marți, 7 mai 2013

100 % PURE Super Fruits Concentrated Serum - REVIEW

 

Daca tot suntem in preajma Pastelui, v-as spune ce este acest ser pentru mine: o masa copioasa, de sarbatoare, pentru tenul meu! Un amestec al unora dintre cele mai bogate in antioxidanti uleiuri si al celor mai importante vitamine folosite in industria cosmetica! Un festin delicios... numit Super Fruits Concentrated Serum!
 
 
CE SPUNE PRODUCATORUL:
 
Ser concentrat cu fructe bogate în antioxidanţi – efect anti-rid şi regenerare
 
100% Natural, 100% Vegetarian

Un produs cu adevărat 100% pur, conceput special pentru a regenera pielea deteriorată, acest puternic ser concentrat din fructe bogate în antioxidanţi şi vitamine se absoarbe repede în piele, pentru o hidratare intensă imediată!

 Greutate netă 30 g / 1 oz (aproximativ 30 ml)
 
INGREDIENTE:
 
Ulei din seminţe de punica granatum (rodie), ulei de euterpe oleracea pulp (acai), extracte de frunză/sămânţă de fruct de cafea, fruct de maqui berry (maqui), punica granatum (rodie), boabe de lycium barbarum (fruct goji), boabe de euterpe oleracea (boabe de acai), vitis vinifera (strugure tămâios), malpighia punicifolia (acerola / vișină de Barbados), sambucus canadensis (soc), coajă de garcinia mangosteen (mango), ascorbat de sodiu (Vitamina C), retinyl palmitate (Vitamina A), tocopherol (Vitamina E)
 
 
 
PAREREA MEA:
 
 Cred ca ingrijirea tenului nu trebuie sa astepte pragul de 30 de ani. Insa daca pana atunci, cand si geneticul e "prietenos", nu este necesara o rutina prea ampla, dupa aceasta varsta, lucrurile se schimba un pic. Daca apare si o sarcina, care poate sa aduca si ea modificari hormonale cu repercusiuni asupra pielii, atunci incepe o munca anevoioasa in a-ti cunoaste tenul, a te adapta noilor sale nevoi si a le acoperi. Cu putin noroc, pe cele mai multe dintre ele!
 
Unul din ingredientele pe care le iubesc in cosmeticele dedicate tenului sunt antioxidantii. In principal, datorita faptului ca acestia incetinesc sau previn actiunea radicalilor liberi. De principiu, imaginati-va efectul de oxidare pe care il sufera unele fructe (un mar, o para) proaspat taiate. Se inchid la culoare. Ei bine, in paralela aceasta - ca sa nu incep cu povesti despre metabolismul celular :), rolul antioxidantilor este sa combata sau sa incetineasca acest proces. Efectul este potentat daca acestia se regasesc si in alimentatie nu doar in produsele folosite pentru ten!
 
Pe langa rolul de mai sus, au efect in diminuarea cicatricilor, in atenuarea ridurilor (ajuta la imbunatatirea sintezei de colagen si a elasticitatii pielii), in estomparea petelor provocate de soare (accelerand procesul de regenerare al celulelor). Si o alta bila alba: au efect antiinflamator.
 
Iata de ce, serul celor de la 100% pure imi place foarte mult. Rodia, acai, boabele de cafea, goji sunt unele dintre cele mai bogate fructe in antioxidanti. Nu sunt singurele din lume si nu o sa afirm asta (a se vedea si afinele, boabele de cacao, coacazele etc), dar sunt acolo, in varful piramidei. La acestea, se adauga efectul strugurelui tamaios (antirid) si al vitaminelor C, A si E, trei dintre cele mai potente ca si efecte asupra pielii.
 
 
 


Serul acesta este pana la urma un ulei. Care miroase superb (ganditi-va numai cat de parfumate sunt fructele din continut :)) si se absoarbe foarte repede in piele. Uleiul de rodie, principalul ingredient, este un ulei uscat (continutul sau de acid oleic este de 6,2% - cu cat acest procent este mai mic, cu atat uleiul respectiv intra mai repede in piele, spre ex. cel de masline are cca 55% acid oleic, ca sa va faceti o idee). Nu este bio 100%, eu insa nu am o problema cu provenienta vitaminelor (caci despre ele este vorba). Ca sunt din plante sau de sinteza, au aceeasi formula si acelasi efect pe ten. E modul MEU de om pragmatic de a gandi si nu am de gand sa devin mai catolica decat Papa pe tema asta!
 
Il folosesc seara, fie IN LOC de crema, dupa ce imi aplic serul hidratant pentru noapte, fie dupa ser si crema, ca ultim pas in ingrijirea tenului. Faptul ca se afla intr-un recipient cu pompa ma bucura, produsele bogate in antioxidanti, in contact prelungit cu aerul, isi pierd destul de repede proprietatile benefice.
 
Dimineata imi simt pielea supla, linistita, si da, nu pot sa spun ca am vazut schimbari dramatice pe tenul meu, dar asta se datoreaza faptului ca si inainte am folosit uleiuri cu proprietati similare. Insa acest ser vine cu un "buchet" de ingrediente dupa sufletul meu! Nu va asteptati la miracole dupa cateva folosiri, este ca o cura de sanatate binevenita pentru piele, care necesita timp.
 
Unde nu sunt de acord cu  producatorul este... cred ca era previzibil, la partea cu hidratarea. Nu este un produs care sa aduca un aport in hidratarea propriu-zisa a tenului insa daca veti folosi inainte un produs dedicat - poate fi si o lotiune tonica, atunci cu siguranta, fiind un ulei, va bloca pierderile de apa din tesut!
 
Este un produs relativ scump. Insa daca ma gandesc ca aplic cateva picaturi, cca 4-5, si ca ar trebui sa imi ajunga cateva luni bune, eu consider ca merita efortul ca si raport calitate/pret. Am vazut produse mult mai sarac formulate, foarte apropiate daca nu similare, ca si costuri.
 
 
 
  
 
  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: DA!
   
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit pareri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu