva o idee mai agresiv, imi lacrimeaza minute in sir. Si recunosc ca mi-am scapat de cateva ori mascuta in coltul ochilor.

Ce ar mai fi de zis? Am gasit-o in Sensiblu, la preturi intre 13-14RON, spre deosebire de mastile de fata (8ml/plic) are 2*2ml setul, dar oricum imi ajunge in total pentru cel putin 4 utilizari. Este o masca pe care agreez sa o folosesc rece, de la frigider, unde o asez din momentul in care am cumparat-o, nu doar dupa prima deschidere!




  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 4 puncte din 5 (cofeina...)
  • L-as mai cumpara: da!


   
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu