luni, 22 aprilie 2013

THE BODY SHOP Mango Body Butter - REVIEW

In cautarile mele disperate de a-mi hrani pielea de sarpe in timpul sezonului rece, am dat peste acest unt. As minti daca as spune ca unturile The Body Shop imi erau straine, untul de cacao din gama lor mi-a salvat pielea pe durata sarcinii gemelare. Variantele de creme pentru gravide din farmacii erau tot pe baza de unt de cacao, la niste costuri... Produsele destinate pielii uscate/deshidratate ale acestei companii sunt dintre cele mai bune de pe piata, ca raport calitate/pret. Si varietatea lor este suficienta cat sa acopere o plaja mare de gusturi si nevoi!



CE SPUNE PRODUCATORUL:


O crema intens hidratanta pentru corp, cu parfumul exotic al fructului de mango.
Pentru piele foarte uscata.
Gramaj 200 ml

Acest unt hranitor cu textura fina si parfum exotic de mango ofera un complex perfect de ingrijire al pielii datorita ingredientelor naturale ce se regasesc in continutul ei. Contine ulei de mango, ulei de migdale dulci si unt de cacao obtinut prin programul Community Fair Trade.

INGREDIENTE:

Water, Mangifera Indica (Mango) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Butter, Glycerin, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Lanolin Alcohol, Phenoxyethanol, Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Disodium EDTA, Hexyl Cinnamal, Linalool, Amyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Limonene, Potassium Hydroxide, Sodium Hydroxide, Citral, Eugenol, Farnesol, Geraniol, Citronellol, Annatto.

PAREREA MEA:

Untul de corp cu mango este cel cu care a inceput intreaga istorie a companiei The Body Shop, fiind primul lor unt scos pe piata, in anul 1992. Dar nu pentru asta l-am ales... :) Satula de mirosul untului de cacao (pe cel de shea nu pot sa-l sufar) pe care il folosisem cca 2 ani, in timpul sarcinii si dupa, am vrut sa merg spre un miros ceva mai fructat. Marea majoritate a unturilor cu fructe de la TBS (The Body Shop) sunt destinate pielii normale, cu exceptia celui de mango. Care mie imi place foarte-foarte mult. 
Mirosul nu te doboara cu aroma sintetica, imi aduce a un amestec de mango si piersica si se mentine pe corp cateva ore bune. Ca si textura, pare usor dar este foarte-foarte hranitor. Dureaza destul de mult timp pana se absoarbe total in piele, cu toate acestea nu mi s-a intamplat niciodata sa ramana pete grase pe haine, chiar daca m-am imbracat imediat dupa aplicare.




Dupa cum se vede, contine ulei de mango, de migdale dulci, de cacao, glicerina si da, are si parabeni, parfum si potentiali iritanti. Mie nu mi-a provocat nicio reactie adversa. Cel mai bine, daca veti un astfel de produs, incercati-l intr-unul din magazinele TBS pe mana, sau cereti o mostra pentru acasa - din cand in cand mai au. E plin de bune si mai putin bune (potential iritanti) insa imi prieste si e un compromis pe care sunt dispusa sa il fac, atata timp cat dupa aplicarea sa am o piele mult mai fericita si mai hranita. Pana la urma, nu are pretentia unui produs bio si nici nu e vandut drept unul.

Comparativ cu alte produse de gen, este ceva mai plin, mai gras decat cel de la 100% pure, incomparabil insa in ceea ce priveste calitatea ingredientelor. Alternez produsele: untul de cocoa kona pe care il amestec cu ulei organic de macadamia cu acesta de mango. Efectele sunt asemanatoare si desi sunt constienta ca pentru sanatatea mea este recomandata mixarea primelor 2 produse, uneori de oboseala, sau pur si simplu din nevoia de varietate, apelez la untul TBS. Cateva zile o varianta, cateva zile, cealalta. Ca un mic secret personal: pe durata sarcinii si chiar si acum, in untul de corp mai adaug ceva vitamina E. Ca un rasfat in plus... ;)


 
Pentru vara este insa un pic prea mult, insa pentru sezonul rece este una din metodele cu care imi linistesc terenul arid de pe corp! Si il recomand cu drag!

PS: sotul meu il foloseste cu succes, in calitate de crema hidratanta, dupa ce se rade pe cap. Initial m-am temut de o reactie alergica si ma gandeam, nu foarte politicoasa, usor amuzata, usor ingrijorata, ca ar putea veni de la servici cu scalpul precum palariile ciupercutelor acelea... stiti voi: albe cu puncte rosii? N-a fost cazul, din fericire! :)
Produsul: 5 puncte din 5 (face exact ce promite!)
Ambalaj: 5 puncte din 5 
Calitate: 4 puncte din 5 (a se vedea ingredientele si potentialii iritanti)
L-as mai cumpara: DA!
      
   Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu