duminică, 7 aprilie 2013

Referitor la COMENTARIILE de pe acest blog...

Datorita faptului ca astazi cineva a incercat sa imi viruseze calculatorul, printr-un link facut intr-un comentariu trimis spre moderare - in care ma invita cu gratie sa urmaresc un alt site/blog deosebit de interesant, plin de "informatii utile" - am decis sa nu mai postez comentarii anonime si nici pe cele asupra carora am suspiciuni. Este blogul meu, decizia mea si mi-o asum.

Nu inteleg ce este in capul unei asemenea... hai s-o numim, datorita faptului ca avem ceva educatie, "persoane" (nu am conturi in Haiti si nici nu detin secretele vreunei comori ascunse, fac doar niste simple review-uri de cometice) insa tot ce pot sa ii transmit pe aceasta cale este doar: "you can kiss my big fat... LINUX MACHINE!"

PS: in traducere, pentru cei care nu sunt foarte familiari, linux este iubirea vietii mele, un sistem muuuult mai coerent si muuuult mai greu de virusat decat windows-ul. Si care atunci cand va gasi asemenea mizerii, va face exact ceea ce trebuie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu