marți, 3 septembrie 2013

Ruj MAC Pervette - REVIEW

Mda, e un ruj pe care l-am cumparat pentru ca imi placea numele... Loool!  :)))  Just kidding! Nu,  l-am luat pentru ca mi se pare o culoare absolut nebuna, jucausa, perfecta la 20 de ani, anormala la 35 si cu toate astea... facut parca pentru mine! Si surad amuzata cand ma gandesc cum se cheama, ori de cate ori il am pe buze!




Asa cum spuneam intr-un review anterior, agreez mult in perioada aceasta rujurile glossy. Foarte hidratante, care sa creeze o patina umeda pe buze. Si Pervette intra in grupul acestora.

CE SPUNE PRODUCATORUL:

Un roz luminos delicat, cu stralucire violet opalescenta! Putin pigmentat, creeaza un efect stralucitor asupra buzelor! (de altfel to glaze, chiar asta inseamna - a satina, a lustrui! ;))

PAREREA MEA:

Culoarea este un roz foarte-foarte deschis, merge bine pe tenurile extrem de deschise, reci (atentie, am spus RECI si subliniez pentru ca altfel, in combinatie cu galbenul dintr-un ten cald, cred ca ar da aspectul de cadavru :(). Probabil ca mai merge si cu un ten bronzat daca rujul este intins intr-un strat foarte fin. Cel mai bine arata cu un creion de contur lila sau un bej natural (tot nuanta rece), dar in acest review nu am folosit pentru exactitatea culorii.

Ca si senzatie pe buze, imi place ca desi imi simt buzele rasfatate cu el, fiind foarte emolient, nu aluneca peste conturul natural al gurii (stiti voi, rujurile acelea care sunt motiv de divort... Tu nevinovata, rujul imprastiat peste tot, vii acasa ca o adolescenta care a stat "la taclale" cu prietenul in parc, si sotul ridica usturator o spranceana privindu-te! :))).

Nu il port la servici - am mai avut derapaje la un machiaj smoky pe nuante de gri si un ten bronzat - dar l-am acoperit cu pic de gloss in nuanta pielii si a devenit "mai prietenos". Este o culoare "icy" cum imi place mie sa spun, in mintea mea exista o legatura intre rujurile de tipul acesta, cu o reflexie argintie si foarte deschisa, si o iarna perfecta. Nu stiu de ce, dar exista.





Facand parte din gama glaze, nu este un ruj extrem de pigmentat, dar la nuanta aceasta... Doamne-fereste sa fi fost! Oricum, acopera destul de bine culoarea naturala a buzelor, nu am idee pe niste buze cu o culoare naturala mai profunda cum ar arata. Ca si rezistenta, undeva intre 2-3 ore ar trebui reaplicat, dar eram constienta de asta din cauza formulei hranitoare, deci e un compromis pe care sunt dispusa sa il fac bucuroasa!

Iata-l in lumina naturala si la soare:








  • Produsul: 4 puncte din 5 (e o culoare destul de dificil de purtat...)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 4 puncte din 5 (are o rezistenta scazuta din cauza finish-ului)
  • L-as mai cumpara: daca atunci cand il termin am un nou moment de "nebunie" copilaroasa, desigur ;)

      
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  



 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu