marți, 7 mai 2013

Despre interactiunile in lumea cosmeticelor si experienta mea cu 100% pure!

De curand am primit un mail prin care eram intrebata daca eu detin blogul Wolfette's Pandora. Venea de la reprezentantii 100% pure in Romania carora le-au placut review-urile mele privind Cocoa Kona. (Bag mana in foc ca nu atat de mult pe cat mi-au placut mie produsele lor...:))) Lasand gluma, au vrut sa imi multumeasca, trimitandu-mi un cadou simbolic, precizau ei in mail-ul respectiv. Banuiesc ca "m-au prins" pe baza comenzilor plasate pe site! :)

  
Nu pot spune ca nu am fost bucuroasa. In primul rand, ca mi se citeste blogul! Cine nu ar fi?!? Si in al doilea rand, aratati-mi o femeie careia nu ii plac surprizele... Dar am ramas un pic pe ganduri, pentru ca pe undeva, noi ar trebui sa le multumim celor care scot pe piata produse bine formulate, cu beneficii reale pentru ten, nu invers!
 
 Atunci cand am inceput sa scriu acest blog am stiut din start ce vreau: sa impartasesc experientele mele cu produsele pe care le folosesc, fie ele bune sau nu, si sa ajut astfel, prin postari cat mai pline de informatii, pe cele/cei care vor dori sa le achizitioneze pe viitor. Imi ia un pic de efort sa fac asta. Dar si eu la randul meu am salvat ceva bani, nu putini, citind review-uri amanuntite, vazand poze cu produsele, texturile si compozitiile lor. Am stiut inainte de a tine produsul in mana daca mi se potriveste sau nu si daca merita investitia.


Exact in acest scop am inceput sa postez la randul meu, pentru a ma revansa, pe de o parte, si pentru a oferi o mana de ajutor celor care cauta informatii pe internet, ca si mine, pe de alta parte! Nu neg ca ma mai enervez cand gasesc cate un review "modest" in care apare o poza a ambalajului si un copy-paste a descrierii produsului de pe site-ul producatorului, fara sa gasesc un cuvant despre interactiunea autorului postarii cu crema/serul etc respectiv.

Niciodata nu am scris si nu voi scrie un review pozitiv ca poate-poate "pica ceva", chiar le precizasem celor de la 100% pure ca review-urile au fost cat se poate de oneste. Daca un produs imi place foarte mult atunci despre asta voi vorbi, iar daca ma dezamageste voi explica de ce, unde cred eu ca schiopateaza formula si ce nu imi convine la el (in masura in care imi permit si mie cunostintele)! 

 
In Wolfette's Pandora nu am probleme de moralitate si nici asteptari. De natura materiala. As fi fericita sa stiu ca este un blog vizionat si din care se mai poate invata cate ceva! Le multumesc celor de la 100% pure pentru mi-au popularizat blogul si pentru oferta lor generoasa (am primit o crema de maini careia ii fac review - e o crema foarte buna dar indiferent cum era, ticaloasa ar fi scris... :))) si alte cateva mostre din gama lor). M-am bucurat pentru ca am avut ocazia sa le testez mai multe produse, in conditiile in care va spuneam in review-uri ca imi plac mult din punct de vedere calitativ si senzorial cremele de corp/scrub-urile acestei companii.
 
Care este scopul acestei postari, va veti intreba? Ei bine, este unul foarte simplu: impartasiti-va experientele! Ca folositi game romanesti sau nu, scumpe sau nu, bio sau nu... SCRIETI! Nu neaparat tehnic, nu trebuie sa cunoasteti toate ingredientele sau sa disecati toate aspecte unui produs cosmetic, dar daca gasiti o farama de timp, scrieti! Asa avem sansa sa invatam unele de la altele, sa combatem importatorii amatori de adaosuri 100% - 200%, sa ne protejam nu doar bugetul ci si pielea (la propriu) de produse slabe calitativ sau cu efecte ambigue.


Scrieti chiar daca aveti doar 2 cititori, ca si cand v-ar savura blogul sute! Si intr-o zi, din senin, veti primi acea recompensa mentala, de care aveati nevoie pentru a continua! Apoi inca una, si inca una... Va fi un cititor care va va multumi, un altul care va va lauda (vor fi unii care va vor admonesta dar pe mine una ma lasa rece ;)), ideea e ca veti simti ca munca voastra de a scrie, a edita fotografii sau orice altceva alegeti sa postati este recompensata! Exact despre asta este vorba in aceasta postare, iar interactiunea mea cu cei de la 100% pure a fost un astfel de moment pe care am vrut sa vi-l impartasesc!
 
Voua, o zi fabuloasa!

Nota: fotografiile sunt preluate de pe google.com.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu