duminică, 6 iulie 2014

MACADAMIA Healing Oil Treatment - REVIEW

Pentru un par blond obtinut prin procedee chimice, uleiurile nu sunt o optiune. Sunt un "must"! Pentru ca nu s-a inventat inca solutia prin care sa deschizi parul cu mai mult de 3-4 nuante si sa nu matuiasca, intr-o proportie mai mare sau mai mica podoaba capilara. Si atunci, trebuie sa iti readuci parul "la viata"! Cu tratamente, sampoane si masti si nu in ultimul rand, cu produse de styling. Una in metodele cele mai eficiente este aplicarea unui ulei de par inainte de uscare, si un strop dupa uscare, la finisarea coafurii.

Deoarece am fost impresionata de masca de par de la Macadamia (review aici), mi-am luat inima in dinti si am vrut sa incerc si uleiul. Zis si facut. Sunt inca destul de impartita in ceea ce priveste acest ulei, si o sa va explic imediat de ce.




CE SPUNE PRODUCATORUL:

Tratamentul intens reparator cu uleiuri este absorbit de păr instantaneu. Părul îşi recapătă umiditatea şi sănătatea fiind mai moale şi mai strălucitor.
Uleiul de Macadamia şi uleiul de Argan sunt o nouă generaţie de uleiuri care hrănesc, repară şi hidratează părul, elimină încreţirea lăsându-l neted şi strălucitor.
Ingrediente cheie: ulei de Macadamia, omega 7,5 şi 9, 3 acizi graşi, ulei de Argan şi Vitamina E.
Beneficii:
  • - se absoarbe instant şi lasă părul strălucitor fără aspect uleios. 
  • - protecţie UV naturală. 
  • - reduce timpul de uscare a părului cu 40 - 50% din timp. 
  • - reduce efectul de încreţire şi lasă părul neted şi strălucitor. 


INGREDIENTE:

Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxybenzoylmethane, Tocopheryl Acetate, Isopropyl Myristate, Fragrance (Parfum), Benzyl Salicylate, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hexyl Cinnamal, Green 6 (CI 61565), Red 17 (CI 26100), Violet 2 (CI 60725), Yellow 11 (CI 47000).


PAREREA MEA:

Dupa cum scriam aici, sunt un utilizator inversunat de Moroccanoil. Imi place foarte mult acest produs. Dar ca orice femeie, simt din cand in cand nevoia de varietate, plus nenumaratele review-uri pozitive privind uleiul celor de la Macadamia m-au facut sa mi se aprinda beculetul curiozitatii deasupra capului. L-am cumparat de pe beautybay, si l-am asteptat cu sufletul la gura. Numai ca, pentru mine, nu a fost chiar ce ma asteptam sa fie...

Ce are bun: in primul rand, o formula mai buna decat Moroccanoil. Uleiul de argan este al treilea in lista de ingrediente (fata de Moroccan unde este al 5-lea), urmat de cel de macadamia care este de asemenea, un alt ulei excelent pentru par. Are un adaos de vitamina E si siliconi. Care va precizam si la review-ul Moroccanoil-ului ca pot crea iluzia unui par de matase. 

Unde scartaie, pentru mine: ca si textura, desi nu e nici pe departe un ulei subtire, nu este atat de dens precum Moroccanoil. Ceea ce se traduce printr-o cantitate mai mare de ulei folosit, aproape dubla pentru parul meu. Este adevarat, tot doua pompe folosesc in ambele cazuri pe parul ud, doar ca pompita uleiului de Macadamia scoate o cantitate mult mai mare de ulei din flacon.




Mirosul... nu pot sa-l sufar. M-am acomodat cu el, dar e asa... "il inghit cu noduri"! Miroase cumva floral, nu are miros de nuca daca asta va asteptati, dar nici nu aduce cu mirosul mastii de par care mie imi place forte mult. Spre norocul meu, la o ora maxim de la aplicare, nu il mai simt. Teoretic, ar trebui sa il folosesc pe parul ud, inainte de uscarea cu foen-ul si inca o pompa la final, pentru finisare. Il aplic in amestec cu o crema hidratanta de par, 2 pompe dupa cum va spuneam, il distribui pe varfuri, apoi pe lungime si ce imi ramane pe palme aplic pe breton si mai aproape de radacina. 

Descurca parul excelent, meritul lui, e o calitate pe care i-o recunosc! Timpul de uscare este intradevar redus, nu pot spune cu precizie daca este vorba de 40-50%, dar in mod clar nu imi ia 35-40 de minute, ci mai degraba spre 20-25 de minute. La finalizarea coafurii, folosesc exclusiv Moroccanoil, pentru nu as putea "duce" mirosul uleiului de Macadamia pe parul uscat, inca o ora. La temperatura are tendinta sa dispara mai repede. Nu ma intelegeti gresit, nu miroase ingrozitor, pur si simplu nu il agreez EU!



Daca aveti parul cu firul mai subtire, sau nu este foarte uscat, probabil il veti aprecia mai mult decat mine. Daca Moroccanoil-ul poate ingreuna parul destul de mult, Macadamia fiind o idee mai usor, nu va avea acest efect secundar. Pentru un par normal, caruia vreti doar sa ii dati un "boost" de stralucire, exista o varianta si mai putin densa, respectiv sub forma de spray (ambele game o au), necesita un plus de atentie insa, la aplicare. Ar trebui sa pulverizati varianta spray de la o distanta de min 30 cm pentru a nu-l concentra in anumite zone de pe par, in mod inegal.

Aaa... si nu luati in calcul hidratarea. E un ulei... ;) Stiti voi, v-am zapacit deja ca nu are cu ce sa hidrateze!

Daca va hotarati sa il achizitionati, luati in calcul faptul ca are siliconi (atentie pentru cei/cele cu tenul acneic) si ca ar trebui sa folositi din cand in cand un sampon cu SLS, pentru a evita supraincarcarea firului de par cu acestia. Nimic nu ii scoate de colo in afara unui sampon ceva mai "agresiv".

Ambalajul este din sticla, ceea ce ma ingrijoreaza un pic (am zile cand pe tot ce pun mana, ajunge pe jos! :(). Pompa este insa foarte buna, nu picura ulei, nu il lasa sa se scurga (l-am luat in vacante fara probleme) si distribuie cantitati egale. Pentru parul scurt, puteti apasa doar pana la jumatatea cursei pompitei si nu veti avea ulei risipit fara rost. Aici un mare plus!

Este un ulei bun, dar probabil pentru un par ceva mai sanatos. Si cu exceptia parfumului, care tine de gusturile fiecaruia, are o compozitie reusita,  peste media uleiurilor de pe piata. Nu pot sa nu il recomand, dar testati mai intai o varianta mini de 25ml, inainte de a achizitiona flaconul de 125ml, care tine cca 1 an! ;)


  • Produsul: 4 puncte din 5 (mirosul...)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: de dragul varietatii, daca ma voi obisnui cu mirosul sau, poate.

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu