sâmbătă, 7 septembrie 2013

Fard de obraz MAC Warm Soul (Mineralize Blush) - REVIEW

Pe cat de mat imi place sa port machiajul ochilor si cel al buzelor, pe atat de luminos imi place sa fie fardul de obraz. Mi se pare ca un chip extrem de mat (precizez ca utilizez si pudra matifianta in zona T) pare cumva in dezechilibru. Si pentru ca nu folosesc niciun tip de highlight sau iluminator, daca vreti, caut de cele mai multe ori sa folosesc un blush care sa imbine in mod fericit ambele caracteristici.

Gama de blush-uri MINERALIZE de la MAC este superba. Din nefericire, mai este inca o culoare la care visez cu ochii deschisi (Dainty), dar din fericire am deja in "dulapiorul cu minuni" 2 dintre ele. Cel mai des intalnit pe blog-uri si cel care este ridicat in slavi ca fiind un "must have" este Warm Soul si exact despre el intentionez sa va detaliez astazi. ;)



CE SPUNE PRODUCATORUL:

FARDUL DE OBRAZ MINERAL: Minerale coapte rafinate intr-o formula pudrata, pentru a asigura o aplicare extrem de fina si usor transparenta. Strat dupa strat, culoarea devine mai profunda, fara a avea o acoperire excesiva. Accentueaza pometii cu o stralucire luminoasa si sidefata. 

Nuanta: bej mediu cu sidef auriu.

INGREDIENTE:




PAREREA MEA:

Desi se vrea un fard mineral, primul ingredient este talcul. Daca stiti ca nu il tolerati, atunci puteti sa il sariti din start. ;) Textura nu este foarte prafoasa dar nu e nici atat de fina, de cremoasa, ca a altor blush-uri de la MAC. 

-



Este pigmentat moderat (cam toate fardurile din gama aceasta asa sunt), insa se poate crea o culoare mai intensa, in functie de cat de inchisa este nuanta tenului vostru, prin aplicarea mai multor straturi. Cu 2-3 descopar ca devin un "disco ball"! Da, despre acel glob acoperit cu patratele de oglinzi din discotecile de demult, vorbesc! :))) Nuanta este un bej cu usoare reflexii de piersica si are o cantitate considerabila de mica (sub razele soarelui iese in evidenta, asa cum veti putea observa in ultima fotografie). In lumina naturala nu sare in ochi, eu il pot purta la serviciu fara probleme. Si o fac cu drag! 

Ca si rezistenta, gurile rele ii dau in jur de 8 ore. Nu stiu de ce pe mine rezista mai mult (dupa 10-12 ore il vad neclintit), fara sa aiba ca suport fond de ten (asa cum am mai zis nu sunt o utilizatoare incrancenata a acestuia) dar folosesc crema si un primer de la Clarins, ce e drept! Nu este prevazut cu pensula si va recomand una cu rezistenta moderata. O pensula densa ar lua prea mult produs, iar cu una foarte fina riscati sa nu se vada pe ten si sa aplicati straturi la nesfarsit!

Cantitatea de produs este de 3.5g, asta in conditiile in care un fard de obraz MAC are in medie cca 6g. Insa imi da senzatia ca voi avea nevoie de mult timp sa il termin, tocmai din cauza particulelor stralucitoare si a faptului ca folosesc cantitati infime la machiajul de zi. Uneori il aplic si pe pleoape, mai ales la machiajul de seara, arata fenomenal doar cu un creion in culoarea cafelei si un strat generos de mascara!



Forma este bombata, tipica blush-urilor minerale si ATENTIE: este un fard fragil! Daca il scapati pe jos sunt sanse foarte mari sa se sparga! Spre deosebire de alte farduri de obraz, formula aceasta nu poate fi "salvata" prin presare cu alcool. Sau merge, dar la aplicare culoarea va fi mai concentrata, va arata complet diferita fata de ceea ce stiati... Nu am verificat pe propria piele, insa am vazut nenumarate experiente pe internet.

In conditii de lumina diferita, cum v-am obisnuit, va prezint Warm Soul (nuanta pielii mele este undeva intre NW20 - NW25):






Warm Soul este unul din fardurile mele de suflet... ;) si vi-l recomand cu tot dragul! Daca ar fi sa aleg un singur blush din intreaga colectie permanenta MAC, cu siguranta acesta ar fi acela!!!

  • Produsul: 4 puncte din 5 (din cauza fragilitatii si a cantitatii de produs)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: categoric!


 Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu