marți, 11 noiembrie 2014

INGLOT FARDURI (Episodul 1)

Ati fost vreodata in magazinul Inglot? Daca nu, dati-mi voie sa va dau un sfat: nu intrati daca mai aveti de cumparat si altceva, in perioada respectiva. Pentru ca... n-o sa mai aveti cu ce! ;)

Nu cunosc inca atat de bine brandul ca pe MAC, dar ce am testat de la Inglot m-a impresionat. Gama de produse este foarte variata, insa fetele care se ocupa de prezentare au o rabdare... de sfant! Un lucru excelent pentru mine, deoarece sunt in faza in care am cam tot ce mi-as putea dori in paletele "de baza" pentru machiaj si caut doar culori inedite, subtonuri sau efecte deosebite (spre exemplu aspect umed/satinat/duocrom) etc. Le-am gasit aici? Sa fie primit, cate am gasit! 

Ce mi-a placut la fardurile Inglot? In primul rand, marea lor majoritate au o textura superba: cremoasa, usor de estompat, cu o rezistenta excelenta in timp - cu si fara primer. Pana si fardurile mate, cunoscute pentru faptul ca sunt mai cretoase (din pacate e o formula greu de realizat), in marea lor majoritate au reusit sa ma surprinda placut. Cateva par mai prafoase, dar sunt dispusa sa accept asta si sa le cumpar, tocmai pentru ca stiu cat de dificil se obtin. E un compromis cu care sunt ok, atata timp cat vorbim despre niste culori pe care le intalnesc rar spre deloc. 

Cert este un lucru: dintre fardurile mate Urban Decay (Naked Basics, despre ele vorbesc) si Inglot, oricand le aleg pe ultimele. Deja am o paleta de genul acesta de la Inglot, pe cand "Naked Basics 1" am returnat-o la Sephora, spre stupoarea tuturor (nu regret nicio clipa si sa-mi fie iertat, nu vi-o recomand ;)). 

Fardurile le consider accesibile pentru toate buzunarele, la 26 lei/bucata, cred ca oricine isi permite sa ia intr-un an cateva culori pentru o paleta "de suflet". Gramaj "in firea lui"/fard - 2.7g (MAC spre ex are 1.5g), suficient cat sa merite banii si efortul de a le achizitiona. Unele nuante bat calitativ Mac-ul, altele nu, dar una peste alta, la capitolul farduri, cred ca ambele marci sunt pe picior de egalitate. Dupa umila mea parere. 

Paletele pentru farduri le gasiti si in catalogul on-line de pe site-ul oficial (aici, paginile 104-105), ca sa va faceti o idee. De asemenea, la preturi prietenoase - o paleta pentru 10 farduri este 35lei. Voi reveni asupra lor la urmatorul review Inglot. 

Cateva nuante care imi plac mult de la Inglot:

11 AMC Shine: un bej auriu cu un usor subton de piersica si microparticule aurii. Suficient de diafana culoarea incat sa poata fi purtata si ziua, particulele stralucitoare sunt atat de mici incat nu par "sclipici" aruncat pe fata, doar genereaza mai mult efect de luminozitate. Fardul acesta nu imi va lipsi niciodata din colectie. O spune o femeie care adora nuantele mate... Hello?!? :)

24 AMC Shine: un bleu-aqua (eu vad in el si un verde deschis) cu microparticule verzi-argintii; Un fard absolut senzational pentru un machiaj de seara! Pentru varsta mea il consider prea lucios sa il port peste zi, insa. Nah, c-am zis-o... 

419 PEARL: un kaki-olive cu patina de aur antichizat. Dificil de descris...

414 PEARL: verde cu subton de albastru si negru in el. Culoarea asta imi place de mor!























(Prima fotografie este facuta in lumina naturala, a doua la soare.)


440 PEARL:  lila-roz, rece, foarte deschis. Excelent pentru iluminarea coltului intern al ochiului sau adaugat un strop sub zona cea mai inalta a curburii sprancenei, creeaza o iluzie optica de lifting de zile mari.

334 MATTE:  lila mediu mat. E un fard dificil, destul de greu de aplicat uniform, dar concentrat cu o pensula densa (gen MAC 239) replica pe piele exact nuanta din paleta. 

399 PEARL: Nu e lila, nu e roz si nu e taupe. E la baza un lila in care regasesc un subton de roz si o idee de taupe. Cautam de mult o culoare de genul acesta.

446 PEARL: mov-vanata, cu irizatii lila. O culoare plina, bogata, un fard fain pentru ochii albastri, ireal insa pentru ochii verzi!  




(Prima fotografie este facuta in lumina naturala, a doua la soare.)


Swatch-uri sunt facute fara primer,  o singura aplicare cu o pensula sintetica (nu foarte densa), pe o mana hidratata cu crema, ceva mai devreme. Daca veti utiliza aceste farduri cu o pensula umeda, ma refer in special la AMC-uri si Pearl, veti obtine exact culorile acestea pe steroizi! ;) Muuult mai vibrante, asigurand 100%  un machiaj de seara care sa impresioneze. Adica eu am sesizat trecerea de la machiajul de zi "oh, dragut", la... "cu ce sufletul meu te-ai machiat, fiinta?!? Vreau si eu, de unde?" LOL :))))









Fardurile Inglot nu au fost testate pe animale si nu contin parabeni. Ochii mei reactioneaza violent la 90% din produsele care contin mica (perlate sau stralucitoare de-a dreptul). Din fericire nu am avut nicio problema, cu niciuna dintre nuante. Am pretentia ca machiajul sa arate impecabil minim 10 ore/zi si fac fata fara cusur! Consider ca sunt cel putin la fel de bune precum produsele similare ale marilor case de cosmetice, in unele cazuri chiar peste acestea (da, da, Chanel, la tine ma refer! ;))! Si le recomand dimineata, la pranz si seara, cu tot dragul!


Sper sa va fie de folos!
Voua, o zi excelenta!
Wolfette



Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  


© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

7 comentarii:

  1. N-am reusit sa gasesc informatii despre vanzare online. Eu n-am sansa sa intru in vreun magazin Inglot, oare pot comanda online?
    De la Urban, eu am naked3 si-mi place mult, insa ma tenteaza si cele mov de la Inglot. Fonduri de ten de la ei ai incercat?

    RăspundețiȘtergere
  2. On-line nu stiu daca se poate comanda, cand erau in Constanta insa, stiu ca se putea comanda telefonic. Au un numar afisat pe site, pentru relatiile cu publicul. Chiar o sa intreb prima data cand ajung acolo.

    Am testat un singur fond de ten dela Inglot, o mostra. Din pacate, cu toate ca l-am aplicat cu un beauty blender, tot mi s-a parut prea dens pentru mine, asta pentru ca agreez acoperirea usoara spre cel mult medie. Probabil ca au si ei ceva de genul acesta, pur si simplu nu am apucat sa intru in amanunte, avand deja 2 fonduri de ten deschise acasa. Dar sunt hotarata sa le incerc.

    Daca nu mai este valabila comanda telefonica, da-mi un semn si poate cand mai ajung in Baneasa, facem noi cumva sa pui mana pe cateva farduri! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. La fonduri de ten sigur nu ne potrivim. Eu am tenul gras si vreau acoperire mai mare, tu ai tenul frumos, e normal sa-ti doresti ceva mai natural.
    Esti tare draguta ca te-ai oferit sa ma ajuti cu "o cumparatura" de produse inglot, dar tocmai am descoperit ca au magazin in Timisoara, la 50 km de mine, asa ca o sa le incerc live:) Am innebunit-o si pe o prietena cu produsele lor si cred ca-i vom vizita chiar sambata aceasta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult! :) Singurul fond de ten cu acoperire mare pe care l-am testat pana acum a fost Double Wear de la Estee, aplicat cu beauty blender sau buretele de la Real Techniques. Arata senzational, da iluzia de ten de portelan, daca e aplicat bine. Dar caut alternative, trebuie sa fie si alte marci, pentru toate buzunarele!

      Ma bucur ca ai cum sa testezi pe tenul tau fardurile! La swatch-urile din poze, difera atat de mult conditiile de lumina, nuanta tenului etc, incat e ideal sa le vezi cu ochii tai, pe pielea ta! Desi ma straduiesc cat pot de mult sa postez exact nuanta pe care o vad in lumina naturala, uneori sesizez cu amaraciune, ca parca exista o variatie de ton! De asta si postez atat de rar farduri...

      Te-as ruga, daca timpul iti permite, sa imi spui si mie spre ce "ti-a furat inima" in Inglot! Ceva o face, asta e sigur! :))) Spor la cumparaturi!

      Ștergere
    2. Multumesc!
      Cu siguranta vreun fond de ten. Naiba stie de ce sunt atat de obsedata de ele. Am o paleta de farduri, unu sau doua rujuri, doua rimeluri si opt fonduri de ten, si nu sunt d-alea ieftine... Numai Dumnezeu stie ce sacrificii fac pentru ele, dar sunt o adevarata terapie pentru sufletul meu. Mai bine un Double Wear ( in trei nuante diferite, ca na, pielea se bronzeaza) decat sa dau un milion pe o sedinta la psiholog:))
      O sa-ti povestesc dupa, ce mi-am luat:)

      Ștergere
  4. Am fost astazi la Inglot Timisoara. Mi-au" furat inima si banutii", urmatoarele:
    - un contur maro pt fata
    -un fard roz pal pt iluminare arcada sprancene
    -un ruj
    -un anticearcan crema.
    Am stat 2 ore acolo, dar n-am simtit trecerea timpului:) Din fericire, am fost singurele cliente si ne-am putut desfasura in voie. Produsele par grozave, doar la capitolul fonduri de ten nu-mi plac, asa ca nu mi-am luat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le porti cu mare placere! :) M-am uitat si eu pe site, dar din pacate nu am gasit niciun fond de ten pentru mine.. Cat despre contururi, le dau si eu tarcoale de ceva vreme, si cred ca mi se cam termina "tarcoalele"... Revin cu postari despre ce am mai cumparat de la ei!

    PS: n-am apucat "sa intru" in rujurile lor. Mi-e si groaza de ce momentul acela! LOL Daca-mi plac, o sa mananc frunze pana la salariu! Nu si fetele, nu si fetele, ok? ;)

    RăspundețiȘtergere