duminică, 19 aprilie 2015

GUERLAIN La Petite Robe Noir EDP - REVIEW



Cand vine vorba de parfumuri, pe personalitatea si pielea mea cel mai bine se muleaza parfumurile dulci. Cu cat sunt mai dulci, cu atat mai bine! In contact cu Ph-ul meu, cele orientale si cele lemnoase dezvolta pe corp "nuante" masculine, agresive, departe de a fi placute. Nu ma intimideaza, insa nici nu ma atrag  ...



Parfumul meu semnatura a fost creat Thierry Wasser. Pe care il ador. Este vorba de Idylle (Guerlain), un parfum care ma imbraca intr-o ploaie de frezii, lacramioare, iasomie, zmeura, liliac si trandafiri. Undeva pe final, ramane un usor iz de de mosc, bine ascuns sub manunchiul urias de petale. Este un parfum superb! Pe mine, pentru sufletul meu ...

Acelasi fabulos Thierry Wasser a creat parfumul despre care urmeaza sa scriu astazi, "La Petite Robe Noir". Vorbesc de varianta de baza. Si intotdeauna de apele de parfum! Datorita pielii mele foarte deshidratate, apele de toaleta au o rezistenta atat mica incat refuz sa le cumpar, exceptie facand cazurile in care imi plac de mor si nu am nicio alta optiune. "La Petite Robe Noir" EDP miroase senzational, aroma sa persista pana a doua zi si desi este un parfum controversat, am decis sa il incerc, in primul rand din cauza parintelui sau si in al doilea rand pentru ca exista un singur parfum  Guerlain care nu mi s-a potrivit pana acum ...




Prima data cand ne-am intalnit a fost dragoste la prima atingere! ;) M-am simtit prinsa intr-o tornada ametitoare de cirese negre, fructe rosii si bergamota. Un miros plin, gurmand, fara fi intoxicant de dulce. Din cand in cand se regasesc subtile pricomigdalele, care vin sa rotunjeasca aroma si sa imblanzeasca notele de varf.

Spre deosebire de alte parfumuri la care trecerea de la notele de varf la cele mijlocii si ulterior la cele de baza este evidenta, in "La Petite Robe Noir" acestea curg unele in altele, fara intreruperi sesizabile. Se estompeaza aromele fructate, fara a disparea insa si se ridica in jurul lor incet, fara zgomot, cele florale. Incep sa percep cum se deschid trandafirii rosii, peste care se aseaza o boare de ceai  negru afumat, pentru ca in cele din urma, buchetul sa fie completat de savurosul lemn dulce. As fi crezut ca e deja prea mult...




Adulmecam din cand in cand parfumul, urmarind cu atentie cum se transforma si vibreaza pe pielea mea. Nu imi spun nimic aromele simple, lipsite de personalitate, de greutatea unor subtonuri ascunse. Insa "La Petite Robe Noir", parca nu isi incheia metarmofoza, facandu-ma curioasa ca un copil, abia asteptand sa descopar ce mai ascunde, ce mai are de oferit in urmatoarele clipe, ore...

Aveam sa simt cum peste valul acela de cirese negre si fructe savuroase (eu le percep ca fiind coacaze, fructe rosii), care treneaza din prima pana in ultima clipa si peste buchetul generos de flori nobile, incepe sa coboare delicata pudra de iris, apoi razbate aroma catifelata a vaniliei pentru ca in final, totul sa fie invaluit de caldura voluptoasa a boabelor de tonka!




Varietatea de senzatii oferita de acest parfum este uriasa! Daca reuseste sa implineasca acel echilibru perfect de tonuri cu corpul pe care este aplicat! Guerlain a creat intotdeauna parfumuri sofisticate si pline de viata, iar pe iubitoarele de parfumuri dulci, acesta va veni "manusa ". Fiind unul din cele, a carui complexitate si amalgam de trairi lichefiate este greu de egalat...





La Petite Robe Noir nu este nici pe departe parfumul unei Copile naive. Atunci cand il simti in preajma, incepi sa rascolesti cu privirea asteptandu-te sa-l pe o gasesti asezat pe o Femeie sigura pe ea! Pretioasa, dar nu distanta! Jucausa, dar nu foarte usor de abordat! Guerlain spune ca a concentrat "Magia Seductiei" in acest mic recipient de parfum ... Nu pot decat sa confirm ca a facut-o intr-un mod ireprosabil! Unic... Si luxuriant!

  • Produsul 5 puncte din 5 (in ceea ce ma priveste)
  • Ambalaj: 5  din 5 puncte
  • Calitate 5 puncte din 5 (eu il regasesc vag pe pielea mea si a doua zi de la aplicare ;))
  • L-as mai cumpara: e o gluma, nu?!? DA. Desigur. DA!



Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2015 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu