duminică, 2 februarie 2014

CLARISONIC - Accesorii. Astazi, totul despre PERII!

Daca v-ati hotarat sa cumparati Clarisonicul, aflati ca tocmai ati luat o decizie usoara atunci cand ati optat pentru tipul de aparat. Inainte sa ma luati de urechi :), stati o secunda sa va zic de ce: partea interesanta si cea mai importanta pana la urma, abia urmeaza: PERIILE! "Care dintre ele este cea care mi se potriveste?" Grea intrebare, la care am reusit sa imi raspund dupa cateva ceasuri bune pierdute printre review-uri, texturi, contradictii s.a.m.d... Pentru ca intr-un final glorios m-am cam lamurit - parerea mea ;) - cu ce se mananca, vin sa trag pe blog concluziile MELE privind accesoriile Clarisonicului.

Fiecare aparat, ca e Mia, Mia 2, Aria sau Plus (acestea sunt toate tipurile de Clarisonic), poate fi adaptat tipului vostru de ten, prin alegerea unei perii potrivite nevoilor voastre. Tipurile de perii sunt:


Peria "Acne", prevazuta cu peri luxurianti, a fost conceputa special pentru o spalare foarte delicata a tenurilor predispuse la acnee sau extrem de sensibile. (O sa vedeti un review care afirma ca lucrurile nu stau tocmai asa, il gasiti ceva mai jos! )


Recomandata tuturor tipurilor de ten cu pori mariti, peria "Deep Pore" curata in profunzime, eliminand atat impuritatile care blocheaza porii cat si excesul de ulei de pe piele.

O perie delicata si moale, asa cum ii spune si numele ("Delicate"), este dedicata tenurilor sensibile, predispuse la iritatii si/sau deshidridatate.
Ideala pentru cele mai multe tipuri de ten, inclusiv cel combinat/mixt sau sensibil, peria "Sensitive" asigura o spalare  delicata dar temeinica. 





Pentru tenurile "curate", lipsite de probleme, a fost creata peria "Normal", care asigura o experienta tonica a spalarii. De asemenea, poate fi folosita de barbati, pentru a pregati pielea in vederea unui barbierit mult mai placut (se poate aplica crema de ras direct pe perie).  Si aceasta se poate folosi pentru arii restranse pe corp, gen coate - genunchi - decolteu.














Peria Clarisonic pentru corp "Body" exfoliaza si curata mainile, picioarele, coatele, si decolteul.


Nou aparute pe piata ar fi periile din gama "Luxe", eu nu voi insista acum asupra lor pentru ca ponderea review-urilor negative este destul de mare. 

Utilizatorii spun ca sunt senzational de moi dar tocmai acest lucru le face ineficiente in ceea ce priveste exfolierea si curatarea profunda, iar eu tocmai asta cautam la Clarisonic: o curatare blanda dar si o exfoliere moderata. De dragul acuratetii postarii:






















Peria "Cashmere" pentru spalarea tenului este caracterizata de un design dual-layer care maseaza cu blandete pielea, curatand-o cu o eficienta de pana la de 6 ori mai mare decat cea facuta doar cu palmele, ajutand la imbunatatirea nivelului de hidratare al pielii. 

Discutabil cum poate hidrata o perie, dati-mi voie sa fiu Toma necredinciosul! ;) Si 2, ca sa va imaginati foarte simplu cum arata, ganditi-va la pensulele de machiaj tip stippling. E acelasi principiu, practic! Perii sunt foarte lungi si presupun ca este o perie foarte fina si luxurianta, dar o sa ma repet ca nu pentru asa ceva mi-am dorit aparatul. Nu voi reveni asupra ei in review.

Bun. In general, Clarisonicul vine cu peria Sensitive. Foarte frumos, veti spune. Ei bine… da si nu! Printre toate review-urile pe care le-am citit, majoritatea utilizatorilor de Clarisonic au renuntat la peria Sensitive si au achizitionat aproape imediat peria Delicate. In ciuda numelui si a "feeling-ului" pe mana, credeti-ma ca la o singura utilizare zilnica, dupa 3 zile consecutive de folosire am avut senzatia de usturime, indiferent cat de jos a fost viteza aparatului, timpul fiind setat la 1 minut. Plus ca in zona pometilor incepusera sa rasara iritatii… Poate pentru zona nasului e suportabila, dar pentru buze, pometi si gat e prea mult. 




La stanga peria "Sensitive", la dreapta, cea bleu, "Delicate".





Despre Deep Pore am citi foarte multe review-uri negative, vis-à-vis de gradul de abraziune al acestei perii. Daca stiti ca aveti un ten rezistent la “intemperii” s-ar putea sa fie ok. Daca nu, aveti in vedere ca se poate intampla si asta:



Ceva mai putin grav insa similar ca si reactie, am patit eu cu peria Sensitive. Tenul capatase aspectul de usoare arsuri solare pe pometi si atunci am oprit cateva zile utilizarea Clarisonicului, pana "m-am pus pe picioare", ca sa zic asa! Am inteles ca e minunata pentru barbierit, asa ca il asteapta cuminte langa crema de ras pe al meu sot. Il asteapta degeaba deocamdata, intre noi fie spus, dar duc munca de lamurire! :)

Peria Delicate este preferata mea, este foarte moale si totusi are o capacitate de exfoliere moderata pentru care o iubesc! Asta ma ajuta sa o pot utiliza zilnic dupa demachiere si sa nu imi nenoroceasca tenul, dar nici nu are un simplu rol de spalare - caz in care as suferi teribil la cat costa! Este o perie "care imi vine manusa"! 

Desi dedicata unui ten acneic, deci un ten foarte-foarte sensibil, peria Acne, se pare ca ar fi ceva mai dura decat Delicate. Ne bazam pe ce spun altii, dupa ce au testat pe pielea lor si au simtit textura acestor perii pentru ca, chiar si atunci cand sunt la raft (cel putin in USA asa se intampla) nu exista cate o mostra din fiecare perie care sa ne edifice asupra finetii acesteia. Se pare ca azi va dau doar review-uri ale unor barbati (dar sunt 2 oameni cu care sunt pe aceeasi lungime de unda in ceea priveste opiniile vis-a-vis de multe cosmetice si afirmatiile lor chiar au greutate pentru mine ;)):



Ca sa inchei acest aspect, din tot ce am adunat de pe marele Internet, gradul de duritate al acestor perii (respectiv o exfoliere drastica sau o spalare mai blanda a tenului), arata in ordine descrescatoare asa:

Body > Deep Pore > Normal > Sensitive > Acne > Delicate

In continuare, o sa va vand un mic pont (nu degeaba sunteti cititoarele mele, nu? Mai am cate un mic as in "maneca" :)))): la periile Clarisonic, in timpul spalarii, nu vibreaza decat centrul periei. Adica acesta:




Cercul exterior de peri curata atunci cand faceti miscarile circulare pe ten, dar mai are si rolul de a nu lasa sapunul si apa de pe perie sa sara pe chiuveta pe oglinda, pe hainele de pe voi etc... Deci spalarea cu Clarisonicul nu face prapad in jurul vostru, stati linistite! ;) Ei bine, Clarisonicul (oricare dintre ele) se poate folosi si cand  DOAR centrul periei este atasat aparatului. Cam asa:




Scotand inelul exterior, peria aceasta mica se aseaza mult mai bine pe zona T, si mai ales in zona nasului unde "ne bucuram" de obicei de porii mai mari. Este foarte usor de extras "centrul", vedeti in pozele anterioare ca acesta se prinde cu 3 picioruse de inelul exterior. Cand le presati concomitent - si nu trebuie sa va munciti prea tare pentru asta, iese peria din mijloc pe care o puteti introduce ulterior la locul ei foarte usor:  o asezati pe desupra in inelul extern si o apasati cu blandete, pana se agata cu cele 3 picioruse. O puteti zburli un pic cu degetele si gata! All done!) 

In rutina mea am inceput sa folosesc dimineata doar centrul, iar seara intreaga perie. Initial am crezut ca mi se va descuama pielea, dar cu peria Delicate, nici nu s-a pus problema! Daca insa aveti capilare sparte sau tendinta de a vi se sparge cu usurinta vasele de sange pe ten, poate nu e o idee asa buna sa folositi atat de des Clarisonicul (eu as cere totusi parerea unui medic in aceste cazuri).

Dupa spalare, clatesc peria, ii atasez capacul si o las la uscat. Dupa cum ati vazut, capacul prezinta niste gauri circulare, tocmai pentru a permite eliminarea apei si pentru a nu afecta durata de viata a periei.



Ar fi un moment bun sa va zic ca periile se gasesc si la seturi de cate 2 sau cate 4 (din pacate la Delicate nu aveti optiunea setului mare), ceva mai convenabile la pret decat periile care se vand la bucata. Producatorul spune ca fiecare perie trebuie utilizata doar 3 luni, insa o sa o folosesc EXACT pana in momentul in care ma sesizez ca nu isi mai face treaba - am vazut ca se degradeaza ca o periuta de dinti, deci nu e greu de precizat momentul in care devine inutila (cand arata ca o papadie ciufulita, e cazul sa plece... :)) O sa revin sa va spun cat a insemnat asta in timp.

Sper ca o sa va fie de folos,
Voua o zi excelenta!

Wolfette


  • Produsul: 5 puncte din 5 (vorbesc de peria Delicate)
  • Ambalaj: -
  • Calitate: 5 puncte din 5 
  • L-as mai cumpara: ori de cate ori este cazul!

    
Disclaimer: nu sunt un "review-er profesionist", nu sunt platita de nicio companie pentru a face review-uri si nici nu dispun de fonduri nelimitate pentru a cumpara cosmetice. Marea majoritate a produselor prezentate sunt achizitionate dupa o perioada lunga de cautari pe internet, de citit review-uri cat mai realiste (vezi Makeupalley, veti gasi prescurtat in blog MUA), de folosit tester-ul si produsul in sine o perioada generoasa de timp, pentru a putea oferi o parere cat mai pertinenta. De aceea, cele mai multe review-uri vor fi pozitive vizand produse care mie mi s-au parut extrem de bune. Nu agreez sa scriu review-uri negative dar atunci cand o fac este pentru ca sunt profund dezamagita de un produs. O sa gasiti pe alocuri termeni in engleza, pentru ca majoritatea materialelor le gasesc in aceasta limba si imi vine mai natural sa ma exprim asa pe de o parte, si pentru ca asta sunt, asta mi-e stilul de exprimare datorat mediului in care traiesc, pe de alta. Imi cer scuze anticipat daca voi crea un disconfort celor care nu cunosc engleza. Va multumesc pentru intelegere.
  

© 2012-2014 wolfettepandora.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu