duminică, 29 noiembrie 2015

Douglas HOME SPA - Crema de maini Goji Bear & Bamboo Milk - REVIEW

A venit iarna... Aiurea, au venit ploile care ma omoara, vremea aceasta cu umezeala care imi patrunde pana in oase ma face sa nu imi doresc decat sa stau in varful patului cat e ziua de lunga! Dar, cel putin in teorie, a venit sezonul rece! E o perioada a anului cand pielea mea sufera de o deshidratare maxima, transformandu-ma intr-o devoratoare feroce de orice crema misca in standurile de beauty pentru hranirea/hidratarea/ingrijirea corpului.

Cele mai nefericite sunt mainile. Nu ma pot invata sa fac treaba in casa cu manusi si ajung cu ele in apa de nenumarate ori pe zi... Iar mainile, din punctul meu de vedere, fac parte din cartea de vizita a unei femei. Si uite asa, am incercat de-a lungul timpului game de o varietate care ma uluieste uneori si pe mine :), care sa ma ajute sa imi mentin pielea in limitele decentei.




De curand (curand la anisorii mei inseamna vreo 6 luni, da? ;)), datorita ambalajului viu colorat, mi-au furat ochii in  Douglas gamele Home Spa. Dupa ce mi-am bagat nasul in ele... s-a terminat! A trebuit sa le incerc! Am fost extrem de placut surprinsa de calitatea acestora! Nu a fost un singur produs care sa imi displaca, ceea ce pentru o nazuroasa ca mine inseamna foarte mult! O sa incep astazi sa va zic cate ceva despre crema de maini cu fructe de goji si lapte de bambus din seria Spirit of Asia.

Ce este:

o crema de maini pe care producatorul o descrie ca fiind "calmanta", foarte hidratanta, cu textura usoara. 

Pros:

* hidrateaza excelent, in ciuda faptului ca are o consistenta mai apropiata de un lapte de corp, decat de o crema;



*intra foarte repede in piele, ceea ce inseamna ca o pot folosi la serviciu si in urmatorul minut pot atinge orice hartie. Nu lasa nicio urma grasa! Dar pielea o simt catifelata si placuta la atingere, cum nu am mai simtit-o dupa multe alte produse similare.

*mirosul placut, floral-fructat, are cel mai delicat parfum din toate gamele SPA; Am vazut persoane care il considera artificial, mie imi place. Mult!

*ingredientele sunt bune, nu contine alcool, nu contine parabeni.

Extractul de boabe de goji (ingredient de baza in medicina traditionala chineza) are actiune revitalizanta, laptele de bambus hidrateaza, confera fermitate si are si ceva proprietati antiinflamatoare iar uleiul din germeni de grau are rolul de hranire.

*Raport calitate/pret bun, 75ml pentru 23 de lei. In general, cremele de maini mai "rasarite" se vand la 30 ml. La preturi mai mari. Cu efecte mai putin notabile pe pielea mea.

Cons:

*nu este un aspect negativ, insa nu este potrivita celor care cauta o crema foarte grasa. Hraneste binisor, insa punctul forte al acestei creme este hidratarea.

Un alt aspect deloc de neglijat, este ca Douglas-ul a inceput o campanie puternica, intrand pe piata in forta. Ca posesoare a cardului Douglas, m-am simtit coplesita/rasfatata de ofertele nenumarate, de produsele cadou si de bonusuri. Toate motivandu-ma sa ma indrept spre portile lor destul de des, avand discounturi de 15-25% mai frecvent decat orice alt magazin de gen. Bravo lor!


  • Produsul: 5 puncte din 5 
  • Ambalaj: 5  din 5 puncte
  • Calitate: 5 puncte din 5  
  • L-as mai cumpara: vara-iarna! Fiind potrivita oricarui sezon!



Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2015 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu