luni, 23 aprilie 2012

CLARINS Truly Matte Pore Minimizing Serum - REVIEW


Concomitent cu nasterea celor 2 minuni, au avut loc o serie de schimbari ale tenului meu. Asa cum am mai spus dintr-un banal ten mixt, a devenit unul al extremelor iar porii deschisi in zona T, mai ales pe lateralele nasului si inspre obraji ma irita crunt, neavand in trecut astfel de probleme. 

Nu am folosit niciodata fond de ten. Sau poate uneori, mostrele din reviste. Chiar acum tatonez Ever Matte-ul de la Clarins, singurul care mi se pare ca nici nu este pe fata, toate celelalte ma fac sa arat ridicol de...perfecta. Capat aspectul acela de papusa de portelan pe care simti nevoia sa o atingi sa te asiguri ca e vie! La aplicarea mostrelor de Ever Matte am putut observa si mai bine marimea porilor - faptul ca acasa nu port ochelarii ma ajuta, nu-i vad tot timpul la reala lor..."valoare"!;-)

Iata-ma deci cautand solutii. Am gasit Pore Minimizing Serum de la Clarins, Idealist-ul de la Estee Lauder si  Bioderma Sebium Pore Refiner Concentrat Corector. Idealist e la un pret care m-a lasat un pic pe ganduri, plus ca mi se pare ca are prea mult silicon si mai mult estompeaza efectul in loc sa trateze cauza, cel de la Bioderma pare ok dar nu m-a atras in mod deosebit, si am ales ca solutie de tratament nu doar de camuflaj  Clarins-ul.






CE PROMITE PRODUCATORUL:

O formula exceptionala care reduce producerea grasimii, aparitia porilor dilatati si a schimbarilor care se produc in timp, astfel incat sa se asigure o textura ireprosabila a pielii. Zi dupa zi, pielea se reface, se echilibreaza, iar tenul dumneavoastra devine luminos si cu aspect mat.

INGREDIENTE:
  • Alpine Willow Herb (Rascoage de munte), urzica alba, proteine din grau: curata si fac pielea mata.
  • Chrysin: reduce inmultirea excesiva a sebocitelor.
  • Lactana din Madagascar: face pielea mata.
  • Acid din floare de hibiscus, Glistin: fermitate
  • Tei: calmeaza.


Lista complenta a ingredientelor:

Water, Glycerin, Alcohol, Cyclomethicone, Isononyl Isononanoate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Butylene Glycol, Ammonium Acryloyldimethyl Taurate/Vp Copolymer, Hamamelis Virginiana, Propylene Glycol, Dipropylene Glycol, Phenoxyethanol, Parfum, Palmitoyl Proline, Triticum Vulgare, Lamium Album, Sodium Hydroxide, Magnesium Palmitoyl Glutamate, Sodium Palmitoyl Sarcosinate, Disodium Edta, Ethylparaben, Methylparaben, Pyridoxine Hcl, Salicylic Acid, Polyacrylamide, Palmitic Acid, C13-14 Isoparaffin, Epilobium Fleischeri, Hibiscus Sabdariffa, Codium Tomentosum, Tocopherol, Zinc Gluconate, Lantana Camara, Tilia Cordata, Laureth-7, Glutamylamidoethyl Indole, Chrysin, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Ci 42090, Ci 19140

PAREREA MEA:

Flaconul de 30ml este de mare ajutor mai ales celor care calatoresc, in sensul ca riscul de a se varsa serul este zero. Pentru mine insa este neplacut ca nu pot verifica cat am consumat din produs. Pompita poate este practica dar o doza nu e de ajuns si cu 2 scot prea mult ser din recipient pentru zona T. Poate daca as fi avut nevoie pentru intreaga fata, ar fi fost perfect.
















Se absoarbe ultra-rapid, nu coloreaza fata in niciun fel -culoare verzulie e serului mi-a dat initial emotii- si mai mult, nu lasa pelicula/film lucios dupa uscare. Ii las 3-5 minute pana la folosirea cremei, asta datorita piticului de pe creier ca "asa scrie la carte", desi cred ca nu e musai...

Il folosesc doar dimineata. Seara ce e drept, mai utilizez uleiul Lotus Oil de la Clarins dedicat tenului mixt, ceea ce ma poate duce oarecum in eroare cu recenzia serului. In combinatia aceasta, plus cu aplicarea printre picaturi a unor masti cu argila sau namol de la Marea Moarta si cu un scrub saptamanal, se vad efectele. Nu va asteptati la minuni, dupa o luna porii sunt mai mici, producatorul spune ca dupa 3 luni voi putea surade la soare! Doamne ajuta! Voi continua sa-l folosesc pana voi termina flaconul, pana acum nu imi dau seama de efecte matifiante remarcabile, poate si pentru ca la temperaturile acestea blande tenul meu nu-si da in petec (probabil in lunile de vara voi putea vedea diferentele de proportii, daca ele exista).

Spre bucuria mea serul acesta isi face cuminte treaba si textura pielii s-a imbunatatit vizibil. Voi reveni cu o completare la finalul celor 3 luni. AMR 60 de zile...:-D



Deci... Revin cu noutati, dupa 6 luni de utilizare A trecut testul cu brio, desi sunt o ticaloasa si sunt zile in care am uitat sa il folosesc cu constiinciozitate. Dar el, saracul, si-a vazut de treaba si mi-a micsorat porii, peste vara nu am mai lucit - ca in alti ani - la 15 minute de la iesirea din casa! Deci da, si matifiaza. Rezultatele la mine au aparut dupa cca 2-3 saptamani (le-a sesizat si mama si bunica - deci daca o doamna de 80 de ani poate sa vada schimbarea, eu zic ca este foooooarte bine! :)) asa ca daca ati pus mana pe el, perseverati! O sa aveti o surpriza frumoasa!

  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 5 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: DA

Disclaimer:
nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu