luni, 20 ianuarie 2014

THE BODY SHOP Facial Massager - review

Perioadele cele mai dificile din viata mea m-au invatat sa fiu o tipa mai mult decat flexibila! Cred ca un cuvant potrivit ar fi... contorsionista! ;) Si desi am avut parte de caderi si urcusuri halucinante, am incercat sa pastrez o constanta, un lux folosit uneori si drept refugiu: Pandora! 

"Pandora" ascunde tot ce tine de mine ca femeie! Ani multi de invatat, testat, de frustari, de pasiuni, de neajunsuri... E Pandora mea, construita cu mult efort si pe care m-am decis sa o deschid lumii largi, asa cum mi-as dori sa o faca si altii pentru mine! ;) Intotdeauna mi-a placut sa ma ingrijesc, si indiferent de ce nume au purtat marcile care se gaseau in casa mea, fie ca au fost Farmec, Apidermin, Nivea (au fost zile cand strangeam bani pentru o astfel de crema...), Galenic, Clarins, Dior s.a.m.d. nu am renuntat la o rutina a mea! Ca sa ma simt intreaga ca femeie! Rasfatata, poate... M-am adaptat si la bune si la rele, o masca poate sa fie si dintr-un galbenus si un iaurt, la fel de bine cum poate avea o eticheta Sisley!

De ce introducerea asta lunga? Pentru ca gagalicea asta pe care vi-o prezint astazi am luat-o candva, cand visam la niste aparate anti-rid cu ultrasunete pe care le prezentau fetele mele (le zic fetele mele pentru ca unele chiar imi sunt prietene si le datorez multe...) de pe youtube. Am vrut si eu sa am spa-ul meu modest, de ce nu?!? Si culmea, a functionat atat de bine incat si astazi ma folosesc de "aparatul" de masaj facial de la The Body Shop cu aceeasi bucurie si satisfactie cu care am facut-o din prima clipa in care mi-a ajuns pe maini!





CE SPUNE PRODUCATORUL:

Accesoriu pentru masaj facial.

Cel mai bun daca va doriti: sa stimulati tenul cu acest accesoriu pentru a imbunatati absorbtia cremelor, serumurilor, uleiurilor.

Cum functioneaza: 

Designul nodular asigura un masaj profund al pielii, fara a o intinde sau a o irita. Masajul ajuta la stimularea circulatiei saunguine a tenului, imbunatatind astfel luminozitatea acestuia.

Manerul este facut din lemn de bambus.

PAREREA MEA:

Minunea asta chiar isi face treaba. Si si-o face bine! Il folosesc mai ales dupa ce imi pun un ulei pe ten sau o crema ceva mai densa. Ma trezesc ca ma uita Dumnezeu privind un film sau ceva pe calculator, masandu-ma de zor cu "ariciul". Asa ii spun eu, practic rola este suficient de moale cat sa nu agreseze in niciun fel tenul meu mai sensibil ca o mimoza! Imi place faptul ca denivelarile cauciucate sunt de 2 tipuri (unele fiind ceva mai inguste)  creind presiuni de intensitati usor diferite pe piele. 




Am sesizat ca inlesneste absorbtia produselor mai grase in piele si mai mult decat atat, imi creeaza o senzatie de bine, de proaspat, de relaxat, datorita circulatiei sangelui pus in miscare. Nu ma inrosesc foarte tare, doar o idee, ca si cand as fi stat un pic la aer rece, dar nimic mai mult. Despre "glowing skin" eu as tinde sa le dau dreptate celor de la TBS (The Body Shop) dar nu ii atribui meritele 100% aparatului, intuiesc ca este vorba si de ingredientele produselor penetreaza mai bine pielea. Sau poate fi vorba inclusiv de intensificarea fluxului sangvin, respectiv de un ten care poate face mai usor transportul ingredientelor active acolo unde trebuie ele a ajunga. Oricare ar fi motivele, desi pare un accesoriu modest eu il consider eficient si "harnic"! ;) Si avand in vedere istoria noastra, cred ca nu imi va lipsi de la capul patului atata timp cat va fi pe piata (nu cred ca se va strica prea curand, desi are o varsta apreciabila, insa o sa imi mai iau unul "just in case" :))!

Instructiunile de folosire le veti primi pe un mic pliant, la cumpararea produsului:







Ce ar mai fi de precizat: este extrem de usor de curatat, cu o periuta si sapun, sub jet de apa calda. Atat! L-am dezinfectat cu alcool de nenumarate ori, nu a patit nimic, deci cred ca il pot folosi si tenurile acneice (cu multa delicatete sau evitand pe zonele problematice, banuiesc). Avand manerul de bambus, este foarte usor ca si greutate. De fapt, stati un pic... Gata! L-am pus pe cantar, are 28 de grame! :))) 

O singura mentiune as avea de facut: atunci cand il achizitionati, rugati fetele de la TBS sa il scoata o secunda din punga. La unele accesorii rola merge mai poticnit (am inteles din review-uri ca va ceda in timp), dar de ce sa nu va bucurati din prima secunda de ele?!? 




Este Facial Massager-ul un "must have"? Desigur ca nu. Desigur ca puteti trai si fara el. Insa dati-mi un strop de credit, luati-l de aici pentru suma de 41 de lei sau si mai bine, de sarbatori - la reduceri, si intr-o seara cand nu aveti chef de nimic sau toate v-au mers pe dos, puneti-va crema favorita pe ten si folositi-l 5 minute! Parerea mea? Chiar si pentru efectul placebo, o sa va amintiti zambind ca o zuza blonda v-a promis pe un blog cateva clipe de rasfat!


  • Produsul: 4.5 puncte din 5 (la unele rola functioneaza mai greu la inceput)
  • Ambalaj: - 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: DA, pentru ca primesc exact ceea ce promite ca face! ;)


    

Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu