sâmbătă, 11 mai 2013

Gel serbet de corp SABON IASOMIE (Sorbet Delicate Jasmine) - REVIEW

 Nu ma consider "o pretioasa" si nici o experta in ceea ce priveste lumea cosmetica, ci doar o femeie care are cat de cat o idee "cu ce se mananca" aceasta. In general, imi place sa stiu pe ce dau banii si ceea ce e mai important, cunosc foarte bine nevoile corpului/pielii mele. O sa precizez ca gelul serbet de la Sabon este un produs pe care l-am primit, in cazul in care isi imagineaza cineva ca l-am cumparat doar pentru a face un review negativ. Citind eticheta am stiut ca nu mi se potriveste si am avut o oarecare strangere de inima vazand cat a costat... Prin urmare ne-am despartit, acum fiind la cineva care chiar se poate bucura de el, dar am vrut sa vi-l prezint, cu bune si cu rele, pentru eventualitatea in care doriti sa il achizionati.



CE SPUNE PRODUCATORUL:
Cremă de corp cu textură foarte uşoară, având consistenţa unui gel. Conţine uleiuri de avocado şi palmier, bogate în vitaminele A, D, E şi în acizi graşi esenţiali. Datorită consistenţei sale uşoare, şerbetul se absoarbe rapid în piele, conferindu-i vitalitate şi strălucire.

Este un produs foarte potrivit pentru zilele calde de vară, putându-se refrigera şi folosi pentru revigorarea pielii după expunerea la soare.
A se folosi după curăţarea pielii cu gel de duş, ulei de duş, lapte de baie sau săpun lichid exfoliant.
Utilizare zilnică, pentru toate tipurile de piele.


INGREDIENTE:


Aqua, Propylene Glycol, Polyacrylamide&C13-14 Isoparaffin& Laureth-7, Hydrogenated Polyisobutane, Cetearyl Ethylhexanoate, Parfum, Caprylyl Glycol, Chlorphenesin, Tetrasodium EDTA, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Benzophenone-4, Tocopheryl Acetate, CI 42090, CI 61570 , Cinnamyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool.


PAREREA MEA:

Gelul serbet de corp Iasomie este un produs destinat pielii normale. Parerea mea. Pentru vara sau pentru o perioada cand doriti o usoara hidratare, este ok. Eu insa consider Sorbet-ul un produs modest. Si nu doar din cauza faptului ca nu e suficient de hranitor pentru mine.

Are textura de gel, asa cum precizeaza si numele. Miroase placut a iasomie, nu imi da acea senzatie de parfum greu, artificial, iar pe corp persista (in cazul meu) pana intr-o ora.

La aplicare, lasa o vaga pelicula, probabil uleiul mineral este de vina. Nu spun ca acesta nu formeaza o bariera eficienta in a impiedica pierderile de apa din piele, insa acest aspect este cu dublu tais. La folosirea uleiurilor minerale, in general, pielea nu mai respira la fel de usor si nici nu mai beneficiaza de un transfer de apa cu mediul. Ceea ce nu e intotdeauna de dorit. Nu iese nimic din piele dar nici nu mai intra ceva... In ceea ce priveste acest gel, pare destul "de light", potrivit tipului de piele normala, dar pentru pielea uscata nu este suficient de hranitor (nici nu are pretentia sa fie, pentru asta exista cremele si unturile de corp).

Contine Polyacrylamide (un compus controversat in lumea cosmeticelor) &C13-14 Isoparaffin (un amestec de uleiuri minerale, folosit pentru rolul sau emolient si ca agent de ingrosare), doua ingrediente pe care nu le agreez deloc, ambele in cantitate mare, fiind in compozitie pe locul 3 si respectiv 4, dupa apa si propilenglicol. Sucul de aloe si uleiul de avocado apar dupa parfum (ceea ce inseamna ca sunt cateva picaturi).





 Sabon recomanda, printre altele, pastrarea produsului in frigider si utilizarea sa dupa expunerea la soare. Probabil va da o senzatie placuta de racorire si hidratare (atat datorita apei cat si a umectantului - propilenglicol) dar cred ca exista alte alternative mai bune, atat ca raport calitate/pret, cat si ca eficienta.

Precizare: daca aveti tenul acneic, ultimul loc unde vreti sa ajunga un produs de genul acesta (cu ulei mineral) este pe fata!

Daca ar fi sa trag o linie as spune ca nu e un produs neaparat rau ci doar saracut formulat pentru pretul de 75 RON/ 200ml, dupa considerentele mele. La capitolul "Hit or Miss", pentru mine gelul Iasomie de la Sabon intra la "Miss"...
  • Produsul: 3 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate: 3 puncte din 5
  • L-as mai cumpara: NU 

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu