sâmbătă, 25 ianuarie 2014

THE BODY SHOP Pila pentru picioare "Spoon Foot File"- REVIEW

Am precizat in nenumarate postari ca sunt o femeie chinuita de o piele foarte uscata pe corp. Talpile insa sunt "cireasa de pe tort", in sensul in care daca ma apuca lenea cateva zile si nu folosesc o pila cu care sa inlatur excesul de piele, ma transform intr-un hobbit mititel! 



Helloooo, terminati cu glumele, nu vorbim despre pilozitate excesiva in postarea asta, ok? :)

V-am povestit despre Micro-pedi aici, la care nu am renuntat, o folosesc saptamanal. Insa in fiecare zi, sub dus, ma ajut pentru intretinere de o solutie ceva mai ieftina si mai la indemana. Se numeste Spoon Foot File si o gasiti in magazinele The Body Shop. 




CE SPUNE PRODUCATORUL:

Pila in forma de lingura pentru inlaturarea pielii ingrosate de pe calcaie si talpi.



PAREREA MEA:

Cu ce iese aceasta pila in evidenta? Ei bine, daca aveti o piele similara cu a mea, cu tendinte de ingrosare rapida, acesta pila poate curata foarte-foarte bine talpa. Este facuta din plastic insa fata care imita cristalele are o granulatie mare si abraziva, mult peste orice alta pila pe care am avut-o pana acum, si nu vreti sa stiti cam cate "buchete" de pile de picioare am cumparat si ulterior... aruncat, la viata mea! ;) Tin sa subliniez insa ca daca aveti o piele mai fina, care nu are nevoi speciale, acesta pila ar putea fi... Nuuuu, cu siguranta va fi - ce tot vorbesc ?!? - prea agresiva pentru a o putea utiliza mai des de o data pe saptamana. Nu e un instrument care sa fie absolut necesar celor care nu intra in categoria "crocodile skin".





Eu procedez astfel: imi fac dusul cu exfolierea zilnica  - daca mi-as schimba si naravurile pe cat de des imi schimb pielea, aia da minune!!! :) - si la sfarsit, cand talpile sunt bine inmuiate, trec la un masaj riguros de 2-3 minute, insistand pe calcaie si pe zona plantara (purtatoarele de tocuri inalte stiu ele de ce: ca sa evit formarea bataturilor ;)). Apoi intorc pila cu suprafata mai fina pentru finisare, si continui maxim un minut. In final, imi imbalsamez bine picioarele cu o crema (daca e dimineata cu un unt de corp, daca e seara cu o crema pe baza de uree). E o rutina cu care pot sa ma descalt fara jena si sa ma mandresc si eu cu niste picioare omenesti! Porecla de Bilbo nu imi surade nici pe departe, inca ma simt bine in pielea de Wolfette! :)

Nu ar fi multe de spus in plus: e o pila zdravana, am scapat-o de multe ori pe jos si nu a patit nimic, nu i se desprind parti componente - Avon, simti un apropo? Mhhhhh? - nu i se dezlipesc granulele de pe suprafata rugoasa, e o pila care isi merita banii cu varf si indesat, daca vreti parerea mea! 

Singurul regret: ca nu am gasit-o ceva mai de mult... Micro-pedi este un produs considerat "de lux", mult mai confortabil, dar ca si eficienta aceasta pila de la TBS i se poate substitui fara probleme daca o utilizati cu constinciozitate. Necesita un plus de efort, e adevarat, dar daca portofelul nu e foarte generos, va asigur ca veti obtine rezultate comparabile in timp!

O gasiti la pretul de 23.00 lei in magazine sau pe site-ul oficial TBS


Sa va fie de folos! 

Voua, o zi excelenta!
Wolfette



  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: -
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: da!

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu