joi, 25 aprilie 2013

Fard de obraz DIOR - Rosy Glow Blush Petal #001 - REVIEW

Un produs care a facut multe valuri din momentul aparitiei sale pe piata este fardul de obraz din seria DIORSKIN. L-am intalnit la un makeup artist pe youtube, la al doilea si apoi sirul a continuat. Cum deschideam mail-ul, cum dadeam de cate o postare despre Rose Glow de la cei mai cunoscuti critici/artisti din industria de profil.





Ma uitam la culoarea Barbie a produsului naucita, presupunand ca fie a luat-o razna lumea, fie  gusturile mele sunt indoielnice. Ma si gandeam: "Cum Doamne iarta-ma as putea sa port eu asa ceva? O sa arat ca o bimbo!!!"  Asta, pana ne-am intalnit fata in fata. Nu ca atunci m-ar fi impresionat in mod deosebit, cand l-am testat pe mana insa, culoarea parea ceva mai docila. Dar la prima aplicare pe fata... Ooooo... Atunci am inteles!

CE SPUNE PRODUCATORUL:

Rosy Glow reactioneaza cu fiecare tip de ten, dand o tenta subtila si delicioasa obrajilor.  Formula aceasta unica - initial foarte deschisa- se adapteaza fiecarui tip de ten, creand un aspect ultra-natural, o stralucire "de sanatate" care dureaza toata ziua. Petal #001 este o culoare universala,  potrivita tuturor nuantelor de ten.

PAREREA MEA:

Desi produsul imi place mult, sunt destul de retincenta la partea cu adaptarea la nuanta de ten a fiecaruia. Desigur ca va arata diferit pe tenul meu roz/rece si pe al unei alte persoane cu ten olive sau cald. Nu asta fac toate blush-urile de pe pamant? Nu stiu, poate are o variabila de ph, nu vreau sa fiu Toma necredinciosul si sa dau vot de blam celor de la Dior pentru asta. Dar, undeva in adancul sufletului meu, ma racaie sa inghit precum pelicanul tot ce mi se spune, fara sa am o justificare logica. O formula chimica. O ceva... Ma rog, sa credem in magie, zic, pentru ca in ciuda acestui aspect, fardul acesta de obraz m-a cucerit!







La capitolul estetica, produsul imi incanta si vederea si sufletul. Mi se pare reusita combinatia argintiu/acril transparent a ambalajului, embosarea fardului cu logo-ul Dior, grija la detalii si finisari care este desavarsita.

Fotografiile, in conditii de lumina diferite:








Ca si textura, este una dintre cele fine pudre, care nu prezinta aspectul acela de creta, prafos si care zboara peste tot la aplicare. Pensula, din cate imi dau seama este din par natural, pana acum cred ca este SINGURA pensula cu care vine un fard de obraz si pe care sa o prefer la aplicarea acestuia oricarei alte pensule din arsenalul subsemnatei.

Nuanta roz destul de puternica se traduce pe obraz intr-o tenta naturala. Asta pot sa confirm, este "pata de sanatate" care imi lumineaza chipul. Nu stiu cat de potrivita este unui ten masliniu (vis-a-vis de capacitatea de adapatare) si daca este sesizabila datorita faptului ca este foarte deschisa. In plus, dupa ochiul meu, este o nuanta rece care pe un ten cald simt ca nu ar fi chiar de vis. Presupun ca "ajutata" de un ruj in ton si un machiaj potrivit, ar putea fi fortata un pic sa se "asambleze" corect in puzzle. Trebuie incercata insa, nu as cumpara-o doar pe baza parerilor celorlalti. Stiti voi, de gustibus... 

Foto in lumina naturala si artifiala, fara blitz:





Ca si rezistenta, aplicata pe un fond de ten tine pana la demachiere (la mine inseamna 12 ore minim), daca o folosesc pe tenul curat (pe o baza de ser/crema de fata) se estompeaza spre seara, dar nu dispare.


  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: ESTE EDITIE LIMITATA... De aceea exista un backup in casa! ;) (ca sa nu existe dubii cat de mult imi place!)

         Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist",  nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu