duminică, 7 iulie 2013

Creion pentru Sprancene CLARINS 03 Soft Blonde - REVIEW

M-am nascut blonda. De fapt, cu parul aproape alb. Cu timpul, nuanta s-a inchis, din ce in ce mai mult, pana la un blond mediu spre inchis rece (adica undeva intre 8.1 si 7.1, in limbaj "profi"). Din pacate, genele si sprancenele mi-au ramas foarte deschise. Ma vad nevoita sa le vopsesc periodic dar inca sunt departe de a fi asa cum mi le doresc.

Cel putin in privinta sprancenelor, am testat toate variantele de makeup. Cu pudra, cu ceara, cu gel destinat ingrijirii lor, cu creioane, cu tus pentru sprancene. Si dupa multe-multe incercari, am optat pentru creion. Dintre toate variantele de creioane pentru sprancene, care mai emoliente, care mai tari, care mai prafoase, eu m-am oprit la unul care este perfect pentru tipul meu de ten (mixt) si pentru nevoile mele (foarte rezistent in timp si la transfer). Acesta este: Clarins Eyebrow Pencil 03 Soft Blonde.



CE SPUNE PRODUCATORUL:


Un creion esential pentru sprancenele dumneavoastra. Long-wearing, defineste si imbunatateste curba naturala a sprancenelor. 

Cum se aplica:

Periati sprancele, folosind capatul cu pieptene al creionului. Definiti sau creati forma sprancenelor, urmarind linia naturala, cu miscari usoare si scurte. Periati din nou pentru a crea un aspect perfect natural si a amesteca perfect culoarea.

INGREDIENTE:



PAREREA MEA:

Este un creion excelent pentru sprancene. Rezista foarte bine in conditii extreme, de la caldura zilelor de vara, cand curgeau apele de pe mine, pana la ploile de toamna cand ma asteptam sa fie intins peste tot dar avand un continut destul de mare de ceara, nu s-a clintit din loc.





Nuanta este usor rece, un alt plus, deoarece nuanta parului meu are un subton gri. In plus, pare mult mai natural asa. Umple golurile dintre firele sprancenelor, le defineste si pentru mine, face o diferenta majora. Daca vreau un machiaj minimalist, acela inseamna mascara, gloss si obligatoriu conturarea sprancenelor. Uneori, poate mai adaug un strop de fard de obraz. Uneori...

Clarins Eyebrow Pencil nu are o mina foarte dura dar nici foarte moale. Continutul de ceara este mediu, nu arata ca o crema intinsa peste sprancene, dar reuseste sa mentina firele de par in directia dorita. Il aplic in linii extrem de scurte, abia atingand pielea cu el, pentru a nu sari in evidenta. Este una din putinele metode prin care reusesc sa dau un pic de lungime sprancenelor mele care sunt prea scurte.

Iata cum arata spranceana inainte de aplicare:


Si dupa utilizarea Clarins Soft Blonde:




Mentiune: asa cum v-am obisnuit, pozele sunt facute cu macro, deci ganditi-va cat de sesizabil este cu ochiul liber! ;)

Periuta prevazuta la unul din capetele creionului este esentiala, dupa mine. In momentul in care am terminat de folosit nuanta, peria o utilizez atat pentru a aseza firele de par si a uniformiza ceara, cat si pentru a estompa culoarea, in locurile unde este prea puternica. Daca nu pot suferi ceva pe lumea asta, sunt sprancele acelea desenate ca doua paranteze, pe frunte... Inteleg daca este o problema fiziologica sau o mostenire genetica nefericita (se observa lipsa firelor din sprancene) dar altfel, nu!



Exista un "dar"... Daca nu aveti pielea suficient de hidratata, veti fi nemultumite de el. Se va aplica neuniform, culoarea va fi mai concentrata/mai inchisa si va parea artificiala. Ca orice creion de sprancene de altfel. Sa va arat ce se intampla atunci cand pielea este uscata, fara nicio urma de crema:




Ca raport calitate pret, il consider un produs perfect. Costa intre 50-60RON in functie de locul de unde il achizitionati si daca prindeti reducerile de 20% de la Sephora... nu trebuie sa il ratati!

  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: la fiecare 2 ani, cand il termin! ;)

      
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu