duminică, 2 noiembrie 2014

Preferatele lunii OCTOMBRIE - ingrijirea pielii si altele

Dupa o perioada lunga de absenta, motivata de pneumonia fetelor, m-am hotarat sa reincep sa scriu. Nu pentru ca suntem 100% bine, ci pentru ca blogul e refugiul mintii mele. Si am nevoie de acest "lux" acum! ;)

Voi scrie mai diversificat si voi aprofunda doar produsele care le gasesc cu adevarat exceptionale. Voi aborda si alte subiecte, ale vietii de zi cu zi. Sper sa va regasesc alaturi de mine si sa mai descoperiti mici trucuri utile, sau "nimicuri" care sa ne faca viata mai frumoasa.

Pentru inceput, o sa va povestesc ce am indragit in luna octombrie, la capitolul ingrijirea pielii, precum si diverse lucruri cu care m-am rasfatat. Machiajul, in postarea viitoare, ca sa nu va sufoc cu 30 de produse... 

La capitolul ingrijirea tenului, Clarins-ul inca ramane singura gama care imi asigura echilibrul pentru o piele deshidratata. Foarte deshidratata! Am testat Murad-ul, doua variante de crema care au niste ingrediente unul si unul, insa nu imi hidrateaza tenul suficient. Dupa 4 zile, m-am intors fuguta la Clarins Extra Firming sa imi linistesc pielea. 


 Ca si serumuri, raman fidela celui de la Paula's Choice (2% BHA lichid - folosit o data la 2 seri cu sfintenie) si ANR-ului (il aplic zilnic seara, chiar si dupa BHA). Uneori, dupa crema, pe zonele uscate 4 picaturi de ulei de la Clarins (uneori si alte uleiuri bio, cum ar fi AVOCADO - adooor acest ulei) in care adaug 2 picaturi de ulei de tea tree. Amestecul acesta e obligatoriu (pentru mine!) dupa epilarea fetei, nu fac nicio iritatie, ceea ce pentru mine e nemaintalnit!




Masca de fata despre care credeam e produs de marketing "overrated".... s-a dovedit o surpriza de proportii. M-a incantat cu 2 mostre una din fetele de la Sephora cu care dezbatusem ce variante de ajutor as mai gasi pentru tenul meu, si spre amaraciunea bugetului meu e FOARTE BUNA! Fetelor, daca aveti pielea deshidratata, nu mergeti - alergati la Sephora dupa o mostra! Sper sa va ajute cel putin cat o face pentru mine! Dar, exista un dar: nu o aplicati ca o masca! Puneti-o pe post de crema de noapte, in strat fin! ;) A doua zi veti avea un ten minunat! In conditiile astea, isi merita cu varf si indesat banii, ar trebui sa va ajunga mai bine de jumatate de an (aplicata 1-2 ori/saptamana).



Geluri/creme de dus pentru piele de crocodil:



Imi plac mirosurile gurmande, le-as manca! Ma multumesc sa le aplic pe burete sau pe manusi de exfoliere de la The Body Shop. Excelente amandoua!

De cand s-a racit, m-am intors la cremele mele de corp favorite: unturile de corp de la The Body Shop. Din cele trei, Honeymania imi place de mor cum miroase. Cacao pentru masarea zonelor unde isi fac de cap vergeturile si untul de masline pentru ca are un parfum suav si o textura foarte faina.




Uleiuri esentiale care le folosesc la baie si prin casa in perioada asta:


Nu l-am gasit pe cel de portocala pentru foto, imi place sa il adaug cu lavanda si niste ulei de avocado in cada, cand vreau o baie de relaxare.

Pentru ingrijirea parului, am folosit cu drag gama reparatoare a celor de la L'Occitane:


Miroase superb, imi lasa parul matase insa costa pe masura. A fost cadoul pentru ziua mea, si ma bucur de el cu adevarat! ;)

Crema par pe care o folosesc inainte de uscarea cu foen-ul, in amestec cu Moroccanoil-ul:


Parfumul ei floral imi ramane pe par ore in sir. Daca nu suportati asta aveti o problema, asa ca mai bine o cumparati din magazin dupa ce o mirositi. Hidrateaza bine, insa nu bate gama hidratanta de la Kerastase.

Untul de cocos de la Nutiva. Il gasiti pe Iherb, este extras la rece din pulpa PROASPATA a nucilor de cocos. Este... Da ce nu este?!? Este demachiant, masca de fata, masca de par, il adaug in mancare, in shake-urile de fructe, etc. Si miroase sublim a... cocos (ce surpriza! :))!




Parfumul lunii categoric a fost Daisy! Mi l-as turna din cap pana in picioare. Uneori, inainte sa ma bag in pat, ma mai dau cu un strop... Sper sa imi treaca pana termin flaconul, desi la cum ma cunosc, nu prea cred c-o sa se intample!


Altele:


Vitaminele mele favorite, de ani de zile. Le iau cand fac sport in nestire si nu numai. Vitamina C este in forma levogira (cea mai benefica pentru piele), o folosesc atat pe post de supliment alimentar cat si pentru seruri de fata preparate in casa! ;)

Desi vara a trecut, inca am mai ars lumanarile racoritoare de la Yankee Candle! Bahama Breeze e tot ce va puteti imagina intr-un shake cu ananas, mango si grapefruit. Iar Summer Scoop are exact mirosul inghetatei de fructe de padure, capsuni si vanilie. Din fericire ai mei sunt in ton cu mine, fetele ma admonesteaza cand nu ard lumanari si parfumurile usor dulcege sunt pe gustul intregii familii.

Am facut un un pas spre anotimpul rece, am inceput sa ard tartele Vanilla Cupcake. O tarta umple toata casa de aroma prajiturilor cu vanilie si caramel. Va fi una din lumanarile de baza pentru zilele friguroase de iarna.  Intentionez sa o cumpar in varianta mare pentru ca lumanarile medii/mari mi se pare ca au parfumul mult mai puternic (arse 2-3 ore de fiecare data) si rezista in casa pana a doua zi!






Cam atat la capitolul generale pentru octombrie, ne revedem in noiembrie cu favorite!

Astept cu interes comentarii despre favoritele voastre in aceasta luna, de orice tip ar fi ele (cosmetice, carti, fitness, culinare etc).


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu