luni, 1 iulie 2013

Fard CLARINS 08 Taupe (Ombre Minérale Eye Shadow) - REVIEW

De cand ma stiu am agreat sa folosesc pentru ochi machiajul smokey. Indiferent de tendinte, de parerea celor din jur, este optiunea mea si ma simt extrem de bine cu ea. Culorile care imi plac cel mai mult sunt cele care par un amestec fin de gri, maro, violet si uneori cu o vaga tenta de verde. Ceea ce se traduce prin nuante TAUPE.
Unul din fardurile care mi-a furat privirea de la "prima noastra intalnire" a fost Ombre Minérale Eye Shadow de la Clarins, in nuanta 08 Taupe. Ceva mai delicat decat ceea ce port de obicei, ceva mai iridescent decat ceea ce port de obicei, un fard cu o culoare unica si potrivita atat machiajului de zi cat si seara.


CE SPUNE PRODUCATORUL:

Ofera o culoare rezistenta, intensa, matasoasa. Textura sa minerala, extrem de fina, poate fi folosita cu aplicatorul umed sau uscat, pentru a evidentia ochii cu un finish mat, satinat sau stralucitor.

Usor de aplicat, pentru o culoare mai estompata folositi aplicatorul uscat.

Testat oftalmologic si dermatologic.
Contine:

  • Complexul "Smart Colour": un cocktail mineral de pudre si pigmenti combinati cu aminoacizi pentru o culoare durabila.
  • Ulei de catina: asigura protectie antioxidanta.

INGREDIENTE:



PAREREA MEA:

Fardul este unul foarte bun calitativ. Nu este prafos, se intinde perfect (in engleza o descrierea ideala ar fi buttery eyeshadow ;)). Nu cade la aplicare pe fata, rezistenta este foarte buna, cu un primer tine 12 ore fara probleme. Particulele stralucitoare nu sar in ochi ca un sclipici pacatos, ci creeaza o patina. Creeaza iluzia de pleoapa usor umeda, satinata, daca vreti. 

Ambalajul este... Clarins! Bine finisat (nu iti da senzatia ca se poate desface in parti componente cu usurinta), elegant, aplicatorul cu buretel nu imi e de folos dar pentru cine agreeaza tipul acesta, e binevenit. De asemenea, in interior are si o oglinda, aceasta imi e utila daca plec pe undeva in week-end si nu vreau sa iau decat 2 farduri, un creion si mascara pentru machiajul ochilor.

Si pentru ca o fotografie face cat 100 de cuvinte, iata Clarins 08 Taupe, in conditii de lumina diferite:










Iar in lumina soarelui puteti vedea irizatiile despre care va vorbeam:





  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: nu cred ca il voi termina prea curand, dar daca l-as pierde,  cu siguranta da!


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.



 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu