luni, 1 iulie 2013

Agenda SABON "Book of Secrets"

Una din ultimele achizitii de la Sabon, tine de papetarie. Si de domeniul beauty pentru ca este ATAT de frumoasa! Vorbesc despre agenda Book of Secrets. Eram extrem de curioasa cum arata, nu am gasit nicaieri mai multe detalii despre aceasta vis-a-vis de dimensiuni, imaginile despre care vorbeau alte fete care o achizionasera pe bloguri, etc. Si cand am vazut-o in magazinul Sabon din AFI Cotroceni, primul gand a fost: trebuie sa ii fac un review, este mult prea faina!

Ca sa faceti o idee despre grosime si lungime am folosit o bancnota si o moneda, mi-a fost mai usor. Cat despre calitatea hartiei este impecabila! Semnul de carte l-am innodat pentru a evita o eventuala tentativa de destramare. Merita fiecare leu, este eleganta, consistenta si imi incanta privirea ori de cate ori o deschid! Vi-o recomand cu drag!

Deci, sa rasfoim impreuna BOOK OF SECRETS! Vizionare placuta!

























Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.



© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu