sâmbătă, 7 septembrie 2013

Fard de obraz MAC Gentle (Mineralize Blush) - REVIEW

Din gama fardurilor Mineralize de la MAC, cu Warm Soul si Gentle cred ca puteti acoperi 80% din toate machiajele pe care doriti sa le faceti! Asta daca nu agreati un blush complet mat! Daca despre Warm Soul am scris un review in care precizam tonalitatile bej calde ale acestuia, Gentle este un fard de obraz roz rece, de multe ori cand il folosesc fredonez melodia Pink (Aerosmith)... Imi creeaza o stare de bine, de "viata este roz", daca vreti! Ciudate asocieri face mintea omului, ce pot sa spun! ;)




CE SPUNE PRODUCATORUL:

FARDUL DE OBRAZ MINERAL: Minerale coapte rafinate intr-o formula pudrata, pentru a asigura o aplicare extrem de fina si usor transparenta. Strat dupa strat, culoarea devine mai profunda, fara a avea o acoperire excesiva. Accentueaza pometii cu o stralucire luminoasa si sidefata. 

Nuanta: zmeura cu sidef auriu.

INGREDIENTE:



PAREREA MEA: 

Mie mi se pare ca particulele aurii de care spune MAC sunt de fapt argintii. Ceea ce nu face blush-ul mai putin reusit, doar se traduce printr-o nuanta ceva mai rece a acestuia. Nu are o culoare roz bombon, dar avand o concentratie buna de pigment (pentru un fard mineral) trebuie aplicat cu grija, este foarte usor "sa strige" pe un ten deschis la culoare! :)





Pentru aplicare folosesc o pensula cu rezistenta moderata, fie Sephora Professional Angled Blush Brush, fie Real Techniques Multi Task Brush. Cred ca mai imi place mai mult aplicarea cu pensula sintetica de la Real Techniques totusi (o gasiti in setul Travel essentials), este una dintre cele mai bune pensule pe care le am, ca si versatilitate!






Caracteristicile  "tehnice", gramaj,  rezistententa,  consistenta a fardului, le gasiti pe toate  la review-ul lui Warm Soul! Compozitia este aceeasi (presupun ca variaza doar pigmentii de culoare), lista ingredientelor incepe tot cu talcul. Deci intoleranta la talc si blush-ul Gentle "nu fac casa buna"!

Mica din Gentle nu mi se intinde pe toata fata, am alte farduri de obraz care o fac, insa vorbim totusi de MAC si de o calitate "profi" a produselor de machiaj. Tine si locul unui highlighter, nu prea il vad folosit in combinatie cu un iluminator de fata decat daca ramane Otopeniul in bezna si au nevoie de o instalatie de balizaj mobila! :)))

Nu am multe sa ii reprosez, decat poate faptul ca necesita o atentie sporita la manipulare, facand parte din categoria fardurilor minerale compacte are o fragilitate crescuta. L-am scapat o singura data pe jos, chiar cand faceam pozele pentru blog, si cu inima cat un bob de mazare l-am ridicat... Era intreg si eu am respirat din adancul sufletului, usurata! Dar nu cred ca as repeta experienta! 

Iata cum se prezinta Gentle in conditii de lumina naturala si la soare (tonalitate piele NW20-NW25):








Swatch-urile de mai sus le-am facut cu o cantitate destul de mare de blush, el se poate aplica mult mai fin de atat. Nu va imaginati ca ma plimb mandra cu doua diagonale rozalii pe fata... :)! Din fericire poate fi aplicat de la un strat aproape transparent la o nuanta foarte intensa, cum ar fi cele de mai sus, pentru tenurile mai inchise la culoare. De asemenea, desi este roz, nu este o nuanta extrem de rece, ceea ce il face la fel de util si tenurilor calde! 


  • Produsul: 4 puncte din 5 (din cauza fragilitatii si a cantitatii de produs)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5 
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: categoric!

      
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

 © 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu