miercuri, 22 ianuarie 2014

ANDALOU NATURALS - unturile de corp Kukui Cocoa & Passion Fruit - REVIEW

Unturile acestea de corp au avut o destinatie precisa: gemenele mele care aveau atunci 1 anisor (intre timp au facut vreo 2 si jumatate...). Pentru ca produsele de la noi de pe piata fie sunt pline de tot felul de bunatati si ulei mineral, fie sunt la niste preturi de iti taie un pic respiratia (mai ales cand ai 2 minuni de uns din cap pana in picioare! :)), am inceput sa caut solutii pe afara. Respectiv, pe Iherb. 



Compania o stiam de mult, unturile la fel, asa ca, la un pret absolut decent pentru un produs natural (10.29$ la 236ml produs), am achizitionat in nenumarate randuri seturi-seturi unturile de la andalou naturals, cu exceptia celui de lavanda - am eu o problema cu lavanda aplicata pe piele, unele studii striga ca ar fi citotoxica si nu vroiam sa confirm pe pielea odraslelor mele! 


Pe scurt:

CE SPUNE PRODUCATORUL:

Andalou Naturals Naturals Nourishing Body Butter Kukui Cocoa Description

Fruit Stem Cell Science
Age Defying Fruit Stem Cells
Advanced Fruit Stem Cells
Complex BioActive 8 Fructe de padure 
Omega 3-6-9
Unturi de cacao si shea
Ulei de argan
Hranitor

Acest unt de corp hidratant imbina acizii grasi esentiali omega 3-6-9 cu unturile de cacao si shea pentru a calma si a catifela pielea uscata. Kukui, uleiul de argan din Maroc, celulele stem din fructe si anti-oxidantii hranesc in mod eficient si stimuleaza o reinnoire celulara sanatoasa pentru un tratament destinat intregului corp. 

Free Of
Gluten, cruelty, GMOs. 

Andalou Naturals Naturals Smoothing Body Butter Passion Fruit Description

Fruit Stem Cell Science
Age Defying Fruit Stem Cells
Advanced Fruit Stem Cells
BioActive 8 Berry Complex
Resveratrol Probiotics
Unturi de Mango + Cocoa 
Ulei de tamanu
Hranitor si emolient

Acest unt de corp exotic imbina probiotice cu unturile de mango si cacao pentru a calma si a catifela pielea uscata. Tropicalul fruct al pasiunii, tamanu, celulele stem din fructe si anti-oxidantii hranesc in mod eficient si stimuleaza o reinnoire celulara sanatoasa pentru un tratament destinat intregului corp. 

Free Of
Gluten, cruelty, GMOs.

INGREDIENTE:

Andalou Naturals Naturals Nourishing Body Butter Kukui Cocoa Directions

Ingredients: Aloe barbadensis juice*, helianthus annuus (sunflower) oil*, capric/caprylic triglycerides, butyrospermum parkii (shea) butter**, theobroma cacao (cocoa) butter*, fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and BioActive 8 Berry Complex*, cetyl alcohol, vegetable glycerin, coffea arabica (coffee) and vanilla planifolia extracts*, cera alba (beeswax)*, aleurites moluccana (kukui), theobroma grandiflorum (cupuacu( and mangifera indica (mango) butters, calophyllum tacamahaca (tamanu) and prunus armeniaca (apricot) oils (omegas 3-6-9), argania spinsosa (argan) and oenothera biennis (evening primrose) oils*, magnesium ascorbyl phosphate (vitamin C), glyceryl stearate, panthenol (pro-vitamin B5), allantoin, aspalathus linearis (rooibos) extract**, stearic acid, ethylhexylglycerin, phenethyl alcohol, salvia scalarea (clary sage) and santalum album (sandalwood) oils.
*Certified Organic. **Fair Trade.

Andalou Naturals Naturals Smoothing Body Butter Passion Fruit Directions

Ingredients: Aloe barbadensis juice*, helianthus annuus (sunflower) oil*, capric/caprylic triglycerides, butrospermum parkii (shea) butter**, theobroma cacao (cocoa) butter*, fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and BioActive 8 Berry Complex*, cetyl alcohol, vegetable glycerin, passiflora incarnata (passion fruit) extract*, cera alba (beeswax)*, theobroma grandiflorum (cupuacu) and mangifera indica (mango) butters, punica granatum (pomegranate) oil*, calophyllum tacamahaca (tamanu) oil, oenothera biennis (evening primrose) oil*, prunus armeniaca (apricot) oil, pichia/resveratrol ferment extract, citrus medica limonum (lemon) extract*, glyceryl stearate, panthenol (pro-vitamin B5), allantoin, camellia sinensis (white tea) and hibiscus rosa-sinensis extracts**, stearic acid, agathosma capensis (buchu) oil, cananga odorata (ylang ylang) oil*, ethylhexylglycerin, phenethyl alcohol, citrus tangerina (tangerine) and citrus aurantium dulcis (orange) oils*
*Certified Organic. **Fair Trade.

PAREREA MEA:

Sunt doua unturi minunate! Daca nu sunteti "blonde" ca mine, nu o sa luati kukui cocoa pentru copii, pielea este un organ care absoarbe tot, inclusiv cofeina (mi-am dat seama la timp, dar cum era aia cu... "intentia conteaza!?!" :)))) Prin urmare, piticele mele miros a fructul pasiunii din varful fruntii pana in cel al degetelor de la picioare! Sotul meu a avut o reactie super draguta, in timp ce o ungea pe una dintre ele dupa baie, cand mi-a zis printre dinti, cu naduf, dar si cu un zambet strengar in coltul gurii: "sa se dea cu fructul pasiunii dupa 18 ani, nu acum...! "




Mentiune: la dreapta e fructul pasiunii, la stanga e kukui.

Ce imi place la aceste unturi este compozitia. Fantastica, curata, nu le-a iritat desi copilele mele au tendinta sa se inroseasca din orice. Pline de aloe, de unturi organice, de substante hranitoare ( e adevarat ca m-am temut de extractul de lamaie din untul cu floarea pasiunii, insa reactii zero!). Nu sunt extrem de grase, ca un unt de la TBS (The Body Shop) dar nici atat de subtiri ca o lotiune. Combinatia de hranire/hidratare a pielii e foarte bine gandita si cred ca de aceea nici nu am cautat un an de zile vreo alternativa la crema fetelor, asta e perfecta pentru ele. Fructul pasiunii are evident un miros fructat iar kukui cocoa are un miros de nuca si cacao, este pur si simplu...wow! Persista in jur de 3-4 ore pe pielea mea si ceva mai mult pe copii (pielea uscata, va mai ziceam, are tendinta sa mentina mai putin parfumurile). Ca si textura le gasesc similare, mai jos, pe mana mea, puteti observa untul cu floarea pasiunii:





Eu le-am folosit si vara si iarna, se absorb relativ repede in piele, pe fete le imbrac imediat dupa ce le-am cremuit si niciodata nu am avut vreo hainuta care sa se pateze. Fericitaaaaa pana la Dumnezeu, am fost! 

Pentru miros, ingrediente, raport calitate/pret, vi le recomand cu drag. Daca nu le luati prin DHL, chiar e o afacere buna... Desi mie mi-au disparut pana acum 3 colete in ultimii doi anisori (multumesc nespus pe aceasta cale Postei Romane - nu ca am ceva cu TOTI lucratorii, stiu cateva fete de nota 20 la noi la oficiu, dar sunt si cativa pe care i-as lasa in puscarie pentru ca mi-au furat vitaminele pentru copii exact de sarbatori! Lunga paranteza, dar mi-am varsat si eu naduful!)

Daca nu le gasiti acum pe iherb, am verificat pe vitacost si le schimba ambalajul, le vor scoate la tub si vor arata cam asa:



Noul ambalaj mi se pare mult mai igienic si mult mai eficient in pastrarea in conditii optime a ingredientelor produsului. O bila alba in plus, asta era singurul neajuns pe care il gasisem la aceste unturi! ;) 

Sa va fie de folos! 
Voua, o zi excelenta!
Wolfette

  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 (pentru noul ambalaj :))
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: da!

    

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro


2 comentarii:

  1. Ah, ce ingrediente ge-ni-a-le! Eu nu ma las deloc convinsa sa cumpar de pe iHerb, as fi foarte dezamagita sa raman fara colete, mai ales ca am inteles ca ei nu iti returneaza banii, cum fac (sau cel putin faceau) cei de la Asos, de exemplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu uneori mai strang o gascuta de 2-3 prietene sa facem comanda prin DHL. Ne omoara vama+transportul, dar chiar si asa tot iesim mai ieftin decat daca le-am cumpara din tara... Conditia de baza ca sa ies in castig este sa fie comanda mai mare, astfel incat costul produselor sa justifice transportul. Pfuuuu...

      Cat despre unturi, ai dreptate! Eu nu am gasit ceva similar la noi in tara, cu o compozitie atat de bogata!

      Ștergere