joi, 11 octombrie 2012

CLARINS Lotus Face Treatment Oil - review




Povestea uleiurilor Clarins este una foarte interesanta. Prin 1954, tanarul student la medicina Jacques Courtin-Clarins incerca sa ajute pacientii cu probleme variate ale pielii - in general femei - prin inventarea unor formule care sa incorporeze beneficiile plantelor si ale uleiurilor pure. Ideea rasarise cu ceva timp in urma, acesta lucrand o perioada ca maseur. Si asa s-a nascut Clarins-ul, dragul meu Clarins...
 
Dupa studii aprofundate, in anul 1965 a aparut seria de uleiuri Clarins, care si in zilele noastre contine EXACT ACELEASI INGREDIENTE ca si atunci, reteta fiind neschimbata. Ambalajul a suferit modificari, acum este prevazut cu pipeta - foarte util acest mic amanunt, inainte se risipea destul ulei prin scurgerea acestuia pe marginea flaconului.
 
Gama contine 3 uleiuri:
  • uleiul tratament de santal: pentru ten uscat, foarte uscat si sensibil
  • uleiul tratament cu orhidee albastra: pentru ten deshidratat
  • uleiul tratament cu lotus: pentru ten mixt/gras.
 
Initial am avut o oarecare teama sa folosesc un ulei pe tenul meu. Acesta a fost primul si ma bucur mult ca am facut-o, rezultatele sunt incredibile, nu doar ca mi-a linistit secretia de sebum dar am ajuns la un grad de normalitate in care pot folosi dupa cca 20 de minute si o crema (pentru ten mixt, adevarat, dar nici nu visam eu sa pot face asta!)


CE SPUNE PRODUCATORUL:
 
Un astringent natural pentru ten gras sau mixt. Extracte pure din plante 100%. Zero conservanti. Amestecul exclusiv Clarins de uleiuri esentiale Lemn de trandafir, Geranium si extractul de Lotus purifica, micsoreaza porii si imbunatateste tenul. Uleiul de alune de padure ajuta in prevenirea ridurilor, rehidrateaza si purifica pielea, antibacterian, bogat in vitamina E si antioxidant.  


INGREDIENTE:





PAREREA MEA:
 
Motivul pentru care fac acum acest review este pentru ca regret amarnic ca nu l-am luat mai devreme. L-am descoperit acum 3 ani, dupa 2 luni fata mea era alta... Il ador si acum cu toate problemele tenului meu actuale, dar aici nu e vina niciunui cosmetic pentru furtuna mea hormonala dupa nastere si o tiroida zglobie.:( Inca ma ajuta, periodic imi face fata de bebelus si apoi lucrurile o iau razna - fie din motive de alimentatie sau fluctuatii hormonale, ma apuca disperarea si reiau tratamentul cu lotus. Concluzia: nu il mai folosesc cu pauze ci la foc continuu, de cateva ori in fiecare saptamana! Nici nu vreau sa imi imaginez cum ar fi fara el!
 
REGLEAZA si NORMALIZEAZA "productia" de sebum si nu numai. Zona T arata mult mai putin "solar-stralucitoare" ca sa ma exprim frumos, adica nu mai arat ca o friptura uitata in soare la 40 de grade! Nah, s-a dus eleganta! :) Zonele deshidratate isi revin, rozaceea mea e sub control, e mai difuza si necesita mai putin spre deloc machiaj de acoperire. Iubesc din tot sufletul uleiul acesta! 
 


Uleiul principal este cel de alune de padure. E un ulei uscat, nu lasa urme grase si ajuta si uleiurile esentiale sa intre in piele cu usurinta. Nu stiu cum se comporta cu tenurile acneice, cred ca ar trebui totusi sa incercati o mostra (care are 2 ml, suficienta pentru cateva zile) ca sa va dati seama daca va prieste. Nu mi-a infundat porii, ba dimpotriva, nu m-a iritat, efectele negative au fost zero in ceea ce ma priveste! Varianta veche venea cu 40 de ml, cea noua are doar 30 de ml dar la cat putin folosc zilnic imi ajunge cca 8-9 luni.
 
Cum il folosesc: pe fata perfect curata, aplic toner. Nu cu un tampon demachiant - mi se pare ca  ramane prea mult ulei si trebuie dupa vreo 10 minute sa sterg surplusul cu un servetel. Deci pun tonerul intr-un spray, asa cum am aratat la review-ul despre tonerul cu lotus, si il pulverizez cat pot de uniform. Se poate si apa plata, si cu ceai - daca aveti unul favorit - ideea e sa aveti fata umezita bine. Apoi torn 3-4 picaturi in palma, il incalzesc frecand usor palmele una de cealalta si apoi presez bine pe fata: o palma pe frunte si una pe barbie, apoi pe nas si in ultima instanta obrajii. Ceea ce Clarins nu recomanda dar eu fac ;) este ca dupa ce am aplicat uleiul incep un masaj de jos in sus: de la barbie spre tample, sub ochi - de la baza nasului spre urechi, din centrul fruntii spre tample si de sub barbie, pe linia mandibulei spre exterior. In timp am observat si o tonifiere a fetei, un efect de ridicare si de ascutire daca vreti, desi nu pierd mai mult de 5 minute cu tot procesul. Am fost deseori intrebata cat am slabit, cu ce am slabit etc, ceea ce mi-a confirmat ca nu ma inseala vederea.
 



Daca am timp sau cand simt ca ma strang obrajii, dupa vreo 15-20 de minute aplic o crema de noapte si fericita merg la nani! Pentru ca eu nu pot folosi uleiul decat seara.
 
O alta varianta ar fi sa amestecati  2-3 picaturi de ulei direct in crema de fata. Sau in masca favorita. Se mai vehiculeaza un amestec de toner si ulei si aplicat direct, fara a mai necesita procesul in 2 pasi. Eu una agreez varianta clasica.
 
Dupa cum vedeti in foto, e prevazut cu pipeta mai nou, are o culoare aurie de imi vine sa ma scald in el si miroase superb a iarba, a plante, a munte. Cel putin al meu sot asa mi-a descris! :)
 
Poate aveti oarecare reticenta in a pune uleiuri pe chip. Incercati totusi acest produs daca aveti o Sephora in zona sau un alt magazin care tine Clarins. Cu exceptia mirosului care e o optiune personala, sansele sa va placa Lotus Oil sunt peste 90%!

  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj:  5 puncte din 5
  • Calitate:   5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: DA!

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
    © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

 

Un comentariu:

  1. Il iubesc!!! Uleiul si blogul tau. Daca ar avea cine sa imi faca si masajul cu ulei ar fi relaxare totala. Pielea mea e minune dupa uleiul asta: hidratata, calma, luminoasa si frumos parfumata. Eu l-as folosi in fiecare seara. Trebuie sa fac doar "tratamente", cum ii spune si numele? Felicitari pt blog inca o data!

    RăspundețiȘtergere