luni, 29 aprilie 2013

Fond de ten CLARINS Skin Illusion Natural Radiance SPF 10 - REVIEW




Daca va plac fondurile de ten  Diorskin Nude, Double Wear Light de la  Estee Lauder sau Face and Body de la Mac, atunci cu siguranta veti adora acest fond de ten. Suficient de transparent cat sa nu acopere alunitele sau pistruii (nu stiu altii cum sunt, eu ii gasesc super faini!), dar suficient de dens cat sa ascunda roseata, mici imperfectiuni sau discoloratii nu foarte puternice ale tenului, este un fond de ten usor, prin care pielea respira fericita!


Este preferatul meu pentru sezoanele primavara/toamna/iarna si acest review, va avertizez din start ca va fi unul pozitiv 90%! :)))

CE SPUNE PRODUCATORUL:


Un fond de ten oil-free, hidratant si care reflecta lumina. Combina perfect minerale si ingrediente din plante, pentru a crea un aspect natural si radiant al tenului, printr-o acoperire usoara spre medie. Clarins prin Complexul "Light-Optimizing" si Pigmentii Pink Opal, impreuna cu un amestec unic de ingrediente, hidrateaza si protejeaza in mod continuu tenul, avand ca rezultat o piele perfecta, luminoasa si cu o nuanta uniforma.

INGREDIENTE:


PAREREA MEA:

Este un fond de ten care se ridica la nivelul numelui care i-a fost dat, si anume: "Iluzie de piele"... Imi plac mult produsele de machiaj pentru ten care nu se pot vedea, care nu arata a multistrat - nu condamn si nu blamez pe nimeni care agreeaza acest tip de machiaj, pur si simplu gusturile mele tind spre un alt gen, ca sa ne intelegem! M-am invatat cu varsta sa nu-i mai judec pe cei din jurul meu... Una din putinele bucurii cand imbatranim este ca devenim mai intelepti! (Stiu ca fac o paranteza, dar spre exemplu, daca o femeie sufera de o acnee pacatosa sau o boala poate mai urata de atat, si decat sa arate lumii un ten chinuit prefera un machiaj incarcat, cine sunt eu sa-i spun ca varianta pe care o alege nu e cea buna?!? Trebuie sa-i placa ei, nu mie!)

Bun, deci acest fond de ten este unul de acoperire usoara. Daca vreti, il puteti duce spre o acoperire medie, reaplicand un strat. Nu va arata urat, nu se va strange in riduri si cel mai mult imi place ca nu se ia pe haine. Pe telefon... e alta poveste, dar este absolut normal, caldura tenului cu cea a aparatului conduc inevitabil la un transfer pe ecranul device-ului. Daca aveti un smartphone, stiti cu siguranta despre ce vorbesc!

Ca durata, mie imi rezista pe ten pana in momentul demachierii - 12 - 14 ore, probabil, cand este ceva mai estompat dar nu se creeaza acele pete pe care le-am intalnit la alte fonduri de ten, care se sterg neuniform peste zi. Cred ca e un moment bun sa mentionez ca in zona T, precum si in zona pometilor, il matifiez un pic cu pudra Ever Matte.


 
Are un finish luminos - nu are particule sidefate, sa nu se inteleaga asta, are acea vaga stralucire a unui ten sanatos. Daca va este cunoscut aspectul dat de Lumi Magique de la L'Oreal, ei bine Skin Illusion-ul este mai estompat, mai putin radiant decat primul. Gama de culori nu este mare in Romania (imi amintesc ca sunt 5, sper sa nu gresesc), dar avand o acoperire usoara, cred ca variatiile de o jumatate de ton nu sunt vizibile. Este exact cazul celui pe care il folosesc eu, cu o tenta usor galbena ca sa imi estompeze roseata.


Producatorul il recomanda pe site-ul sau tuturor tipurilor de ten. Desi imi facusem temele acasa, stiam ce vreau sa cumpar din Sephora, m-am bucurat cand fetele de la Clarins-ul din Vitan, dupa ce mi-au ascultat cerintele pe care vroiam sa le indeplineasca un fond de ten, au intins prompte mana dupa Skin Illusion. Eu cred ca este destinat unui ten mixt spre uscat, sau unui ten usor uscat. Nu extremelor, si in niciun caz nu l-as vedea pe un ten gras. Dar e parerea mea. Ever Matte este perfect vara cand tenul meu mixt aluneca usor (uneori mai mult... :() spre gras, de aceea le alternez in functie de cum imi simt fata in perioada respectiva.

Nu usuca pielea dar nici nu o hidrateaza in exces, balanta este in echilibru din punctul acesta de vedere. Prefer sa il aplic cu degetele, nu cu un burete (Beauty Blender), nu cu pensula (am incercat cel putin 3), cel mai frumos mi se pare ca se intinde sub caldura degetelor mele care imi dau posibilitatea sa il intind cat de fin doresc. De obicei il aplic mai dens in centrul fetei, zona cu roseata, si apoi pierdut spre tample, aproape niciodata nu ajung in zona parului. Pentru asta insa, trebuie sa va testati nuanta potrivita! 
Inainte de Skin Illusion, doar cu crema de fata aplicata:

Cum arata la aplicare (sexy, I know, I know...:)):


Dupa utilizarea Skin Illusion,conditii de lumina diferite:

 


Imi place ca imi ascunde suficient de bine roseata si cearcanele incat sa nu am nevoie de un concealer/corector suplimentar. Daca se ingroasa gluma, cum mi s-a intamplat sa ma aleg cu o zgaraietura pe un obraz, pe care a trebuit sa o camuflez, ma mai ajuta Studio Finish Concealer-ul de la Mac. In rest, Skin Illusion-ul este tot ce imi trebuie pentru un ten uniform, natural, sanatos si usor radiant. Nu a oxidat pe tenul meu niciodata.

De ce spuneam ca este un review pozitiv 90%? Nu din motive de siliconi, un ten trecut de 30 de ani ii apreciaza, credeti-ma pe cuvant daca nu aveti inca varsta aceasta! Neavand ten sensibil, nu ma deranjeaza partea cu parfumul, daca mi-ati citit blogul cunoasteti ca iubesc mirosul produselor Clarins. Dar, i-am luat 10%:
  1. Din motive de SPF 10, care este mic, "norocul" este ca ma vede destul de rar soarele. Si cand ma vede, folosesc o protectie solara de la 30 in sus.
  2. Din motive de alcool, nu ma deranjeaza de obicei, dar in perioadele foarte rare cu obrajii foarte uscati, dupa o zi intreaga de purtat Skin Illusion trebuie sa imi hidratez extrem de bine fata, altfel ma resimt. De aceea cred ca un ten uscat nu il va agrea.
  3. Pentru ca ingredientele din plante sunt in cantitate mica. 
Ca un ultim aspect, imi place ca este prevazut cu pompita - din motive de igiena si contact cu aerul al produsului, o masura imi este suficienta pentru o acoperire usoara, 2 pentru usoara spre medie. 

Dintre gamele de high-end, cred ca este cel mai bun ca si raport calitate pret! Si vi-l recomand cu drag! DUPA ce il testati, stiti voi teoria mea... ;)

  • Produsul: 4 puncte din 5 (atentie la alcool, parfum)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 4 puncte din 5 (mi-as fi dorit o concentratie mai bogata in extracte de plante)
  • L-as mai cumpara: DA!

NOTA: Toate fotografiile de pe site sunt facute cu functia macro a aparatului! Deci multe imperfectiuni pe care le veti vedea aici, sunt exagerate de camera foto. In mod normal sunt "ceva" mai putin vizibile, dar doresc sa vedeti in profunzime de ce sunt in stare produsele carora le fac review-uri si nu cat de groaznice sunt trasaturile mele puse sub lupa! ;) Ok? Ok!

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist",  nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit pareri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu