vineri, 22 martie 2013

APIVITA Express Gold - Masca de fata cu laptisor de matca - REVIEW


O masca alba pentru zile negre! :) Cam asta este pentru mine masca cu laptisor de matca de la Apivita! Am descoperit-o in tentativa mea de a creste numarul produselor organice pe care le folosesc - misiune destul de dificila, costisitoare si cu multe rezultate dezolante. Insa, produsul acesta este unul care va fi cu siguranta o constanta in rutina de ingrijire a tenului meu!
 
 
 


CE SPUNE PRODUCATORUL:

Inca din cele mai vechi timpuri, mastile de fata au reprezentat un tratament de baza al pielii. Inspirata de traditie si de nevoia unei diete echilibrate, APIVITA a creat mastile de fata EXPRESS BEAUTY, bogate in fructe si legume din zona mediteraneana.

90% ingrediente naturale

Royal jelly sprijina regenerarea celulara, imbunatateste elasticitatea pielii si lasa pielea radianta si intinerita.
Mierea, proteinele din grau si uleiul esential de neroli revitalizeaza pielea, lasand-o moale si supla.
Inovatie exclusiva: APIVITA inlocuieste apa in mastile din gama express gold cu infuzia de ceai verde, pentru a imbunatati actiunea antioxidanta.

Nu contine: parabeni, propilenglicol, uleiuri minerale sau silicon.
 
 
 

INGREDIENTE:
 
Aqua** (Water**), Glycerin, Butylene Glycol, Aqua (Water), PEG-60 Almond Glycerides, Behenyl Alcohol, Hydroxypropyl Cyclodextrin, Sorbitol, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Royal Jelly, Mel (Honey), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Hydrolyzed Wheat Protein, Ethylhexylglycerin, Tocopherol, Mel* (Honey*) Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Phospholipids, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Phytate, Lecithin, Camellia Sinensis Leaf*, Sodium Hyaluronate, Citrus Aurantium Amara (Bitter Orange) Flower Oil*, Sodium Benzoate, Sodium Acrylates Copolymer, Hydrogenated Polyisobutene, Caprylyl Glycol, Pentylene Glycol, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Benzyl Salicylate, Linalool, Citronellol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate. 

** Camelia Sinensis* Leaf Aqueous Infusion = Green tea water

* Certified organic cultivation
Greutate neta (g)= 2x8ml
 
 

Restul produselor, ingrediente si orice alte detalii va intereseaza, le gasiti pe site-ul producatorului.
 

PAREREA MEA:

Este o masca pe care o aplic cu maaare placere. Imi prieste, nu ma irita, nu ma ustura si imi lasa pielea foarte fina si bine hranita. E un rasfat pentru zilele mai urate, in care nu ma simt in apele mele, o folosesc dupa ce imi epilez cate ceva de pe fata (mustata, ca barba inca nu imi creste :)), cand exagerez cu scrub-urile sau cu exfoliantii chimici si incepe „sa ma stranga” pielea.

M-am temut un pic de untul de shea, nu am stiut cat de bine va reactiona tenul meu mixt la acesta, dar raportez dupa nenumarate seturi de masti utilizate ca nu am avut nicio problema. Mierea avand proprietati emoliente, antibacteriene si regeneratoare, alaturi de pantenol, de vitamina E, de laptisorul de matca si de uleiuri fac masca aceasta foarte utila in zilele in care tenul chiar sufera! Pe de alta parte, atentie la iritanti, nu stiu cum va reactiona un ten foarte sensibil la parfum-ulei esential-linalool etc. Ca de fiecare data, recomand un test de sensibilitate.
 
 

Consistenta este lejera, nici prea apoasa si nici prea uleioasa, mirosul este foarte fin, destul de vag, un amestec de miere si cumva floral, as indrazni sa zic. Sunt multumita de rezultate dupa aplicare, am un ten relaxat, arata pur si simplu sanatos, stralucitor de sanatos daca ma pot exprima asa. Dispar urmele procedeelor mai mult sau mai putin traumatizante la care mi-am supus fata (bine, asta daca nu mi-am luat un strat de piele la epilare sau nu mi-am lasat vreun semn folosind excesiv buretele abraziv de la The Body Shop). Daca vorbim de tratamente normale, de o rozacee suparata, un pensat sau orice alte conditii despre care v-am povestit, chiar este o masca de fata de care sunt foarte multumita.

Este un produs bunicel ca raport calitate/pret. Unul din pliculete, odata desfacut imi ajunge la 2-3 utilizari, in conditiile in care aplic generos masca pe fata, gat si decolteu. Rulez coltul, aplic o clama si o las in frigider pana la urmatoarea „sedinta de cosmetica”! Intre noi fie spus, am tot timpul cca 3 masti pe care le tot ciclizez la modul acesta. ;) Curand, al meu sot cred ca imi va cumpara un frigider mic, exclusiv pentru rujuri, seruri, uleiuri, creme in functie de sezon si altele asemenea! Hm... sau poate va fi totusi o lada frigorifica?!? :)))

Ce vroiam sa subliniez este ca la 24lei cat va costa setul de mascute, va ajunge cel putin 4-6 utilizari. Este un produs bio, dar daca stau sa ma gandesc, ca tot imi puneam problema ca mastile de la 100% pure sunt scumpicele la 90lei 118ml, ei bine masca de la Apivita la 118ml ajunge la 177lei. Mda... Avantajul la Apivita e ca puteti lua cantitate mica, varietatea de masti este mare (o sa mai prezint cateva), si ca le puteti lua periodic – eu una asa abordez problema – cu 25% reducere, in farmaciile Sensiblu. Daca ar fi sa analizez  pe termen lung, totusi... diferenta de pret ma duce spre 100%!  Nu fac reclama pozitiva/negativa la niciunul dintre produse, sunt analizele mele personale si modul in care gandesc atunci cand, avand in vedere perioada nu prea vesela prin care trecem, trebuie sa imi achizitionez cosmeticele. 

 Prezentarea producatorului este un pic exagerata, insa o sa trec peste asta pentru ca produsul este unul chiar bun! O sa vedeti ca nici mastile 100% pure nu contin apa ci extract de plante (aloe vera, de obicei) si nici cele de la Kiss My Face (sunt multe companii care aleg o abordare similara din punctul acesta de vedere) si nu se regaseste nicaieri partea cu inovatia exclusiva...

Nu cred ca exista pe lumea asta produsul care "reintinereste" pielea. Cand va exista si altceva in afara bisturiului, inventatorul acelei creme/masti va fi cel mai bogat om de pe Pamant si un pic mai cunoscut decat Steve Jobs!
 
  • Produsul: 4 puncte din 5 (tenurile sensibile ar trebui sa faca initial testul de sensibilitate)
  • Ambalaj: 5 puncte din 5
  • Calitate ingrediente: 4 puncte din 5 (pentru parfum si potentialii iritanti).
  • L-as mai cumpara: da.
 
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.

© 2012-2013 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu