sâmbătă, 13 octombrie 2012

CLARINS Gentle Beauty Soap - REVIEW

 
 
 
Am incercat multe sapunuri solide in cei peste 30 de ani ai mei (nici mie nu imi vine sa cred ca-s atatia! ;)), incepand cu cele primite cadou la parfumuri de top (vezi Dior, Nina Ricci) si terminand cu Protex, Dove, Nivea, sapun de Alep organic (o experienta dezamagitoare) etc. Nu m-am putut opri la niciunul deoarece toate imi uscau fata ingrozitor. Teoretic, n-ar trebui sa imi spal fata cu sapun dar eu daca nu inchei demachierea astfel nu ma simt curata, asta e rutina mea invatata de la mama si cand sar pasul asta parca imi lipseste ceva - tabieturile, tabieturile... 
 
Sapunul de la Clarins l-am incercat dupa Foaming Cleanser-ul cu unt de Shea. Asta e bine si rau, pe de o parte am putut sa fac diferenta dintre cele doua, pe de alta Beauty Soap-ul a avut din start un dezavantaj! O sa va explic imediat de ce.
 
CE SPUNE PRODUCATORUL:
 
Spalare organica     
Dedicat tipurilor de ten: normal, uscat, mixt, gras                  

Sapunul certificat organic pentru fata si corp contine 99% ingrediente organice naturale. Lasa pielea curata, revigorata si delicat parfumata datorita esentelor aromatice ale extractelor si uleiurilor din plante. Curata impuritatile mentinand un pH sanatos. Suficient de gentil pentru toate tipurile de piele, inclusiv cea sensibila.
 
INGREDIENTE:
 
 
 
 
PAREREA MEA:
 
Pentru mine este sapunul perfect pentru spalarea de dimineata. Imi curata bine tenul - da, nu ma indur sa ma spal pe corp cu el si daca ar indrazni cineva din casa sa faca asta ar iesi cu fulgere! Nu imi usuca pielea si nici nu simt ca imi smulge toate uleiurile de pe fata (stiti voi senzatia aceea neplacuta de piele care scartaie! Insa dupa tratamentele de seara care in proportie de 90% includ si aplicarea unui ulei pe langa crema, "cand fac ochi" simt nevoia unei spalari mai profunde a tenului. Iar pentru asta, kudos! E ideal!
 
 
 
Comparativ cu Gentle Foaming Cleanser-ul cu Shea pentru ten uscat (inevitabil momentul, nu?!?:)) e ceva mai potrivit unui ten mixt/gras veritabil. Daca ar fi sa il pun in balanta cu Gentle Foaming Cleanser-ul cu seminte de bumbac (dedicat tenului normal/mixt), cred ca totusi cel din urma fiind cremos este mai bland. Parerea mea e ca e o problema de momentul zilei in care vreti sa il folositi si scopul pentru care il vreti.
 
Nu ma intelegeti gresit, nu e agresiv (contine unt de Shea si ulei de alune de padure in cantitati considerabile, pentru Dumnezeu!), nu ma irita, spala exemplar TOT, absolut TOT, nici cea mai mica urma de fond de ten sau mai stiu ce alta minune care a scapat demachierii nu ramane pe fata dupa folosirea sa. Daca vreau sa ma rasfat insa, sau am avut o perioada in care tenul mi-a fost agresat de vant, de frig, de soare, atunci fug repede la cel cremos. Il mai folosesc daca ajung in zone cu mult praf, daca imi simt fata imbacsita dupa o zi de vara in care au curs apele pe mine sau pur si simplu cand vreau sa aplic un ser/tratament si imi doresc un ten impecabil de curat pentru a beneficia de toate "bunatatile" acestuia.
 
 
 
 
Mirosul e foarte fin, mie nu mi se pare puternic. Pentru tenul sensibil s-ar putea sa fie o problema parfumul si cateva ingrediente potential iritante (vezi linalool-ul care e in finalul listei de ingrediente, deci in cantitate foarte mica, dar fiecare ten cu tarele sale...) insa pentru mine este absolut inofensiv din punctul acesta de vedere. Ambalajul e unul clasic, elegant, dar daca sufar dupa ceva, ei bine sufar ca nu am savoniera sa (pe care am vazut-o pe internet :( ). Avand o forma rotunda, nu sta ca lumea in niciun suport si inevitabil ajung ca marginile sale sa arate "botite" (da, stiu, nu sunt tocmai normala, mi se pune pe inima cand distrug estetic cate o chestie, de la mancare la cosmetice tin mult la ideea de aspect/prezentare)! Asa ca periodic, dupa spalare, il intorc. O zi il las cu "burta" in sus si alta cu fata, astfel incat apa sa se scurga uniform, sa aiba timp sa se usuce destul de mult pe ambele parti si sa nu intre marginile savonierei in el. Daca aveti un sapun care va place mult si vreti sa nu pierdeti din el sau sa nu faca suprafata aceea clisoasa, e o metoda buna (Sounds like OCD - Obsessive-Compulsive Disorder, I know, I know! Dar in rest ma simt bine, aparent:)). 
 
A ajuns destul de greu in Romania. Poate si datorita faptului ca nu stiu cata lume agreeaza sa cumpere un sapun costisitor doar pentru fata. Avand in vedere ca va tine un an si mai bine (in cazul meu) si am perioade cand il folosesc de cateva ori pe zi (in functie de sezon, dupa antrenamente, etc) eu zic ca e o investitie buna. Daca mai prindeti si o perioada de reduceri la Sephora, chiar merita sa il luati! Nu stiu cat de potrivit este unui ten uscat sau foarte uscat dar in contextul meu, e un sapun de care nu pot si nici nu vreau sa ma lipsesc! Sunt genul care opteaza sa investeasca in ingrijirea pielii si mai putin in machiaj (nu ca l-as prefera de proasta calitate dar nu am o varietate imensa ci doar cateva produse care stiu ca mi se potrivesc)! ;)
 
  •  Produsul: 4 puncte din 5 (savoniera...:( )
  • Ambalaj:   5 puncte din 5
  • Calitate:    4 puncte din 5 opinia mea e ca pentru tenul uscat/sensibil e mai bun cel crema dar parerile voastre sunt binevenite)
  • L-as mai cumpara:  been there, done that! Deci DA!
 
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  
 
 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu