duminică, 6 iulie 2014

100 PERCENT PURE Sapun Organic cu Ulei de masline si Cafeina - REVIEW

Asa cum va spuneam intr-un review anterior al cremelor de la 100% pure, la Raw Generation Expo am avut ocazia sa vad toate produsele companiei, si sa prind din zbor si cateva "soapte" despre noutatile viitoare! Una dintre ele fiind o serie intreaga de sapunuri pe baza de unturi, pe care de cand le-am zarit pe masa mi-am zis ca eu fara unul din ele nu plec!

La prezentare nu au fost decat vreo 5 sau 6 tipuri de sapun, pe site vad ca acum sunt 10 (din cele noi). Nu-i nimic, avem timp! :) Desigur ca atunci cand am citit ulei de masline si cafeina pe aceeasi eticheta, nu am avut nicio ezitare. S-a notat: vandut! Sa vedem despre ce e vorba:




CE SPUNE PRODUCATORUL:

Cu un continut bogat de cafea si frunze de menta, acest sapun stimuleaza circulația si are un efect revigorant.


INGREDIENTE:


Ulei saponificat de masline extravirgin (Organic Saponified Extra Virgin Olive)*, ulei de nuca de cocos saponificat (Cocos Nucifera)*, ulei de palmier saponificat (Organic Saponified Palm)*, ulei de menta, cafea (Organic Ground Coffee), frunze din menta create, tocoferol (vitamin E)

*certificate organic
Greutate neta: 3.5 oz / 99.2 g



PAREREA MEA:

Sapunul miroase mai mult a menta decat a cafea. De fapt, de cand l-am luat de pe masa si l-am adulmecat, iar mirosul acela de menta proaspat presata mi-a "invadat" narile, stiam ca micutul acesta vine cu mine acasa. Unde, au urmat alte surprize... 

E adevarat ca e sezonul cald si tenul meu incepe sa fie mixt spre gras, insa obrajii tot imi fac probleme din cauza deshidratarii. Dupa utilizarea cu sapunului cu ulei de masline si cafeina, nu m-a strans fata. Hello? Pe mine? Asaaaa ceva! Imi trebuie un stoc din sapunurile astea si repede! :)))





Nu este abraziv, desi poate asa pare in poze, cafeaua nu este prezenta in niste granule mari care sa asigure o exfoliere. Asta e bine, mai ales pentru mine care folosesc Clarisonicul si exfolianti chimici. Un sapun care sa incerce sa mai curete si el ceva de pe fata mea, ar fi fost mult prea mult! Nu stiu daca senzatia de racorire vine de la uleiul de menta sau de la amestecul cu cofeina, dar imi da o stare de bine, de proaspat, dupa folosire! 

Are o capacitate buna de spumare si de curatare, surprinzator pentru o gama naturala, nu-i asa? Am sesizat ca dupa ce ma clatesc nu imi lasa urme grase pe piele, pe cada nici atat, pericol de alunecare: zero! Insa nu este atat de hranitor ca si scrub-urile de la 100% pure. Fiind totusi vara, nu ma deranjeaza. In plus, scrub-ul are un miros mult mai persistent si asta ma obliga sa utilizez crema de corp cu un miros dintr-o gama asemanatoare. Cu sapunul cu ulei de masline am mai multa "libertate de miscare". ;)

Il gasiti pe site-ul celor de la 100 percent pure, la pretul de 25 lei pentru 99.2g.

Un produs pe cat de simplu, pe atat de eficient si parolist... respectand intru totul promisiunile din descriere! Il recomand? Desigur! Cu atentia cuvenita asupra uleiului esential de menta, mai ales daca vreti sa il folositi pentru copii. Eu nu as indrazni, atata timp cat in compozitie apare cofeina. Dar gama este suficient de mare incat sa gasim ceva si pentru ei!



  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: -
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: DA.

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

Un comentariu:

  1. Chiar astăzi am scris și eu despre un săpun 100% Pure, de care sunt foarte mulțumită. O să îl iau în considerare și pe cel descris de tine.

    RăspundețiȘtergere