duminică, 13 decembrie 2015

Despre hairstylist-ul meu de suflet. Florin Noje, omul care transforma parul in arta!

Florin Noje este... nu ma pot hotari unde sa il plasez. Hairstylist. Artist. Vrajitor. De fapt e oricare dintre ele, la superlativ! Din punctul meu de vedere!

 credit foto: http://xfactor.a1.ro


L-am cunoscut pe Florin acum cativa ani. Desi sunt o femeie care isi iubeste parul si sunt destul de pretentioasa cum este tuns, cum sa fie aranjat etc, la Man!fest (salonul lui Florin) este unul din putinele locuri unde m-am putut aseza pe scaun linistita, fara emotii, stiind ca voi pleca de acolo fericita. Uneori euforica. Fara sa dau explicatii ca vreau asa si pe dincolo, nu agreez lama doar foarfeca, etc. Pur si simplu il rugam pe Florin sa ma tunda si ii spuneam cam cat. Restul? Stia el. Partea geniala? Tundea cca 30 de minute si il intrebam: "cam cum o sa arate?" Prima data cand mi-a raspuns, mi-a luat oxigenul: "inca n-am idee. Vedem!" Se amuza, eu eram in pragul unui stop cardiac, dar era atat de stapan pe ceea ce face, incat nu am putut sa cracnesc! :) Intotdeauna coafurile care ii ieseau din maini erau elegante, jucause si mulate pe personalitatea mea!

Cea mai faina experienta si pe care vreau sa vi-o impartasesc, a fost cea din ziua nuntii. Cu vreo luna inainte l-am rugat sa facem o proba de coafura. Eu nu agreez cocurile. DELOC! Ii spusesem cu subiect si predicat asta. Insa pentru ca se anuntau niste calduri lesinatoare, am avut convingerea ca daca nu vreau sa curga apele siroaie pe mine in singura zi cand imbracam o rochie de mireasa, trebuia sa imi ridic parul. Si i-am cerut o varianta in care sa il prindem. Florin este tipul de om care glumeste mult si zambeste cam tot atat... Asa ca, pe masura umorului sau, mi-a raspuns ca nu face probe. "N-ai incredere in mine? Daca da, ne vedem in ziua cu pricina si aflam ce iese..."

Ooooook... Deci, deja recapitulam in minte: pregatesc nunta de un an! Toate detaliile sunt aliniate la milimetru. Sala, marturii, meniu, rochie, costum. Si eu habar nu am cum voi arata! Asa ceva?!? Alternative sa-l induplec, ioc! Asa ca, cu inima cat un purice, m-am prezentat in ziua nuntii la salon. 

Mai intai, Florin m-a anuntat plin de entuziasm ca are o idee ce vrea sa creeze, vazuse la un eveniment ceva si ii incoltise o imagine in minte. Eu, sa ma inec... Stiti voi, coafurile futuriste care sunt pe la prezentari! N-a vrut sa imi arate nimic, nicio poza.  Si ca sa fie setul complet, ce credeti oameni buni ca mi-a facut? M-a intors cu spatele la oglinda! TREI ORE! 3 ore in care mai aveam un pic si muream de tahicardie! De fapt, hai sa fiu cinstita: in primele 2 am simtit ca mi se inmoaie genunchii, dupa care am vazut privirile celor din salon, uimite. Si susotelile care razbateau vag pana la urechile mele: "superb! Si ai vazut cum straluceste parul? Asa ceva vreau si eu... " Mhm, incet-incet, imi recapatam respiratia. Il urmaream pe Florin cum lua diverse solutii si mi le intinde suvita cu suvita, mai punea un strop de fixativ, mai arunca o gluma... Asteptam cuminte momentul adevarului. In clipa cand m-a intors, mi s-au inundat ochii de lacrimi! Acela nu era un coc! Aceea era o sculptura in parul meu! Mult peste orice as fi putut sa-i sugerez... Si clipa aceea nu o voi uita niciodata pentru ineditul sau si imensa bucurie pe care mi-a provocat-o. 

Iata cateva imagini, ca intelegeti despre ce vorbesc:









O alta calitate lui Florin care imi place foarte mult, este simtul culorii pe care il are. Am vrut un blond cendre si am crezut ca o sa foloseasca o vopsea din tub, culoarea numarul "X". Aiurea. Mi-a facut suvite. Groase de... nu stiu... proabil sub un milimetru?!? Asta se traduce printr-un par care aparent este vopsit intr-o singura culoare, dar la cea mai mica miscare a capului, suvitele capata dimensiune, reflecta lumina in moduri diferite, ca un diamant multifatetat! Nebunia pe care a facut-o pe parul meu era ireala si nu am avut niciodata un rezultat care sa ma multumeasca mai mult la un vopsit...




Parul... machiajul... sportul... lucruri simple. Nu tin de vanitate, sunt doar acele bucurii care ne fac viata mai frumoasa, ne creeaza o stare de bine si de impacare cu noi insine. Nu e vorba sa ne transformam in altceva sau in altcineva. Ci doar sa punem in valoare ceea ce mama natura ne-a daruit deja. O femeie fericita altfel isi duce "sarcinile", altfel se comporta atat in mediul unde lucreaza cat si acasa. Pana la urma, altfel merge pe strada, cu alt tonus si o postura pe masura! Si devine, la randul ei, un generator de energie pozitiva pentru cei din jur! Eu cred ca Florin Noje a inteles mai bine decat multi artisti/hairstylisti asta. E multa munca in spate, mult studiu si probabil un sir imens de ore de practica... Dar mai are ceva care face totul sa vireze spre acel potential maxim: talent si pasiune! Si pentru asta doamnelor, m-am simtit datoare sa va delectez astazi, povestindu-va despre omul care transforma parul in arta!


Sa va fie de folos! Si sa ii ajungeti "pe maini"! ;)

Voua, o zi excelenta!
Wolfette


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2015 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu