joi, 11 octombrie 2012

Ruj MAC Faux - REVIEW

Rujul meu MAC preferat! Pentru ca de obicei port un machiaj smokey - ca e pe nuante de brun/beige, sau mov/lila - rujurile mele sunt in proportie de 90% neutre spre nude. Partea frumoasa abia acum vine: nu pot purta nuante nude clasice pentru ca as arata ca si cand nu m-au ingropat suficient de bine si-am reusit sa ies. Sunt blonda, cu ten deschis spre mediu, nuanta roz rece. Deci toate beige-urile pe care le port au nevoie de un strop de roz sau lila. Portocaliul, piersica si marourile curate ma fac sa arat hilar, imi reliefeaza si mai multe tonurile roz ale pielii si in final ma transforma in Miss Piggy (da, la The Muppet Show ma refer! :))


Faux e un beige ceva mai inchis cu subton roz. Pe maccosmetics.com apare ca fiind "muted mauve-pink" adicatelea un mov-roz estompat daca ar fi sa traducem mot a mot. Pe mine numai mov nu apare... Culoarea o aplic direct din tub, nu prea folosesc pensula decat pentru rosuri imposibil de intins uniform. Rezista pe buzele mele cca 4-5 ore, ca mai toate rujurile Mac, de altfel. Asta in conditii de vorbit, baut apa, mestecat guma si uneori pupat copii! :) Daca mananc, de obicei se duce.

Pozele sunt facute la lumina zilei si in soare:




Ce ador la faux ca se estompeaza treptat si nu deranjeaza ochiul. Nu suport rujuri care se duc din centrul buzelor si ramai cu un inel colorat pe marginea acestora! Prima data cand o fac ajung in galeata de gunoi, direct! Cam toate rujurile - si este strict experienta personala - ma parasesc asa - dar unele intr-un mod mai putin evident si exact despre acestea voi posta la preferinte personale.
Faux e un ruj din gama Satin, usuca mai putin buzele decat cele din gama Matte, nefiind nici atat de cremos ca gama Amplified Creme. Are acoperire medie - totala. Nu trec mai mult de 3 ori peste buze cu el si nu arata transparent, nu e foarte lucios dar nici prea mat, este pur si simplu perfect! Tin sa precizez insa ca in ziua in care l-am aplicat se impune un strugurel emolient! Si, o alta conditie absolut necesara (cel putin in cazul meu): buzele trebuie sa fie impecabile, adica exfoliate. Altfel arata aiurea, se prinde in orice zona mai uscata, desi nu se aduna in riduri sau in pliurile naturale ale buzelor. Creionul cu care mie imi place sa combin Faux este Whirl, care in site este descris roz murdar. In poze insa nu am folosit decat rujul, pentru corectitudinea culorii.







Una peste alta culoarea imi place de mor. Formula e buna, mult peste media rujurilor de pe piata - nu intru in categoria high-end-urilor de top gen chanel, dior etc- iar raportul calitate - pret mi se pare foarte ok. In magazinele Mac toate rujurile se sterilizeaza in alcool daca vreti sa incercati produsele pe buze, eu nu am avut experiente negative cu make-up artistii (ba dimpotriva, fetele m-au consiliat excelent) deci daca ajungeti in zona si aveti un ten asemanator cu al meu va recomand cu drag rujul Faux!
  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj:  5 puncte din 5
  • Calitate:   5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: de nenumarate ori!

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
    © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu