sâmbătă, 6 iulie 2013

Sare de baie vegan LUSH Honey Bee - REVIEW

De cand ma stiu sunt innebunita dupa baile lungi si linistitoare. Sa stau in apa, inconjurata de saruri/uleiuri esentiale si alte delicii, sa imi golesc mintea de probleme si sa ma ridic de acolo alt om. Pur si simplu. Pentru mine, ritualul unei bai este terapie. De cand s-au nascut fetele, de cele mai multe ori din lipsa de timp, momentul meu de rasfat s-a transformat intr-un dus contra cronometru. Si cu toate astea, cand simt ca nu mai pot si ca am nevoie de momentul meu de respiro, fug dupa apa... Ar putea fi din cauza ca m-am nascut langa Dunare?;)

Din aceste considerente, produsele pe care le-am achizitionat prima oara cand am pus piciorul intr-un magazin Lush, au fost cele destinate "mini-vacantei" mele. Unul din ele fiind sarea de baie vegan Honey Bee.





CE SPUNE PRODUCATORUL:

Descriere:
Un rasfat cu miere pentru a preveni carenta de apa la nivelul pielii, aloe vera organic cu rol calmant si namol de Rhassoul din Maroc ce contine multe minerale conferind pielii fermitate. Pentru zilele in care ai nevoie de catifelare si dulceata.


INGREDIENTE:


Bicarbonat de sodiu, Acid citric, Namol rhassoul, Miere, Parfum, Aloe vera - extract, Aloe vera - Gel organic, Portocale dulci - Ulei, Bergamota - ulei, Gardenie - Extract, Limonene.

PAREREA MEA:

Producatorul afirma pe site-ul din USA ca acesta este un "best-selling toffee-scented globe". Ca mierea si uleiul esential de portocale iti vor imbunatati starea de spirit. Ca namolul de Rahassoul din Maroc vor curata in profunzime dar gentil pielea si o vor hrani. Ca aloe vera din compozitia sarii de baie va face apa din cada sa devina "catifelata" ca matasea. Suna fain, nu-i asa? 

Pai exact pentru ce scrie mai sus am ales-o. Si pentru mirosul foarte placut, de miere si flori, care mi s-a parut creat dupa sufletul meu. Insa intre momentul in care am intrat in baie ca o floare si cel in care am iesit, am suferit o serie de procese care mi-au ridicat intrebator o spranceana. Ulterior pe amandoua. Cand m-a vazut sotul meu dupa 20 de minute, eram un pic ofilita, un pic bosumflata, un pic de toate...



De ce? Pai initial, asa cum va povesteam la Crema de baie vegan Mmmelting Marshmallow Moment, am pus in cada o jumatate de bombita. Un usor parfum a invaluit baia iar culoarea apei era un galben pai foarte stins. 



Asa  cum am procedat si la crema de baie, am pus si cealalta jumatate de Honey Bee, asteptand o minune. Apa intre timp capatase o nuanta a unui lichid... care clar era destinat incaperii in care ma aflam doar ca un vas un pic mai indepartat, dotat cu rezervor! ;) Got it? 




Usor nesigura daca CHIAR vreau sa pasesc in chestia aceea, mi-am facut curaj si am zis "fie ce-o fi, intru!" (Cumva imi suna a filmele de suspans cand FBI sta la intrarea in casa ucigasului in serie si se intreaba agentii: "Intram? Intram!") So, I'm in! Mirosul disparuse aproape complet. Spuma, nu prea a facut dar era o sare asa ca nu puteam avea pretentia unui spumant. Nu am simtit absolut nimic pe piele. Ca ar fi devenit mai fina. Ca as fi mirosit a ceva. La aloe nu aveam pretentii sa dea rezultate pentru e trecut in lista dupa parfum. Deci ar fi trebuit sa aiba foarte mult parfum, logic, ca sa aiba si foarte mult aloe. 

Cu ce m-am ales? Nu stiu daca parfumul, uleiul de bergamota (potential iritant), cel de portocale dulci (potential iritant) sau nu stiu ce, mi-a creat problema aceea de o avem noi fetele dupa ce luam antibiotice! Teoretic bicarbonatul este foarte bun exact in astfel de ocazii, dar se pare ca pe mine ceva m-a iritat groaznic! Am certitudinea ca de la asta mi s-a tras bucuria pentru ca nu am schimbat NIMIC in rutina de ingrijire corporala, si zilele acelea nu am iesit din casa pentru ca fetele erau in crize cu dintisorii.

Asa ca, dragele mele, in loc de piele suava, parfumata, hranita, eu cam atatea beneficii am avut. Daca adaug la pretul sarii de baie (24,8RON) si tratamentul de dupa, as putea sa plang un pic, va rog?!? :) Lasand gluma la o parte, problema a fost serioasa, nu sunt singura care s-a izbit de ea (am aflat ulterior din review-uri, eu am mai gasit 2 cazuri), probabil e o sensibilitate la un ingredient, dar nu pot pune degetul pe el.

Si cu aceasta sare de baie, eu una m-am lecuit sa mai testez produse Lush pentru ingrijire corporala. Cel putin acum. Daca o sa manance pielea (fara Honey Bee :)))))) ooooops!) sau cand timpul va mai estompa ultima experienta, probabil imi voi face curaj sa mai iau cate ceva. Deocamdata insa...

PS: ca si in cazul cremei de baie, daca vreti sa va parfumati dulapul de haine (la modul cel mai serios), puneti in cativa saculeti de panza bucati de Honey Bee. Chiar miroase excelent. 

  • Produsul: 1 puncte din 5 (pentru parfum)
  • Ambalaj: 4 puncte din 5 
  • Calitate: 1 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: daca ma supara cineva, poate! Loooool! Nici chiar eu nu sunt atat de diabolica... ;)


      
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu