luni, 3 noiembrie 2014

Preferatele lunii OCTOMBRIE - machiaj

Partea a doua a cosmeticelor de care m-am bucurat in luna octombrie, va incepe cu produsele pentru machiajul fetei.

La capitolul fond de ten, am folosit alternativ Skin Illusion-ul cu noul produs Clarins, True Radiance. Care e Woooooooooow! Ten luminos? Da! Ten uniform? Da! Aspect natural? Da! Rezistenta medie. Nu usuca pielea, este un fond de ten hidratant si constituie pentru mine "sanatate intr-o sticluta", deoarece arat cu vreo 5 ani sub cati am  cand il aplic. In 90% din cazuri nu pot sa sufar fondurile de ten luminoase, dar acesta? Pfoaaaaa!



Concealer-ul l-am descoperit la un eveniment Clarins. Am primit o mostra generoasa si recunosc ca nu l-as fi ales niciodata, fiind impacata cu concealer-ul Pro Longwear de la MAC. Norocul meu ca draga de Alina de la Clarins ma cunoaste mai bine decat o fac eu! "Perfector"-ul nu e 100% opac, fiind tot un produs pentru luminozitate. Nu se strange, ofera hidratare, acoperire usoara. Aspect, de asemenea... natural. Mi s-a intamplat sa uit ca l-am aplicat si peste zi sa ma uit in oglinda, bucuroasa ca mi s-au estompat cearcanele. Lol! Cateva secunde mai tarziu reveneam cu picioarele pe pamant! Mda, Instant Brush-on Perfector-ul de la Clarins era "odihna mea" magica! ;)




Fardurile de obraz pe care le folosesc obsesiv de vreo 2 luni sunt de la MAC: Modern Mandarin si Full of Joy. Uneori separat, uneori pe amandoua concomitent, peste nuanta de orange-mediu, adaugand un pic de roz angelic. Combinatia este delicioasa!

Bronzer-ul lunii octombrie trebuie sa fie Guerlain, "n-am mai iesit din el" de cand l-am primit! Este Crazy Teracotta, din colectia de Sarbatori a anului trecut. Nu este sidefat, doar patinat. Am "un zvac" spre produsele de genul acesta in ultima vreme, care sa ofere tenului aspectul de "radiant", ca pe la 20 de ani. Asa ca Guerlain intra perfect in categoria cu pricina.






Nelipsiti in favoritele lunii: METEORITII de la Guerlain. Diverse finish-uri, care pentru zi, care pentru seara. Din 30 de zile, ii port in 28! De cand am inceput sa folosesc Teint Rose, de nenumarate ori am fost intrebata daca mi-am schimbat ceva in rutina de ingrijire (o crema, un ser, sau altceva). Pana si sotul meu mi-a spus intr-o seara cand a venit de la munca: "Nu stiu ce-ai facut, dar arati foarte bine azi!" (in conditiile in care ma chinuia o raceala urata!) Hello! A venit asta de la un barbat?!? Minunile astea  de perle raman "la mama" acasa! :)





Mascara pe care am inceput-o este "Push up" de la Bourjois. Este o mascara buna, da o groaza de volum! Tare mult imi plac produsele acestea de la Bourjois, surclaseaza in topul meu mai toate produsele de gen, cu exceptia Sumptuous Extreme de la Estee Lauder. In rest? Bat orice alta mascara de volum, "de o asculta cu urechea"! O sa recunosc insa ca mascara "1 Seconde" mi-a placut mai mult, pe langa volum oferind si o separare foarte buna, datorita periei de plastic.



De curand a intrat in rutina mea noul fard Clarins, 04 Rosewood. E un fard mat, formula "cream to powder". De fapt nu este crema, doar o pudra atat de fina incat replica acest lucru. Desigur ca e un taupe si aveam nevoie de inca un "taupe" in colectia mea ca de o gaura in cap, dar hei! Textura, rezistenta pe pleoape, nuanta "m-au obligat" sa iau produsul din raft dupa primul swatch! :) Nu e vina mea!






Celalalt produs pe care il folosesc in nestire este "Chocolate Bar"-ul de la Too Faced. Miroase a ciocolata, nuantele au o textura superba, cumva onctuoasa, se amesteca bine, nu cad pe obraji. Nu reusesc sa nu folosesc macar o nuanta, in fiecare zi, uneori impreuna cu Rosewood-ul, alteori in absenta lui. Cel mai mult imi plac Cherry Cordial si Milk Chocolate (a doua de sus, de la stanga cum priviti foto, respectiv a treia de jos). Dar de folosit, aveti cuvantul meu ca le folosesc pe toate, pe rand, pana la una! 

Ca nota amuzanta, ce mi-a declarat jumatatea mea dupa ce mi-a sarutat ochii? "Esti asa dulce!" Si ma bucuram eu, ca am un barbat dragut si ca sunt o minunata! Ha! In secunda urmatoare, avea sa ma lumineze: "Nu, nu, puiule, chiar esti dulce! Cu ce te-ai dat pe fata?" Am cazut pe ganduri o clipa, am facut stanga imprejur pe calcaie, oprindu-ma direct in paleta de la Too Faced. Am luat una din nuante pe deget, gustand-o la propriu! E dulce, oameni buni... Chiar e dulce! La naiba... :)))




Cu asta m-am jucat in octombrie. Nu promit sa schimb mare lucru luna viitoare, dar daca se va intampla cumva, ma gasiti tot aici, iesind la raport la inceputul lui decembrie! 

Urmaresc cu placere postarile de genul acesta pe alte blog-uri de beauty, uneori am descoperit produse fantastice prin intermediul lor! Unul din blog-urile pe care le citesc cu drag (de la noi) este "A Beauty Tale". Fain scris, vi-l recomand cu toata inima! (si nu, nu o cunosc pe autoare, deci nu este reclama). Mai sunt si altele, dar toate la randul lor, poate voi scrie la un moment o lista cu locurile pe unde bantui prin lumea cosmeticelor. ;)

Voua, o zi excelenta!
Wolfette

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro


2 comentarii:

  1. Multumesc tare mult pentru mentionare si pentru cuvintele frumoase! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare placere, se vede ca scriu review-uri tarziu in noapte... Si iti apreciez si respect blogul, altfel nu precizam "cu drag" de 3 ori in doua fraze! Suna "mai romaneste" acum, dar tot "cu drag" este! :)))

    Stiu cata munca e acolo (mie o postare buna imi poate lua lejer cinci ore din viata) si inteleg cat efort pui in randurile acelea! Pe care le astept in fiecare saptamana! Atat pentru elementele de noutate cat si pentru confortul meu mental!

    Pur si simplu, cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere