duminică, 6 iulie 2014

L'OCCITANE Lapte de Corp "Rose 4 Reines" - REVIEW

Cand am pasit prima data intr-un magazin L'Occitane, cautam un produs potrivit pentru aniversarea unui prieten, medic chirurg. Si cum poti sa ii spui unui astfel de om ca il pretuiesti, decat avand grija de mainile sale magice?!?... Cel mai potrivit loc unde puteam sa gasesc ceva in sensul acesta, am considerat eu ca este acest coltisor de Rai zis L'Occitane. Zis si facut! Am hotarat ce doream pentru prietenul meu si in timp ce Luminita, o fata de zahar din reprezententa din Mall Vitan imi ambala produsele, am facut "greseala" sa incep sa bantui prin magazin. Stiti ce a insemnat asta, nuuuuu?

Sunt indragostita de mirosul de trandafiri. Dar nu de trandafirii (superbi de alfel ca si estetica) din florarii, ci dupa trandafirii de gradina, aceia care cresc in buchete mari si miros de iti umplu si sufletul! Am crescut cu o curte plina de astfel de flori, usor de inteles atractia mea pentru ele! In rafturile magazinasului cochet in care ma aflam, am gasit o gama, care mirosea exact asa! A copilaria mea... A fost imposibil sa nu mi se agate ceva de maini! Am ales laptele de corp, pentru ca mi-a placut compozitia si imi doream un produs "in bratele" caruia sa adorm! Asta mi-am dorit atunci! Cum toate cremele mele de corp sunt parfumate, era un nonsens sa cumpar apa de toaleta si sa ma lipsesc de hidratarea pielii peste noapte, neputand sa o combin cu nimic din ce aveam pe acasa . Deci, alegerea a fost cat se poate de simpla!


                                 


CE SPUNE PRODUCATORUL:

In Provence exista o multime de secrete si legende pe care un trecator nu le-ar putea cunoaste imediat. Fiicele contelui de Forcalquier erau la fel de frumoase ca si trandafirii pe care ii adorau - trandafirul de Grasse, trandafirul de Maroc, cel de Turcia si cel de Bulgaria. Fiecare dintre cele 4 fiice s-a casatorit cu un rege, devenind astfel cele 4 regine de Forcalquier. Parfumul delicat al trandafirilor preferati de ele este transpus in gama cu extract de Trandafir - un parfum delicat, subtil, demn de o regina.

Imbogatit cu apa de trandafiri, Laptele de Corp Roses 4 Reines se absoarbe rapid in piele, lasand pielea hidratata si invaluita intr-un parfum floral de trandafiri in care se regasesc extracte de trandafiri din Grasse, Bulgaria, Maroc si Turica, alaturi de un extract unic de trandafir din Haute-Provence. 

Gama Roses 4 Reines are in compozitia sa extract de trandafir obtinut prin tehnica denumita enfleurage, un proces traditional pe care echipa L’OCCITANE l-a inovat. Cele mai proaspete petale de trandafir sunt introduse in ulei, devenind saturate cu parfumul natural de trandafir, avand ca rezultat note mai fructate. 
Pentru a spori longevitatea parfumului acestei lotiuni de corp, folositi apoi Apa de Toaleta Roses et Reines.




INGREDIENTE:

Unt de shea: hraneste, catifeleaza si protejeaza (bogat in vitamine si acizi grasi)

Absolut de trandafir din Grasse, uleiuri esentiale de trandafir din Bulgaria si Turcia, concentrat solid de trandafir din Maroc, extract de trandafir din Haute-Provence obtinut prin tehnica numita “enfleurage”: Parfumeaza cu delicatete pielea 

Apa de trandafir din Haute-Provence: hidrateaza si calmeaza Ulei de trandafir muscat: hraneste (bogat in omega 3 si 6)




 
PAREREA MEA:


Laptele acesta de corp imi readuce in minte serile de vara traite in gradina, cu tata. Pe care l-am pierdut de niste ani. Si ori de cate ori folosesc Rose 4 Reines, sunt fericita. Sunt pur si simplu... fericita! E un review pe care il scriu cu dragoste, pentru un produs bun - nu doar datorita mirosului sau, ci si a tuturor celorlalte calitati ale sale. Insa pentru mine, inseamna un picut mai mult... ;)

Aroma sa persista pe pielea mea pana dimineata. Dupa 2-3 seri, un vag miros ramane imprumutat si asternuturilor. Nu pateaza, nu are o textura foarte densa, dar nici nu curge. E mixul acela care va spuneam ca imi place mult in sezonul cald! Nu pot folosi creme tip gel pe corp, nici macar in perioada de canicula, deoarece a doua zi simt cum ma strange pielea pe corp. Cu laptele acesta de corp, nu este cazul.






Desi denumirea este de "lapte", as indrazni sa spun ca e mult mai aproape de o crema. Uleiul de samburi de struguri este al doilea ingredient, apoi avem un umectant, ceva siliconi (nu ma deranjeaza, pielea este mai placuta la atingere, devenind mai catifelata) , extract de trandafir cat cuprinde (inclusiv ulei) - un suport bun anti-age, si corpul are nevoie de asa ceva! O formula buna! Ok, contine parfum, daca aveti o piele sensibila e bine sa luati o varianta de voiaj de proba (75 ml fata de 250 ml cat are produsul intreg), insa pe mine nu m-a suparat desi l-am folosit inclusiv dupa operatii, aplicandu-l pe cicatrici fara probleme (la o luna dupa, totusi!).



Ambalajul este practic, igienic, se inchide bine - nu exista riscul sa va curga in bagaje. Fiind transparent se vede exact cantitatea de crema utilizata. Desi pare a fi din sticla, este din plastic. Ceea ce il face mai usor de manevrat si mai putin predispus la "indoire" pe gresie. Eu una ma lipsesc cu placere de absenta recipientelor de sticla, oricat de elegante ar fi, atat timp cat in baia mea "se vantura" doi balauri de nici 4 ani!

Ultima oara cand am intrat pe site, am vazut ca disparuse. Am inghetat! La un telefon distanta aveam sa aflu ca exista sub denumirea Roses et Reines, si ca nu am niciun motiv sa intru in panica, a suferit doar niste imbunatatiri si a imbracat o haina noua. Am respirat usurata!

Produsele cu tradafir le gasiti pe site-ul oficial aici, in magazinele L'Occitane sau in farmaciile Sensiblu.

As folosi intreaga gama, cu drag! Din pacate, din considerente pe care le-am mai precizat, ma restrang la a ma bucura de laptele de corp! Si ma bucur din toata inima de el! Este un produs bun pentru corpul meu, si mai mult decat atat... este un produs minunat pentru sufletul meu! De cate ori ma apuca dorul de tata, mi-am facut un obicei si seara, ma asez cuminte intr-o gradina de trandafiri oferita de cei de la L'Occitane, si alunec linistita in lumea viselor...

  • Produsul: 5 puncte din 5
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: sunt atat de fericita ca l-am gasit, nu stiu cum m-as putea lipsi de el! 

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

2 comentarii:

  1. Nu am avut produse de la L'Occitane.Dar review-ul este de o mare incarcatura emotionala.Foarte frumos pentru suflet! ( Elena )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca l-ai primit, exact asa cum l-am scris! Cu mult drag! ;) Produsele sunt bune, raportul calitate/pret nu este insa cel mai fericit... Insa, e un compromis pe care il fac atunci cand sufletul mi-l cere! :)

      As spune, una peste alta, ca este o linie de cosmetice paralela cu Clarinsul.

      Ștergere