luni, 8 octombrie 2012

CLARINS Instant Smooth Perfecting Touch - REVIEW

            

 Instant smooth este acea bagheta magica care sterge urmele timpului de pe tenul meu, imi acopera porii si imi permite un machiaj aproape perfect!  Am testat-o la evenimentul Clarins din Mall Vitan, unde cu imensa bucurie am descoperit echipa Clarins! Despre eveniment voi povesti intr-o postare viitoare, a fost o zi extraordinara pentru mine.

 
Spre deosebire de alte branduri, si nu voi da nume pentru ca nu asta e ideea, la Clarins am descoperit oameni veseli, plini de bunavointa, gata oricand sa te ajute si ceea ce e mai important FOARTE BINE PREGATITI - in sensul ca isi cunosc extrem de bine linia cosmetica si modurile sale de aplicare! Bravo, un mare BRAVO pentru asta! Probabil ca acesta este motivul pentru care sunt un client fidel al lor de atatia ani - dincolo de calitatea exceptionala a produselor! Mai sunt si alte marci foarte bune, slava Domnului, dar nu pot sa sufar atitudinea agresiva, atotstiutoare sau condescendenta unui copil de 20 de ani care nu vrea sa imi ofere o mostra dintr-o crema de cel putin 300 RON. Hellooo! As vrea sa stiu daca imi face fata praf sau daca voi arata ca o zana dupa folosirea ei! Revenind, la standurile Clarins din Sephora - ca e cea din Magheru, cea din Vitan etc, am incercat de la pudre la creme tot ce mi-a dorit sufletul si am cumparat in consecinta!
 
CE SPUNE PRODUCATORUL:
 
Instant smooth este un produs premiat ('Best Make-Up Primer' from 'Health' 2007 Best Award) si este o combinatie perfecta intre linia de make-up si cea de ingrijire a tenului. Are o textura foarte usoara, extrem de fina si creaza un "voal" pe suprafata tenului, umple si estompeaza aspectul porilor, al ridurilor si al liniilor fine. Poate fi folosita ca atare sau in amestec cu fondul de ten. Machiajul va arata desavarsit dupa utilizarea sa!
 
INGREDIENTE:

-Micro-perle Acacia: Imbunatatesc TEMPORAR textura tenului, umpland ridurile si liniile fine.
-Pink Pearl Pigments: minimizeaza OPTIC aspectul liniilor fine si al ridurilor.
-Vitamina E: functie de protectie a tenului.
 
 
 
PAREREA MEA:
 
Well... Am repetat demonstratia care a fost facuta in palma mea la evenimentul Clarins. Nu lasa loc de interpretari! Creeaza aspectul acela de estompare clara a ridurilor iar in privinta porilor - acestia devin invizibili si permit aplicarea impecabila a fondului de ten Ever Matte. Tin sa precizez insa ca nu este un tratament, deci dupa eliminarea machiajului dispare, evident, si efectul.
 
 
 
 
 
Clarins spune ca este potrivita tuturor tipurilor de ten. Da si nu. Eu nu pot sa o aplic si sa ies pe usa. Adica as putea dar chiar nu vreau sa fac asa ceva! ;)  Pentru ca in maxim o ora, in locul unde am   aplicat-o incep sa lucesc - nu in zona ridurilor gurii unde am pielea uscata dar in zona T... sunt o minunata! Deci folosesc o pudra usoara de matifiere - ca este Rimmel - Stay Matte, Ever Matte-ul de la Clarins sau Blot Powder de la Mac sau orice pudra nimeresc in zona. In general le prefer pe cele translucide.

Daca vrem sa fim mai catolici decat papa, sau daca doriti sa aplicati primer-ul in conditii de igiena extrema, acesta vine cu o spatula micuta din plastic pe care o puteti curata/steriliza dupa fiecare aplicare.
 
Daca imi aplic fondul de ten - in general il mixez cu crema de fata si ma dau cu un soi de BB cream "homemade"! Caz in care aplic Instant smooth inainte si un strop dupa, in jurul gurii si in colturilor ochilor pentru a linisti ridurile. Dupa aplicare, astept cuminte sa intre in piele cca 5-10 min, asa cum am  fost intruita! :) Rezultatul mi se pare foarte apropiat de "efectul de blur" folosit in fografie. Las pozele sa vorbeasca de la sine! Asta in conditiile in care le-am facut macro...
 
Inainte de utilizarea Instant smooth:
 


Dupa:

 
 
 
  • Produsul: 5 puncte din 5
  •  Ambalaj: 5 puncte din 5
  •  Calitate: 5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: ABSOLUT!

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu