duminică, 9 noiembrie 2014

TAG: GET YOUR FREAK ON! 15 Weird Facts

Am fost provocata sa scriu acest TAG. De ce nu? Fiecare are ciudateniile lui, nu cred ca ale mele sunt cele mai senzationale, dar... sa vedem ce a iesit! :)

Intrebarile sunt:


#1. What's a nickname only your family calls you?

Cand eram mica mi se spunea "taifunul".  Eram repezita, inca sunt agitata 80% din viata mea. Imi place sa rezolv lucrurile repede si cand ma apuc de ceva nu am liniste pana nu termin sarcina respectiva. Uneori e fabulos, alteori se lasa cu dezastre! ;) Oh, well...

Ar mai fi faptul ca o parte din familie ma cheama exclusiv pe unul dintre prenume si cealalta pe al doilea. M-am obisnuit si raspund la amandoua in egala masura!

#2. What's a weird habit of yours?

De cate ori ma nemultumeste ceva, involuntar ma trezesc ca fac asta:




Ma scoate din minti. De multe ori sunt ataaaat de nervoasa si nu realizez "c-am comis-o" decat atunci cand ii vad pe cei din jur mustacind. La naiba! Cum sa misti din nas asa, cand nici nu te-ai straduit sa inveti asta?!? Probabil am ceva din sangele Samanthei, nici macar nu imi amintesc de cand am acest obicei!

#3. Do you have any weird phobias?


Serpi. Si gandaci. De fapt de gandaci mi-e foarte scarba, dar de serpi? Pfoaaaaaa... Fug cat ma tin picioarele!

#4. What's a song you secretly LOVE to blast & belt out when you're alone?

LOL. Pot sa sar peste asta? Nu radeti, da? Promiteti? Atunci... asta:




#5. What's one of your biggest pet peeves?

Nu suport sa-mi plescaie cineva in urechi la masa. Aaa... si impart trei sferturi din ce am in farfurie,  INAINTE de prima inghititura, fara nicio problema. Dar daca incep sa mananc si cineva incearca sa imi ia ceva de pe platou, mi se pune pe creier! Cu exceptia gemenelor mele, la ele sunt imuna! ;)

#6. What's one of your nervous habits?

Imi musc buzele. Pana la sange. Si apoi, inca un pic. Perioadele urate, se lasa cu durere... la propriu.

#7. What side of the bed do you sleep on?

De obicei pe cea care nu e la perete, pentru ca sunt claustrofoba "un pic". Daca patul e central, prefer partea dreapta, nu stiu de ce.

#8. What was your first stuffed animal && it's name?

Un urs. Si nu, nu-mi aduc aminte...

#9. What's the drink you ALWAYS order at Starbucks?

Ceai. English Breakfast - ceai negru, caramel negru, malt si cirese negre. Dar intru foarte rar la Starbucks.

#10. What's the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice?

Cred cu tarie ca masajul facial ajuta mult fermitatea muschilor fetei. La fel si exercitiile pentru tonifierea acestor muschi. Stiu exact ce am de facut, dar la capitolul practica... I suuuuuck!

#11. Which way do you face in the shower?

Nu prea suport sa imi vina apa in fata si de obicei stau cu spatele la dus. Dap. Chiar si cand apa curge pe mine de la gat in jos, categoric stau cu spatele la dus. Obisnuinta, presupun.

#12. Do you have any 'weird' body 'skills'?

O, da. Nu am nevoie de perii suplimentare la dus pentru ca... mainile imi ajung in orice zona a spatelui. Daca incerc sa imi duc la spate o mana prin dreptul gatului si una de la mijloc in sus, imi prind degetele unele de altele fara probleme. 

Si pot sa ajung usor cu labele picioarelor pe fata. Nu-mi foloseste la nimic, nu va amuzati! :)))) Era doar o constatare. Se cheama judo. Mult judo.

#13. What's your favorite 'comfort food'/food thats 'bad' but you love to eat it anyways?

Chili. Mananc cca 200g/saptamana, cred ca m-am invatat cu ei, desi uneori am niste mici "defectiuni" pentru care un anume medic (bun prieten, de altfel), imi trage suturile cuvenite in posterior. Le incasez, iau o pauza si cand ma repar, "se intampla" sa imi reiau "bunele obiceiuri" culinare.

#14. What's a phrase or exclamation you always say?

"Ce/cum pana mea de vultur?!?" De unde mi-a venit? Habar nu am, imi iese pe gura de ani de zile!

#15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?

O camasa barbateasca din bumbac. Rasfat maxim. Le ador. Plus ca mi se par foarte... Foarte! ;)

Lung TAG, nu tocmai placut sa dai asa cortina de pe tine, dar pana la urma, am zis sa mai arat si alta fata a mea lumii. De fapt, mai multe!


Voua, o zi faina!
Cu drag, 
Wolfette


© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

3 comentarii:

  1. Bună! În 5 mă regăsesc... mai ales în prima parte. Şi nu numai la masă, căci lumea mănâncă oricând, oriunde, orice... plescăind (chestii mirositoare). De fiecare dată le doresc " stabilit-ar în gât". Nu le stă...

    Oana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooooo... daaaa! Am avut o experienta la metrou, zilele astea! Da' ce bine mi-a prins la silueta! Chiar vroiam "sa ciugulesc" ceva intre mese si dupa ce mi-a clefait un nene in urechi cateva statii (timp in care si vorbea la telefon, sa vada lumea ce are in gura) - LOL, a coborat subsemnata ca o doamna, si-a luat o guma, si nu i-a mai trebuit nici apa rece! :)))))))

      Ștergere
  2. Stav-ar voiam să scriu...autocorectul ��

    RăspundețiȘtergere