duminică, 13 decembrie 2015

Perna cu sare de Himalaya de la MONTE

Disparitia mea de pe blog a fost strans legata de un adenovirus cu care s-a captusit intreaga familie de pe litoralul romanesc. Mai bine zis, din instalatia de aer conditionat probabil, curatata la inaugurarea si banuiesc...la  demolarea hotelului. Ideea e ca nemernicul ala a generat o serie de pneumonii care mi-au chinuit zanele saptamani bune. Dincolo de toate tratamentele date de medic si facute cu sfintenie, dupa nopti intregi de cautari (bine ca sotul meu are licenta in domeniul biochimiei si imi mai da cate un ghiont, sa ma repuna pe traiectorie cand o iau pe aratura! ;)), am decis sa rupem undeva ciclul de boli, ajutandu-ne copiii si cu alte remedii. Noi am inclinat spre mierea de manuka (o sa va povestesc neaparat si despre ea!), vitamine concentrate pe care cu mare bucurie le-am gasit pe Iherb si aceasta sare de Himalaya. 






Scriu acum pentru ca suntem in acea perioada a anului in care racelile ne lovesc din plin. Iar pernuta aceasta a facut multe lucruri bune!

Sa o luam cu inceputul, zic!

Ce este:

* un produs terapeutic. Practic, este o husa dubla plina cu sare de Himalaya. Producatorul spune ca folosita in locul pernei normale, ajuta in cazul alergiilor, a tusei seci, a stranuturilor repetate etc.

* are doua moduri de utilizare: 

1. incalzita, ajuta la diminuarea durerilor. Se aseaza perna in cuptorul incalzit la 50-60 de grade - recomanda producatorul - pentru 10 - 12 minute. Apoi se scoate si se aseaza pe gat, spate, zona rinichilor, a ficatului, pe articulatii etc, ameliorand simptomele. 

2. se pune perna in congelator pentru 25 - 30 de minute, apoi se poate utiliza in cazul entorselor, a juliturilor usoare, contuziilor etc.

Cum am folosit-o noi:

Cand parea ca nimic nu reuseste sa ne ajute copiii sa respire, mai ales noaptea (ati fost raciti, stiti cum e...), luam perna si o bagam in cuptorul cu microunde pentru 2 - 4 minute - verificand cam la 30 de secunde cat de tare s-a incalzit. Uneori sarea nu se incalzea uniform (deh, microundele!) si atunci cand o scoteam o roteam si o presam bine cu degetele pentru a avea o distributie cat mai echilibrata a caldurii. Daca era prea fierbinte o puneam intr-un prosop micut si relativ subtire, cat sa mai diminuam caldura.

ATENTIE: incalzita prea tare, PROVOACA ARSURI

Cand era la temperatura potrivita, dupa ce administram copilului tratamentul medicamentos, ii puneam pernuta aceasta pe piept. Asta fiind si motivul pentru care am cumparat perne de 500g, pe piata mai exista si o varianta dreptunghiulara de 1500g. In cateva minute dormeau ceva mai linistite, respirau mai usor si am vazut o diferenta suficient de mare dupa ce am inceput sa folosim minunile acestea cu sare de Himalaya, incat nu am putut sa nu scriu despre ele. 

De asemenea, cand unul din "soricei" ne-a facut o otita, i-am administrat picaturile obisnuite si apoi am pus-o sa doarma cu urechea bolnava pe perna incalzita. Daca inainte de utilizarea acestui produs, se plangea mult timp ca o doare, acum a fost mult mai calma, ne spunea ca nu o mai supara rau. Si chiar atunci cand se ducea la baie, pleca bietul copil cu perna la ureche, de frica sa nu o apuce iar durerile daca se desprinde de ea. Asta a fost semnalul ca face o diferenta mare, chiar si pentru o moaca de 4 anisori!

Ce ar mai fi de spus:

* pernele au husa dubla, cusuta. Nu curge sare din ele, nici macar un strop. Dar nu le puteti desface si baga la masina, deci feriti-le de transpiratia fetei sau de orice forma de lichid.




* pretul este convenabil, se gasesc intre 8-10 lei in plafaruri sau pe internet. Motiv pentru care, daca le folositi mai ales in cazul bolilor virale, poate ar fi bine sa le schimbati periodic. Cand nu le folosim, noi le bagam in ambalajul in care au venit, pentru a le proteja de praf.

Cred ca isi gasesc utilitate in orice casa, atat in sezonul rece cat si cel cald. Sper sa nu aveti nevoie de ele, dar daca totusi se intampla sa fiti intr-o situatie de genul asta, macar sa stiti ca ele exista... Si ca functioneaza! Atat cat o poate face un astfel de produs...


Voua, o zi excelenta!
Wolfette


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2015 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu