miercuri, 4 iunie 2014

THE BODY SHOP Crema de maini "Hemp Hand Protector" - REVIEW

In plina vara, imbracata in sort si o bluzita subtire - la noi in casa e sauna de obicei, cu tot aerul conditionat -ma pregatesc cuminte de culcare, cu telefonul in maini sa-i setez alarma. Aud in surdina rasul infundat al sotului meu si imi ridic privirea. O data cu ea, si sprancenele... 

-Ce e atat de funny? il intreb contrariata...

Isi ia tacticos Samsung-ul, imi face o poza si-mi arata imaginea. Da, era de ras... Cand m-am vazut in tinuta aceea sumara si cu manusi albe, de bumbac in maini, la o temperatura de fierbere a aerului, concentrata spre ecranul telefonului... chiar eram funny. Dar asa reusesc sa imi hidratez mainile si daca aveti o solutie mai putin caraghioasa, as vrea sa o aud si eu!



Aplicasem o crema subtire, hidratanta, peste care pusesem un strat generos din crema de canepa a celor de la TBS. Si peste toate, manusile de hidratare de la Avon (tot apar in paginile gamelor SPA, poza este dintr-un catalog, nu imi apartine :)). Aceasta este pentru mine o formula magica pentru a repara eventualele reactii la solutiile chimice cu care mai mai ajung in contact (vezi clor, Domestos, etc), sau pur si simplu de dragul de a avea maini foarte catifelate! ;)




CE SPUNE PRODUCATORUL:

Cel mai bine vandut produs al nostru pentru maini - si pe buna dreptate! Canepa hidratanta este ajutata de alantoina calmanta si de pantenol care imbunatateste flexibilitatea unghiilor. Hidratare extrema pentru maini.

Hidratare maxima cu aceasta crema cu ulei din seminte de canepa, intens hidratant, aprovizionat prin programul nostru Community Fair Trade din Anglia si ceara de albine.

INGREDIENTE:

Water (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), Cetearyl Alcohol (Emulsifier), Myristyl Myristate (Emollient), Cannabis Sativa Seed Oil (Skin-Conditioning Agent), Ricinus Communis (Castor) Seed Oil (Emollient), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), C12-15 Alkyl Benzoate (Emulsifier), Glyceryl Stearate (Emulsifier), PEG-100 Stearate (Surfactant), Beeswax (Emulsifier/Emollient), Panthenol (Skin/Hair Conditioning Agent), Methyl Soyate (Skin Conditioning Agent - Emollient), Phenoxyethanol (Preservative), Fragrance (Fragrance), Sodium Benzoate (Preservative), Allantoin (Skin Soothing Agent), Citric Acid (pH Adjuster), Potassium Sorbate (Preservative), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Hydrogenated Castor Oil (Emollient), Retinyl Palmitate (Skin Conditioning Agent), Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax (Stabiliser/Viscosity Modifier), Disodium EDTA (Chelating Agent), Tocopherol (Antioxidant), Talc (Absorbent/Bulking Agent), Chromium Oxide Greens (Colour), Iron Oxides (Colour).


PAREREA MEA:

Este o crema de maini hidratanta? Nu. Dar este hranitoare. Nimic de comentat aici. Cand am mainile zob, in mijlocul iernii, din cauza frigului, sau ma apuca o curatenie generala fara manusi in maini, crema asta imi salveaza pielea. La propriu! Cu mentiunea, ca o aplic dupa o alta crema, mai subtire, dar muuuult mai hidratanta. Prima imi aduce un aport excelent de apa si glicerina/acid hialuronic sau mai stiu eu ce umectant aleg, Hemp Hand Protector-ul vine sa sigileze totul in piele prin continutul sau bogat in uleiuri. O noapte cu mainile imbalsamate in acest mod si a doua zi ma simt alt om. Secretul consta sa puneti totusi si niste manusi de bumbac peste noapte, care sa mentina crema pe maini, plus ca nu veti murdari nimic in jur, puteti sa va ridicati parul, sa cititi una-alta... Dimineata o sa observati diferenta, fara doar si poate.

Vara, o mai aplic pe coate, pe genunchi, pe talpi, oriunde pielea este ceva mai dura. In general insa, o folosesc in sezonul rece.






Mirosul este ierbos. Nu e neutru, va recomand sa o mirositi inainte de a o cumpara. Eu nu ma omor dupa ea. Sotul meu da, dar nasul meu e mai aproape de mainile mele decat al lui, deci nu ma ajuta. Insa "sufar" in tacere pentru efectele "Protector-ului". Exagerez, nu e chiar chinuitor, pur si simplu nu il agreez pentru ca nu intra in categoria floral-fructata.

Nu lasa un film foarte gras pe mana (asta daca nu vreti sa folositi manusi), insa as astepta 10 minute dupa aplicare, pana sa ma bag in pat, pentru a-i da un pic de timp sa intre in piele. Textura este destul de densa, sub nicio forma nu curge. Culoare alb-verzuie, placuta ochiului! :) Ambalajul e ok-ish, e greu fiind metalic si dupa 3-4 utilizari arata botit... Eu care sunt maniaca sa imi arate cosmeticele cat mai frumos pe raft, am tendinta sa bag crema intr-un sertar dupa fiecare utilizare. Da, stiu, OCD-ul  meu este infiorator! (obsessive-compulsive disorder - o sa mai intalniti pe blog prescurtarea, o pomenesc din cand in cand ;))

O gasiti aici, la pretul de 48 lei pentru 100 ml, sau 25 lei pentru 30 ml, sau in magazinele The Body Shop.




Ca si ingrediente, e un produs care bate de departe orice crema din supermarket. Contine un pic de silicon, insa el va da o senzatie suplimentara de suplete a pielii. Ce ma bucura cel mai mult? Lipsa uleiului mineral! Dupa parfum si consevant (le gasiti cu rosu printre ingrediente), cantitatile de substante benefice sunt evident foarte mici. Dar contine uleiul de canepa, glicerina si ulei de ricin suficient de mult incat sa aiba efecte sesizabile de la prima aplicare. Ma declar multumita de ea, desi nu are cea mai buna textura de aplicat la serviciu sau peste zi. O formula buna, dar am "in stoc" altele mai reusite de atat. Pentru situatii extreme insa, o recomand. 



  • Produsul: 3.5 puncte din 5 (nu ma omor dupa miros, nu o folosesc decat din cand in cand)
  • Ambalaj: 3 puncte din 5 (incomoda de luat in voiaj, arata cumva botita repejor)
  • Calitate: 4 puncte din 5 (nu hidrateaza suficient, desi in descriere producatorul tot sustine ca face asta... Dar este nutritiva si emolienta.)
  • L-as mai cumpara: in acest moment mai caut si alte alternative. De principiu, pentru ce stie sa faca, da.

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu