miercuri, 9 decembrie 2015

Gelul de curatare a fetei AVON - "ANEW 2-In-1 Anti-Ageing Gel Cleanser" - REVIEW

Acesta este un produs pe care nu l-am inteles. Si nici el pe mine, presupun... Nu il gasesc in oferta actuala de pe site, dar daca reapare sau ii schimba ambalajul, o sa va zic pe scurt cate ceva despre scurta noastra "istorie" impreuna!





Ce este:

Teoretic este un gel de curatare a fetei, dedicat tenului mixt si gras (banuiesc), cu ceva proprietati anti-age. Sa va reamintesc: teoretic!

Hai sa nu facem pros si cons ca de obicei, de dragul meu! Si sa va detaliez "cu cuvintele mele putine", impresiile:

Prima data cand am primit comanda si l-am vazut in fata ochilor  mi-am zis: "ce puii mei, e un scrub? Cu biloacele astea mari, rare si rotunde? Puiule, mama foloseste acizi, Clarisonic si uneori dinamita pe tenul asta, glumesti?" L-am adulmecat - nu miroasea rau. Nu mirosea nici bine, in caz ca va intrebati. Era asa, ceva intre "bai, imi pare rau de bani sa il arunc, dar nici nu prea ma trage inima sa mi-l pun pe ochi". Am stat in cumpana un pic si mi-am zis ca fiind un cleanser oricum sta foarte putin pe fata, deci o sa-i dau o sansa.

Si i-am dat! Ca d'aia ii fac acum review! Stiti voi... ori e foarte bun, ori e suficient de nepotrivit pentru mine, cat sa investesc timp sa scriu despre el. Vai de steluta mea, ce mi-a uscat fata! Jur ca dupa ce m-am spalat, obrajii mi se stransesera precum stafidele, urland din prosop: "femeie, esti nebuna!?!? Te crezi la pubertate?!!!!"





Sferele cu pricina care nu arata rau - dar cam atata fac - ar trebui sa fie frecate pe ten si sa se sparga pentru a elibera niste "nu stiu ce" chestii benefice si anti imbatranire. Daca e asa ceva in produsul asta, presupun eu ca e vorba de extractele de plante care apar inainte de coloranti. La coada ingredientelor. Ma scuzati, nu cred... Si apoi, la o doza de sapun, am 2 maxim 3 biloace. Unde e problema? Problema e ca daca gelul imi ajunge in ochi, imi plang toate neamurile (si va avertizez ca am familie numeroasa!), deci a intui pentru unde sunt minunile alea pe fata mea cu ochii inchisi, a le fugari, a le freca pana se sparg... Vreau sa nu pierd copilaria fiicelor mei stand in baie, s-avem pardon!





Care e concluzia, lasand starea de zuza pe care mi-a creat-o produsul Avon: s-ar putea sa fie ok pentru tenurile foarte grase, desi o curatare atat de profunda a tenului va genera o secretie si mai abundenta de sebum. Dar sa zicem ca o data la cateva zile ar merge. Spumeaza bine. Mirosul asa cum am spus, se vrea fresh - suportabil. Proprietatile anti-age... ma rog... Oricum nu astept la asa ceva la un produs de spalare, doar imi doresc sa nu imi stoarca si ultima farama de vlaga din fata. Iar cu gelul asta, tenul scartaie de curat ce este. Ceea ce e perfect, daca esti vesela. Si nu-s!

Am incercat sa il folosesc pe maini. Nici asa nu am avut ceva mai mult succes cu el, dupa cateva spalari am tras concluzia ca viata e prea scurta ca sa ma chinui cu produse care pur si simplu nu sunt facute pentru mine. Sunt de o mie de ori mai fericita cu banalul sapun Dove - care intre noi fie spus e si mult mai ieftin - si care niciodata nu mi-a lasat fata ca ogorul dupa arat! Brazde-brazde de deshidratare. Nu combat brand-ul si o sa repet ca aceasta este experienta mea - ten matur, deshidratat si mixt cu produsul in cauza. Una nu foarte fericita, dar care mi-a dezvelit un pic caninul acela de sarcasm, lasandu-ma cu un zambet dulce-amar atarnat in coltul buzelor...

Sa va fie de folos!

Voua o zi excelenta!
Wolfette


  • Produsul: 1 puncte din 5 
  • Ambalaj: 4  din 5 puncte
  • Calitate: 1 puncte din 5  
  • L-as mai cumpara: sub amenintarea... Nu. Nici atunci! ;)


Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2015 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu