joi, 13 noiembrie 2014

BEAUTY TAG: Would You Rather?

1. Ati prefera sa purtati exclusiv machiajul ochilor, sau cel pentru ten? 
Machiajul ochilor. Fara dubii. Rozaceea o camuflez eu cu un autobronzant. In plus, nici nu am nevoie de cine ce stie acoperire la produsele pentru ten.
2. Ati prefera sa va taiati tot parul, sau sa nu il mai puteti taia niciodata?
Niciodata? Il rad si in raspar! Ce-am luat-o razna? Sa traga unu' masina in parcare langa mine si sa raman ca "duda" acolo cu orele, c-a ajuns o roata pe parul meu? Sa car "blana" pe mine la 40 de grade vara? Lama. Sapun. Done!:)

3. Ati prefera sa purtati pentru totdeauna haine prea mari, sau prea mici?
Mari. Cat mai mari. Sunt confortabile. Daca sunt suficient de largi le poti purta si cazute pe un umar ;). Scoti ceva din ele. Alternativa ar fi sa arat ca un caltabos sufocat din loc in loc. Si sa respir foarte incet. Si sa nu m-aplec.  

4. Daca vi s-ar da 1000$ sa ii cheltuiti, ati cumpara haine sau makeup? 
In momentul acesta, clar haine. Rar ma indur sa imi iau cate ceva de imbracat. Produse de machiaj am pentru niste ani buni...
5. Ati prefera sa purtati ruj drept eyeliner, sau eyeliner pe post de ruj?
Gasesc rujuri burgundy, maro si negre. Deci ruj drept eyeliner, nu renunt la hidratarea buzelor nici in ruptul capului!
6. Ati purta in public pantaloni MC Hammer sau pantaloni scurti pentru ciclism?
La cat sport am facut? La coapsele mele de cal bine alergat? (Adica mari si cu muschi zdraveni, nu ma mandresc cu ele!) Cardiacilor le recomand pastrarea pastilelor pe aproape, ca ies in oras...

7. Ati prefera sa nu mai aveti niciodata posibilitatea sa va corectati/machiati sprincenele, sau sa o faceti folosind  exclusiv un marker permanent? 
Prefer sprancenele care arata natural. Ale mele vor fi jalnice, dar nu voi avea niciodata doua paranteze pe fata. Niciodata! ;)

8. Ati prefera sa nu va mai pensati niciodata sprancenele sau sa nu va mai radeti niciodata pe picioare?
LOL! Ce intrebare e asta?!? Sau... Asta e o intrebare? As creste un par matasooooos pe picioare, fara sa clipesc! Sa renunt la sprancene pentru...? Pe bune?!? (Dar n-as poza asa... Asta nu...)

Sursa foto.
9. Ati prefera sa nu mai puteti cumpara niciodata de la MAC, sau sa puteti folosi DOAR produse MAC?
Grea intrebare. Grea de tot! Daca ma gandesc insa la pensule, pudre, fonduri de ten, pe care le agreez de la alte firme... Da, cred ca nu as mai cumpara MAC! E musai? (Se aud lacrimi curgand siroaie? Mhhh?)
10. Ati prefera sa folositi UN SINGUR FARD sau O SINGURA NUANTA DE RUJ pentru tot restul vietii?
Ha! Usooooor raspunsul: un singur ruj! Mac Faux. Il port in 90% din zilele cand ma machiez. Mu-ha-ha-ha!
11. Ati prefera sa purtati o oja inchisa la culoare sau una deschisa la culoare pentru tot anul?
De cand am nascut fetele, port unghii scurte, in nuante taupe sau ale pielii. Raspuns evident: culori deschise, fara niciun regret!
12. Ati prefera sa renuntati la produsul preferat pentru buze sau pentru ochi?
Urat sa ma intrebe cineva asa ceva... Baza de fard sau Mac Faux... La varsta asta, incep sa ma ridez. Cu fardul adunat in linii paralele la ochi, sau imprastiat pe fata, voi fi ridicola cu tot Faux-ul meu de suflet. Renunt la ruj! Renunt la ruj?!?
13. Ati prefera sa aveti parul dezordonat si un machiaj frumos, sau un par aranjat dar fara machiaj?
Daca vedeti o papadie pe strada, cu parul "explodat" in toate directiile, va rog fiti marinimosi si admirati-mi machiajul. Va rog? Voi trece mai usor peste aceasta perioada. Multumesc!

14. Ati prefera sa va vopsiti parul verde neon sau sa purtati ruj verde neon pentru tot restul vietii? 
Oh. Oooooh. (icnesc de durere, ok?) Par verde. Mai am o sansa asa. Aveti idee, face vreo fundatie pentru protectia plantelor angajari?
15. Ati prefera sa nu va mai puteti demachia niciodata sau sa nu mai purtati niciun fel de machiaj pentru tot restul vietii?
Aici eu as alege un machiaj permanent... O spranceana, o codita fina la ochi si o nuanta absolut neutra pe buze. Dap, machiaj permanent. Cand sunt "naturela" (da, cu "e" :)) sunt nesigura pe mine, daaa, multumesc. 

16. Ati prefera sa plecati de acasa cu o demarcatie vizibila a fondului de ten, sau cu un blush aplicat in exces?

Oh la la! Adica sa par ca am un cap diferit de nuanta corpului, care sta sa se desprinda de gat? Nu. Deci nu! Voi avea atata "sanatate" in obrajori cat pentru un alergator de maraton! 


Mi s-a parut un TAG foarte haios. Va invit, pe toti cei care il cititi, daca aveti bunavointa si va surade ideea, sa il faceti. Poate reveniti cu un link, as fi tare curioasa sa mai vad si alte pareri... Am citit variante asemanatoare ale lui "Would You Rather?", insa aceasta mi-a placut mult!


Voua, stiti voi... O zi fabuloasa! 
Cu drag, 
Wolfette

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu