joi, 25 aprilie 2013

Ruj DIOR ADDICT EXTREME - 316 Incognito - REVIEW

Rujul acesta mi-a furat ochii si inima din prima clipa. Perfect pentru tipul de machiaj pe care mi-l aplic, textura absolut fabuloasa si ambalajul cochet m-au facut sa il iau imediat din raft si sa ies pe usa magazinului fericita ca un pusti care si-a primit jucaria favorita! Numai ca exista o mare discrepanta intre ceea ce ma asteptam eu sa fie rujul acesta si ce a fost el de fapt... Asa ca, la fel cum m-am bucurat initial ca un copil, la fel m-am bosumflat in final precum unul!




CE SPUNE PRODUCATORUL 

Ce este:
Este un ruj foarte rezistent care asigura o stralucire radianta.


Ce face:
Rujurile Dior Addict merg la Extrem, printr-o gama variata de culori, de la cele nude la cele mai tari! Formula senzationala combina 4 tipuri speciale de ceara, uleiuri radiante si microsfere de acid hialuronic pentru un confort fantastic si un efect de marire al buzelor. Aspectul este acela de textura umeda, perfecta, sofisticata.



PAREREA MEA:

Este un ruj superb. Se aplica usor, nici nu-mi trebuie oglinda! Aluneca perfect pe buze, nu se strange, nu usuca, nu se intinde. Nu simt c-ar avea un efect de marire dar are un luciu elegant, ca orice ruj bun calitativ. Nuanta merge la orice tip de machiaj, este discreta si in acelasi timp are acel "CEVA" care ii place ochiului meu! Ar fi putut fi rujul meu de suflet, DAR...




Ei bine are o rezistenta care pe mine ma omoara! Long-stay? NU, NU, NU si NU! Daca nu va deranjeaza sa va aplicati rujul din maxim 2 ore in 2 ore, atunci este un ruj perfect. Pentru mine insa, aceasta varianta este exclusa si ma scoate din ale mele! Incepand cu acest ruj m-am invatat minte, aplic un produs pentru buze in Sephora sau unde il gasesc si abia a doua zi, dupa ce am vazut exact cum se comporta in timp, dau banii pe el. Sunt atat de neagra pentru ca este combinatia culoare/textura pe care o iubesc la nebunie, identica rujurilor Revlon Colorstay care au fost scose acum vreo 5 ani de pe piata (nu am inteles niciodata de ce, dar asta e partea a doua, pentru ca le-au inlocuit cu o varianta mult-mult mai slaba calitativ). Numai ca daca acele Revlon-uri uitam sa le reaplic, ramanand pe buze chiar si dupa masa, Incognito este un ruj care dupa 1,5 - 2 ore dispare dupa buzele mele. Pur si simplu. Nu stiu daca intra in piele, nu am o explicatie, insa pur si simplu nu mai este. Ramane senzatie de confort si hidratare dar culoarea... pauza!



 





 Deci pentru mine Incognito ramane iubirea aceea la care visezi cu ochii deschisi si in final te dezamageste profund. La 140 RON, costul sau pe piata romaneasca (sa nu imi spuneti ca afara produsul este mai bun, acesta este luat din duty-free la un pret "mai omenesc") nu isi merita banii, oricat de bune calitativ ar fi ingredientele. Am descoperit ca pana si Chubby Stick-urile de la Clinique, care sunt niste balsamuri de buze pana la urma, rezista mai bine, la o fractiune din pret. Dior Incognito este un produs pe care regret ca l-am achizitionat. Cum insa fiecare poate avea o experienta diferita in ceea ce priveste  cosmeticele, nu sfatuiesc pe nimeni sa il evite pe baza interactiunii mele cu acest produs. Dar in niciun caz nu recomand sa si-l cumpere fara sa il testeze! 

  • Produsul: 3 puncte din 5 (dincolo de rezistenta, textura, culoarea si calitatea ingredientelor sunt superbe)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 4 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: un NU hotarat si suparat!
    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist",  nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit pareri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.


© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu