luni, 29 aprilie 2013

Ser ESTEE LAUDER Advanced Night Repair - REVIEW

Cine mi-a salvat mie pielea (la propriu!) iarna? Ca sa fiu cinstita, sotul meu! :))) El a fost cel care a prins din zbor o discutie si mi-a facut surpriza sa imi cumpere, spre marea mea bucurie, ADVANCED NIGHT REPAIR-ul de la Estee Lauder. 




Laudat de foarte multi, blamat de altii, pentru mine acest ser a fost colacul de salvare care m-a scapat de o pielea chinuita, dureros de deshidratata! Dupa multe seruri de hidratare incercate, numiti-le, ar fi o minune sa-mi fi scapat vreunul, timp si bani pierduti, prima seara in care am aplicat ANR-ul (Advanced Night Repair) m-am simtit si eu linistita... M-am culcat fericita, cu o fata destinsa, care nu ustura, nu ma strangea ci pur si simplu isi potolise setea istovitoare!

CE SPUNE PRODUCATORUL: 


Acest ser anti-aging, extrem de performant, are in spate cca 30 de ani de cercetare. Inspirat de cercetarile inovatoare pe linie de ADN, aduce pielii dumneavoastra o reducere dramatica in ceea ce priveste semnele vizibile ale imbatranirii.

Un studiu de un an de zile a dovedit ca tenurile sufera imbunatatiri extraordinare: subiectii au trait experienta unei reduceri majore a ridurilor, zi dupa zi,luna dupa luna.

Pielea arata mai neteda, mai tanara, mai radianta si mult mai sanatoasa.
Tehnologia exclusiva "Chronolux™" repara ridurile, tenul neuniform si alte efecte ale imbatranirii (pielea care isi pierde elasticitatea, vitalitatea etc).


ANR neutralizeaza pana la 90% din efectele mediului inconjurator asupra tenului, respectiv radicalii liberi (calitate testata in vitro), inainte ca acestia sa il poata afecta. 
Bucurati-va de o continua hidratare, deoarece Advanced Night Repair creaza un mediu optim pentru reparare prin "magnetul de hidratare" natural, acidul hialuronic, care creste gradul de hidratare al pielii dramatic.

Alaturati-va milioanelor de femei din toata lumea care il utilizeaza an dupa an si care, nu si-ar incredinta pielea nimanui altcuiva!
Testat dermatologic, oftalmologic, lipsit de parfum si non-acnegenic.


INGREDIENTE:




PAREREA MEA:

Inainte de toate, trebuie sa ii multumesc omului de langa mine care ma suporta si imi intelege pasiunea pentru domeniul cosmeticelor. Cand a intrat pe usa surazand si mi-a asezat in palme acest ser, m-am oprit in tavan de bucurie. Testasem ANR-ul, stiam exact ce poate sa faca si mi-l doream de ceva vreme dar nu mi-l luasem dintr-un singur motiv, pe care i-l spusesem si jumatatii mele: atunci cand incepi o rutina cu niste produse, nu faci imprumut in banca sa le folosesti o data, ci trebuie utilizate in timp, pentru a beneficia de reala lor valoare. Cred cu tarie intr-o ingrijire constanta a tenului. Din fericire, sotul meu a considerat ca nu e un lux ci o necesitate rutina mea...

De ce ma bucur atat de mult de acest produs? Toate serurile de hidratare pe care le-am folosit, nu au fost suficiente pentru un ten EXTREM de deshidratat. Poate fi vorba de marimea moleculelor de acid hialuronic din compozitie, poate de concentratie, insa nici unul nu mi-a calmat senzatia de uscaciune pana la usoara arsura a fetei. Ridurile erau foarte accentuate, roseata o luase razna iar amaraciunea mea crestea exponential!




ANR-ul este un produs genial, daca aveti un ten asemanator celui pe care il am eu. Nu stiu cat lucreaza functia antirid din el, evident ca ridurile s-au estompat cand pielea s-a relaxat. Efectele, cel putin in cazul meu sunt  vizibile cu ochiul liber.


Nu il aplic doar seara, o doamna foarte draguta si stapana pe meserie de la Estee Lauder din Sephora Vitan (eu sunt foarte multumita de acest magazin si de cat de bine sunt pregatiti reprezentantii diverselor brand-uri) m-a sfatuit sa il folosesc si dimineata chiar daca numele produsului ar sugera altceva. Tot ea mi-a dat o mostra generoasa si mi-a explicat ca acest produs se foloseste 3 luni, dupa care se utilizeaza 21 de zile o formula concentrata a ANR-ului, se pare ca ingredientele active sunt de 5, da de CINCI ORI, mai concentrate. Daca acest ser este minunat, concentratul este pe piele atingerea ingerilor. Pentru mine!




Dupa o saptamana de folosit serul de doua ori pe zi, pielea mea arata absolut normal. Este hranita, este hidratata, este sanatoasa! Acesta a fost impactul ANR-ului pe tenul meu. Nu imi lasa pielea lipicioasa, are o consistenta unui gel apos, mai mult lichida. Culoarea o puteti sesiza in foto iar mirosul este natural, cumva ierbos (unii zic medicamentos, eu as fi de alta parere, insa...).

Il aplic pe fata si gat, prin metoda Estee Lauder, adica pun cate o picatura pe fiecare deget al mainii stangi, apoi frec usor degetele de cele ale mainii drepte si prin tapotari usoare il asez cuminte sa isi faca treaba. Dupa cel putin 10 minute aplic crema hidratanta si apoi uleiurile - cand le folosesc.


Il recomandand 1000% tenurilor deshidratate! Review-urile pe MUA ii acorda 4 puncte din 5 maxim (este un scor foarte mare), din 439 de femei, 72% l-ar mai cumpara. Consider ca nu este un ser destinat exclusiv celor cu o varsta trecuta de 30 de ani, fiecare ten are nevoie de hidratare, hranire si prevenire a ridurilor, iar faptul ca nu contine ulei il face potrivit tuturor tipurilor de ten. Cat despre "tratarea" ridurilor... eu zic ca este vorba de o hidratare profunda, dupa parerea mea daca nu e o interventie medicala (botox, dermoabraziune sau bisturiu samd), nu cred in povesti!


Am vazut si review-uri care spuneau ca nu au simtit nicio schimbare. Poate o piele normala nu are cum sa inregistreze efecte dramatice (ca tot le place celor de la Estee Lauder sa foloseasca termenul;)), cum a fost in cazul meu. Daca aveti un ten care nu aiba niste nevoi speciale, exista alternative antirid (ma refer la seruri) Paula's Choice, Clarins, Caudalie, Bioderma cu review-uri foarte-foarte bune. Pentru mine insa, nimic nu a batut ANR-ul...


Nu este un ser ieftin dar din punctul meu de vedere merita fi-e-ca-re banut! ;)

  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: DA! DA! DA!
    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist",  nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit pareri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

2 comentarii:

  1. Excelent review! Mi-l doresc si eu acum :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Am ramas la un moment dat fara el (tocmai terminasem sticluta) si dupa 2 saptamani sa vezi ce alergam sa-l cumpar!!! ☺

      Ștergere