duminică, 22 iunie 2014

THE BODY SHOP Honey & Oat 3 In 1 Scrub Mask - REVIEW

La intrebarea: "Wolfette, iti plac mastile?" am un singur raspuns... "Calule, mananci ovaz?" Eeeeei, si daca tot am adus vorba despre alimentul minune pe care il ador in meniu, unul dintre cele mai sanatoase si agreat inclusiv de sportivii de performanta in locul "painii noastre cea de toate zilele", iata ca am o varianta in care nu il diger ci mi-l asez direct pe fata. Si face minuni!

Probabil ca exista, de fapt... cu siguranta exista masti care se pot face acasa cu ovaz. Insa eu am ales, pentru moment, o masca gata preparata, pe care o ador datorita efectelor sale asupra tenului meu mixt: Honey & Oat 3 In 1 Scrub Mask a celor de la The Body Shop.




CE SPUNE PRODUCATORUL:

Pentru ten normal/ uscat.
Actiune tripla: curata, hidrateaza si indeparteaza celulele moarte ale pielii.

Contine miere organica obtinuta prin programul Community Fair Trade din Africa. Mai contine argila caolin naturala si faina de ovaz.

Aplicati pe ten, lasati sa actioneze 5-10 minute apoi indepartati delicat cu apa calda folosind un burete special pentru fata. Se foloseste de 2-3 ori pe saptamana.

100 ml

INGREDIENTE:


PAREREA MEA:

Nu este o masca destinata doar tenurilor normale/uscate. Am vazut nenumarate fete cu ten acneic care o utilizeaza cu drag si cu efecte mai mult decat pozitive. De ce? Pai, sa vedem:

In primul rand, nu este un exfoliant abraziv. De fapt, exfolierea este extrem de blanda, dar ea exista. Eu o gasesc utila si pentru pori, are o cantitate deloc neglijabila de argila. Dar ceea ce ma incanta cel mai tare, este amestecul de ovaz si miere care imi hraneste bine pielea fara a lasa urme grase, fara a imi da senzatia de ten incarcat. O aplic in strat subtire pe fata, gat si decolteu si o las cca 20 minute sa isi faca de cap. Nu incerc sa o spal doar cu mainile pentru ca ar insemna sa pun monopol pe baie suficient timp cat sa imi gasesc atat fetele cat si toate rudele pe olitele acestora! Nu se face! ;) Deci iau un buretel moale si cu apa calduta, o indepartez usor. Senzatia de dupa? Divinaaaaaa! Imi simt tenul destins, catifelat, se vede ca e o piele fericita. As spune ca straluceste dar nu in sensul de uleiuri aplicate ci de sanatate! 





Iarna, o consider o masca absolut necesara in casa, iar vara, mai ales dupa expunerea la soare o vad ca fiind foarte utila. Pentru ca? O tin in frigider, ma tem (datorita compozitiei) sa n-o ia razna. Si senzatia de rece pe un ten incalzit si chinuit este de vis! De fapt asa fac cu toate produsele pe care le aplic pe ten, direct din frigider - pe fata. Mai putin uleiurile care devin prea vascoase.

Care sunt precautiile la utilizarea acestei masti? Daca aveti tenul acneic, am inteles ca tocmai datorita proprietatilor sale, accelereaza vindecarea cicatricilor. Nu duce la disparitia acestora, nu vreau sa fabulez, dar am vazut multe review-uri pozitive in acest sens, la un "google search" distanta. Dar... Luati din ambalaj o cantitate suficient de mare de masca, puneti-o pe dosul palmei si continuati sa o aplicati pe ten exclusiv de pe mana. Daca veti pune degetele pe iritatii si apoi le introduceti in borcanul cu pricina, riscati sa imprastiati toate bacteriile in interiorul produsului si la urmatoarele aplicari sa va alegeti cu niste efecte complet nedorite. 

Daca aveti ten sensibil, testati-o inainte de a o cumpara. Cereti o mostra pentru acasa. Eu am inregistrat niste furnicaturi, nimic deranjant in mod exceptional, dar avand in vedere ca nici serumul de vitamina C de 20% concentratie nu il simt ca ma arde, ma gandesc ca probabil tolerez destul de multe. Si am citit despre "senzatia de arsura" pe care cu siguranta eu nu am avut-o, dar uite ca sunt si cateva situatii de genul acesta. Mai ales ca are in compozitie si un pic de parfum.




Si probabil, in cele din urma, voi alegeti daca vreti sa apareti in fata familiei cu ea "pe ochi". Fetele mele nu se mai sperie (saracele m-au privit descumpanite si cand purtam o masca de namol, asta cu ovaz e "pantaloni scurti"!), dar recunosc, nu ma simt prea in firea mea sa "ies in lume" dichisita asa... :) Insa pentru ce face pentru tenul meu, de 2-3 ori pe saptamana, mi-o voi aplica si la serviciu, daca n-am incotro! :) That would be fun! :)

Concluzia? Ovaz pentru hranire, miere pentru hranire si cu rol de antibiotic natural, argila pentru curatarea porilor, lactatul de sodiu (al doilea dupa hialuronat, care sa nu uitam ca in functie de concentratie poate sa hidrateze pielea pana la un continut de 84% apa), ceva substante hidratante, cateva emoliente, un pic din toate! O masca faina, pe care voi continua sa o am in casa atata timp cat exista pe piata!

O puteti achizitiona din magazinele TBS, sau direct de pe site, la pretul de 52 lei pentru 100 ml. Care 100 ml mie imi ajung 2-3 luni!


  • Produsul: 5 puncte din 5 (pentru mine functioneaza perfect)
  • Ambalaj: 4 puncte din 5 
  • Calitate: 4 puncte din 5 (reiese din review de ce...)
  • L-as mai cumpara: DA.

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru review. Mi-ai dat idei :D Pentru ca pe mine m-au cam dezamagit toate mastile din comert, fie din cauza compozitiei, fie din cauza pretului, m-am intors la o pasiune mai veche si imi prepar singura mastile. Iar acum, ca am citit articolul tau, voi adauga tarate de ovaz si imi voi cumpara buretei ca sa o curat mai usor la sfarsit

    RăspundețiȘtergere